אדמה – מרקם הוצאה לאור

אדמה

אדמה - צפנים פליאדיים לספרייה החיה
ברברה מרסיניאק מתקשרת את הפליאדים
Earth - Pleiadian Keys to the Living Librar
Barbara Marciniak The "Bringers of the Dawn" Series
פרטי ההוצאה:
מס' עמודים: 232
שנת הוצאה: באנגלית- 1995, בעברית- 2000
מחיר קטלוגי: 84 ₪
מחיר שלנו: 67 ₪
הוסף לסל

ספרם השני של הפליאדים, בסדרת"מבשרי השחר". הפליאדים חוזרים במסרים מתוקשרים עם מבט אמיץ ומאתגר על תכליתנו הגבוהה על פני האדמה. הם מעודדים אותנו לפתח תקשורת אוהבת עם האדמה, ביתנו,ולהתמיר את האנרגיות שעד כה הפריעו לנו בכינון קשר מזין זה.

הפליאדים (או הפליאדיאניים, ישויות מהפליאדות) מזכירים לנו לקחת בעלות על ה"בית" שלנו, לפני שאנו עצמנו נהרוס אותו. הקשרים בינינו לבין הפלנטה מרובים בכל מישורי הקיום. הידע שלנו על מישורים אלה מצומצם ומעוות. הספר מרחיב את הכרתנו באמצעות שיעורים משמעותיים וחיוניים. מתוך חכמה וחמלה עמוקה ובשפה השווה לכל נפש הם מביאים את דברם לעידן החדש: הם מזמינים אותנו לשקם את הערכים של ההוויה האנושית, להכיר באנרגיות של האלה, בעוצמה הגלומה בדם,ובפוטנציאל המורחב של סלילי הדנ"א המקורי והמורשת הגנטית הבין-כוכבית שלנו. הם מעודדים אותנו למודעות עצמית ולצמיחה רוחנית: לחקור את מסדרונות הזמן; לעורר את הצפנים החיוניים שיאפשרו נקודת מבט רב-ממדית; לחלום מחדש את הספרייה החיה שלהאדמה. פרק שלם מוקדש להתעוררות גוף האור. הספר משופע בתהליכים אנרגטיים מצוינים המאפשרים לכל אחד מאיתנו לשנות את דפוסי ההרס שבתוכנו. הספר בודק את הזיכרונות הצפונים עמוק בתוכנו כדי לחשוף את תפקידנו המרכזי בתהליך ההתמרה הנפרש בפנינו בזמנים אלה.

מתוך הספר: "משימתכם בנקודה זו בזמן היא, להפעיל את הספרייה החיה של האדמה, להשיב את האדמה, ואת הגרסה האנושית של החיים, על כנם, אל קו החזית של הבריאה… להשיב את היופי על כנו דרך השבת ערך החיים, ולזכור מי אתם. הספרייה החיה היא כמו ארוחה משותפת ענקית, שבה כל אורח מכין מנה. ניתן לראות את המין האנושי, משגיח ושומר האדמה, ככרטיס כניסה לספרייה. אנו נזכיר לכם שוב ושוב שכל הדברים הם הבורא הראשוני, כך שכל הכוחות שתפגשו יהיו הבורא הראשוני הפוגש בעצמו ושואף להבין את עצמו. הבורא הראשוני שואף ליצור הרמוניה ולמצוא את התכלית שאליה מגיעים כוחות מנוגדים בעלי אותה האנרגיה. אתם תגיעו להבנה שאתם הנכם מה שאתם פוחדים מפניו."

"בעלי-החיים הם נבונים וגמישים ועוברים הרבה יותר הרפתקאות מאשר בני האדם. בעלי-החיים אינם צריכים לבנות מרכזי קניות, בתי-קברות, אינם צריכים לראות טלוויזיה וסרטים ולהסיח את דעתם בצורות מלאכותיות של בידור. כלום חושבים אתם שהחיות אולי משתעממות? כלום חושבים אתם שהחיות אי פעם תוהות מה לעשות? יש להן הרפתקאות רבות עד מאוד שאינכם מסוגלים להבין עד תום, אף שיום אחד תבינו אותן.

חרקים וצפרדעים למשל, פותחים נתיבים ממדיים באמצעות הצלילים שהם מפיקים. חיות אחרות יכולות לנסוע על צלילים. כל הדברים חולמים, ונוסעים למציאויות רבות. הדרך הטובה ביותר להתייחס למושג החלימה היא הידיעה שכאשר אתם ישנים, אתם עוברים לעולם אחר שאכן קיים. הכול קיים משום שהכל מחובר, בין אם הזיכרון פתוח או לא. חיפושיות, תולעי אדמה וצפרדעים יודעים שהם עוברים ממציאות אחת לאחרת. הם הולכים לעולמות אחרים, ברם הם נמצאים ממש כאן בעולם הזה.

החרקים מיוצגים על פני הפלנטה שלכם במספר רב יותר מכל מחלקה אחרת של בעלי חיים, ותופסים פחות מקום. הם שומרים על איזון, משום שללא החרקים הפלנטה שלכם לא היתה יכולה להתקיים. החרקים הם רב-ממדיים והם פועלים כמשגיחים בלתי-נראים למען עולמות רבים. חלק מהאלים הבוראים הם דמויי-חרק בהופעתם ובאישיותם. יש אנשים שצילמו ונפגשו עם ישויות שנראות דמויות-אנוש למחצה ודמויות-חרק למחצה. האלים הבוראים שכפלו עצמם בצורות שונות כדי להיות כאן בתור נציגים שקטים של המין שלהם.

החרקים עובדים איתכם בדרך שאינכם יכולים להעלות על הדעת בתקופה זו. אתם חושבים שהם נוחתים או זוחלים עליכם במקרה, כאשר למעשה הם בודקים את התדר האלקטרו-מגנטי שלכם. אינכם נראים לחרקים כפי שאתם נראים לעצמכם. מבחינתם אתם שדה כוח, ויש בכם חלקים שמושכים אותם במיוחד בגלל הפֵרוֹמוֹנים שאתם מפיצים. ייתכן שכאשר הם נוגסים בכם פה ושם, אתם מתרגלים לזהות שלהם.

יש הרבה צורות חיים שיגיעו לכלל מודעות וקיום. אתם תרצו לתפוס את צורות החיים הללו ולשים אותן בגן-חיות. מבחינתן, אתם בגן-החיות, כמו בבית-סוהר, כלואים מאחרי סורגים. הן רוצות לעזור לכם ולהחזיר לכם את התקשורת שבין המינים. הן מחכות לראות אם אתם מסוגלים לפתח יחסים עם חיות או זנים מסוימים. ככל שתפגינו את העובדה שאתם מכירים בתבונה של כל צורות החיים, תתחילו לעמוד בדרישות למשרת שגרירים או נציגים דיפלומטיים של מינים שונים אלה. החיים ייעשו באמת משונים.

כאשר צפרדע מקרקרת, היא יוצרת פתח לממדים אחרים למען ממלכת החיות – במיוחד למען החרקים, אולם גם להרבה חברים בממלכת החיות. צפרדעים וחרקים שומרים על תדר ויש להם יכולות מסוימות. הצפרדעים, כאשר הן מקרקרות בדממת היום או הלילה, יוצרות תנופה הרמונית ומסתחררת. האנרגיות שמסביב יכולות לנוע אל תוך הצליל ולחוות בקלות רבה למדי את התחושה של היות צורת חיים אחרת.

כל החיות מכוּוננות הרבה יותר טוב לריבוי-מציאויות מאשר בני אדם, והן יכולות ללמד אתכם על המציאויות הללו. אנשים מסוימים מסוגלים להתמזג עם חיות ולחקור את ממלכת החיות כדי לגלות איך זה להיות בספרייה החיה.

צורות חיים רבות, נבונות מאוד, יכולות להתגשם באמצעות התמזגות עם ממלכות החי והצומח. בדרך זו יש ביכולתן לבוא ולהציץ אל תוך המציאות שלכם. עתה רוצות צורות חיים נבונות ורבות אלה להתמזג עמכם, כרטיסי הספרייה. הדרך שבה הן יכולות להיכנס לספרייה באמצעותכם כבני אדם היא שונה למדי מן הדרך שבה הן יכולות לחדור לספרייה כאשר הן נכנסות כסנאים. אתם מורכבים. יש בכם כמות אדירה של ידע. וככל שתכינו את עצמכם להתמזגות עם צורות קיום תבוניות אחרות, תוכלו להביא שלום לפלנטה שלכם. תוכלו להביא התעלות נהדרת וחדשה, דרך חדשה של הוויה, תפילה חדשה. ייווצר הרושם שהדברים נובעים מכם, ועם זאת, אתם תדעו שזה יותר מכם. הבינו כי בכל צורות החיים יש תבונה אדירה, וכי הניסיון והחוויה של כל החיים מצפים לכם. פתחו את העצמי'ים הרגשיים שלכם והשתמשו בכוחה החיוני של האהבה בתור מפתח לאבולוציה הרוחנית שלכם עצמכם."