האנטומיה של הנשמה בגוף – ידע מתוקשר על רפואה, פסיכולוגיה ויוגה – מרקם הוצאה לאור

האנטומיה של הנשמה בגוף – ידע מתוקשר על רפואה, פסיכולוגיה ויוגה

האנטומיה של הנשמה בגוף - ידע מתוקשר על רפואה, פסיכולוגיה ויוגה
ורדה בן טל
The Anatomy of the Soul in the Body - Channeled Knowledge about Psychology, Medicine and Yoga
Varda Ben Tal
פרטי ההוצאה:
מס' עמודים: 672
שנת הוצאה: 2022
מחיר קטלוגי: 229₪
מחיר שלנו: 199₪
הוסף לסל

האנטומיה של הנשמה בגוף מביא ידע חדשני, מעמיק ומקיף על האינטגרציה בין הנשמה לגוף האדם. תחומים שעד לא מכבר נחשבו לנפרדים – רגש, חשיבה וביולוגיה, נשמה ורפואה, פסיכולוגיה ויוגה – נתווים כאן לכדי מבנים ביולוגיים-אנרגטיים, בפירוט ובעושר שטרם נראו בעבר.

נטיות נפשיות, דפוסים פסיכולוגיים וחוקיות נשמתית משפיעים על כל איבר בגוף. הספר סורק רבים מהם ומגלה את הקשרים, את החוקיות ואת הדרך לרפא בעיות שונות. הוא מתאר באופן שיטתי ומובנה כיצד תכנים המתקיימים כאנרגיה מתממשים לכדי תכנים המתקיימים בחומר ויוצרים את מציאות החיים שלנו – גם את המציאות החיצונית וגם את חוויית החיים שלנו את עצמנו. בין הנושאים המובאים: התפקודים האנרגטיים של מערכות ואיברים בגוף, מבנה המוח כתקשורת בין הרוח לחומר, הנשימה כמערך אנרגטי ורגשי, המיניות כחוויה מטפיזית, בני האדם כתכלית בבריאה, מידותיה של הנשמה ויכולותיה, הנפש כמבנה הצלבה בין הנשמה לגוף, ההקרנה של האלוהות באמצעות הנשמה, בריאות וחולי בראי האישור הפנימי והמימוש הנשמתי, מערכת מרידיאנים בראשיתית, איך הגוף והנפש קשורים זה בזה? איך רגשות ומחשבות מיוצגים באיברים ובתאים? למה יש מחלות? מהי הפסיכולוגיה הנגזרת מפגיעות באיברים השונים?

התבונה והידע האצורים כאן התקבלו בתקשור מנקודת מבטה של אינטליגנציה קוסמית, פסיכולוגית במהותה, המכנה את עצמה "תמורה". המטרה שלה היא לעודד אותנו ליצור את דרכינו על פי ידיעותינו הפנימיות ולתת לנו כלים וידע שיעזרו לנו בכך. אנשי הטיפול יכולים ליישם את הידע על פי דרכם, ועם זאת, היוגה שזורה בספר באופן אורגני כערוץ יישום מרכזי לריפוי.

הספר נועד להעשיר כל אדם שמתעניין בהתפתחותו ובמשמעות של היותו אדם. רופאים, פסיכולוגים ומטפלים למיניהם ימצאו בו כלים רבים לריפוי.

 

"מנקודת מבטי כפסיכולוג קליני, זהו ספר לימוד מרתק לכל מי שמטפל באנשים. תיאור הצ'קרות בספר פורש מבנה של האדם בהתפתחותו השלמה, מבנה שהולך ומתבהר מפרק לפרק ונע בין היבטי הגוף, הנפש והרוח במשולב. תכנים מוכרים התבהרו לי והתחדדו בצורה מאד מעניינת ופגשתי רעיונות חדשים שהותירו אותי עם חומר רב למחשבה. מעבר לכך, הרגשתי את הדברים ברמה האנרגטית ואני יכול להעיד שעצם הקריאה בספר יכולה ליצור אצל הקורא תהליכי שינוי. יש בספר גם הרבה הומור, בעיקר בדוגמאות. שעשע אותי להיווכח איך אנחנו נראים מנקודת מבטה של "תמורה". הקריאה בספר העצימה בי את ההתפעמות מול הבריאה ונפלאותיה ואת תחושת המסתורין שאני לומד לחיות בתוכו. אני מניח שהייתי יכול להפיק תועלת מסדנה של קריאה מודרכת להיכרות מקרוב עם החומרים והרעיונות."

מנשה כהן, פסיכולוג קליני, מומחה לטיפול בפוסטראומה, מחבר הספר "הדמות מאחורי המראה", ומאמרים רבים באתר "פסיכולוגיה עברית"

 

"הנשמה כהוויה בקוסמוס יכולה לתפקד כשלעצמה. על מנת לתפקד במבנה החומר, זקוקה הנשמה לתהליכי תיווך שאותם יוצרת היא בעבור עצמה. זוהי הנפש. ליצירת הנפש מקרינה הנשמה את עצמה אל המוח במערך של היפוך, ריחוק והאטה, כהצלבה מבנית ותפקודית בין שתי אונות המוח. בכך מתקבל "מסך" הנפש והחומר, שהינו תמונת מראה חסרה של הנשמה. מרחב חסר מבקש ויכול להתנסות, להגות, לגלגל אפשרויות בין שני צידי המוח, ולקיים מרחב המאפשר בעבורכם למידה ובחירה."

"ניצוץ נשמה הנפרד מן האלוהות נושא בקרבו את הוויית האלוהות השלמה ולכן הינו במהותו אהבה. עם זאת, עצם הפרידה מהאלוהות מטביעה בקרבו פחד, משכל ניצוץ נשמה הוֹוה את זה הפחד בדרך ייחודית לו. כנגזרת של האהבה והפחד שאותם נושא הוא, כל ניצוץ נשמה מנסח בעבור עצמו DNA נשמתי אינדיווידואלי. אומר הדבר כי עם לידת הפחד, ומעצם לידת הפחד, מעניקה האלוהות לכל ניצוץ נשמה את האפשרות להגדיר את מהותו בנפרד ממהותה. …כלומר, באמצעות ההטבעה הראשונית של האהבה והפחד, מטמיעה האלוהות  את הפלורליזם במבנה החיים בחומר."