קטעים מתוך הספר – אדמה – מרקם הוצאה לאור

קטעים מתוך הספר – אדמה

המשחק, הצפנים, ומספרי המפתח

 מה שאנו עושים אינו אלא ליצור דימויים שבעזרתם תוכלו להתפתח.

 ברכות, ידידים יקרים, אנחנו כאן. כוונתנו היא לסייע לכם ביצירתו של חזון חדש – חזון שיעורר בכם השראה לחיות ולאהוב על כדור הארץ. כשכיית חמדה הקבורה תחת שכבות אפלות של עפר וסלע, מפיצה האדמה את קרני יופייה הזוהר אל עבר ניקבות החלל והזמן. כערך יקר שיש עדיין להבינו ולגלותו, היא ממתינה באורך-רוח לטקס הכתרתה בידי אנשיה. היא בוראת אתכם ומזינה אתכם, ובלעדיה, כפי שאתם עצמכם יודעים עתה, לא הייתם קיימים. מבקשים אנו מכם, שוחרי סיפורי העלילה הכבירים, להכריז על נאמנותכם לאדמה. התחייבו לתמורה שתתחולל בכם, למסע מבעד לאור ולחושך, וחלקו כבוד לתפקיד הנכבד שממלאת האדמה בשילוחכם לחופשי. בעוד החוטים מותרים ונחלתכם השמימית נגלית לעיניכם, אל תיפלו במלכודות הזוהר מן המרומים, שכן גם אתם נמצאים על כוכב. כוכב המנצנץ ומפיץ אור לעבר עולמות המחפשים פתרונים ליצירות שלהם עצמם. משימתכם בנקודה זו בזמן היא להפעיל את הספרייה החיה של האדמה, להשיב את האדמה ואת הגרסה האנושית של החיים על כנם, אל קו החזית של הבריאה. זהו המסע שבו אתם נמצאים.

יש נוסחים רבים של המציאות – וכל אחד מהם בר-קיום עם מטרות וכוונות משלו. לזמן, לחלל, ולקיומם של העולמות אין צורה מוגדרת; הם ממשיים רק כמידת שימת-הלב שאתם מפנים אליהם. יש הרבה "אדמות" לבחור מתוכן: קווי זמן רבים של סיפורים שנשכחו, או שהוסחו בכוונה תחילה ממודעותכם ומהתפתחותכם.

אנו מבקשים מכל אחד מכם לפתוח את תודעתו ולבבו, משום שהתשובות למסתורין שאותו אתם מבקשים טמונות בתוך גופכם, ובאדמה עצמה. גם אם נראה כאילו אנו נמצאים מחוצה לכם, כקבוצה של אנרגיות מן הפליאדות הקוראת אליכם מן העתיד, אנו נמצאים גם בתוככם. אנו אבותיכם, הנמצאים בתוככם, כמו גם מחוצה לכם. אנחנו למעשה אתם, שמעבר לפיתוליו המוזהבים של הזמן, חגים במחזוריות בעידני הקיום, וקוראים לכם עצמכם לבחון מחדש את כל מה שהחשבתם כמקודש. אנו מבקשים מכם להעריך מחדש את מטרת חייכם, להגדיר מחדש את הכוחות השולטים בכם, להקים לתחייה את צופני התודעה השמורים בתוך ישותכם. הגיעה השעה לתבוע שוב את זכותכם על הידע שיש לכם כבוראים באמצעות המחשבה, להיזכר במטרתה של הספרייה החיה של האדמה, להשיב את היופי על כנו דרך השבת ערך החיים, ולזכור מי אתם. צאו עמנו עתה למסע דרך התעלומות של עולמכם.

ציירו בדמיונכם כי אתם נמצאים במסע דרך הדימוי של התריסר, והתוו את מושג התריסר בתוך תודעתכם. החומר בספר זה מיועד לפתוח את הצפנים שלכם באמצעות אותה המערכת עצמה אשר גם מרכיבה ומגדירה אתכם: התריסר. דמיינו את עצמכם חווים את הסמלים המספריים החל מאחד ועד לשנים-עשר, כמו למשל שנים-עשר החודשים שבלוח-השנה, שתים-עשרה התנועות בגלגל-המזלות, או שתים-עשרה השעות שסביב השעון, ואז הוסיפו לסמלים אלה את דרך התריסר האישית שלכם. דמיינו שיש לכם תריסר קווצות דנ"א, וכי הן מפעילות את שתים-עשרה הצ'אקרות שלכם ומתחברות אליהן – אלה שערי האנרגיה שדרכם אתם יכולים להגיע אל המורשת הרוחנית שלכם. כאן טמון מפתח: האתגר שלכם הוא להכיר את עצמכם באמצעות כוח הדמיון שלכם, לחדור לרשתות הפנימיות שלכם וללוחות המידע הפנימיים שלכם, הנסתרים מעיניכם. תוך כדי החיפוש אחר רוחכם, ייתכן שתביאו בחשבון דברים חדשים רבים, שיוכלו להעצים את עולמכם הנוכחי בנקודות מבט רחבות יותר.

אנחנו כאן לשם המשחק, הצפנים ומספרי המפתח. העיסוק באדמה בתקופה זו הוא חלק מן הקארמה שלנו, שכן עלינו לחולל עם הדברים שאנו התחלנו לגלגל. אבות אבותינו יצרו אירועים אשר בולמים היום את התקדמותנו בפליאדות, וכבני הפליאדות, אנו מבקשים לגלות את הפתרונות לדילמה גדולה זו, למצב הקשה שאתם חולקים עמנו.

אבותינו הגיעו מיקום שהשלים את עצמו, והגיע להבנה אוניברסלית כי הוא הבורא הראשוני – במסעו של הבורא הראשוני בזמן. הם באו מיקום שגילה את תמצית מהותו – יצירתיות. דרך גילוי מהות זו, גילו אבותינו שהם הבוראים. הם באו לפליאדות משום שמערכת כוכבים זו תוכל יום אחד לעזור לכם בזמן המאתגר ביותר, זמן שבו תהיו מוכנים לחדש את הקשר עם הבורא הראשוני. אבותינו היו בין המתכננים המקוריים של ארץ, מתזמרים שהפיצו זרעי אור ומידע בעולמות ובתרבויות באמצעות יצירתיות ואהבה. אבותינו הם גם אבותיכם. הם נתנו את הדנ"א שלהם למתכננים הראשונים, ודנ"א זה הפך להיות חלק מן החומר התורשתי של המין האנושי.

התכנית היתה ליצור בפלנטה שלכם, ארץ, מרכז בין-גלקטי לחילופי מידע. זו היתה תכנית יוצאת דופן, וקשורה במקום מתאים להפליא, שכן הכוכב "ארץ" ממוקם בשוליה של מערכת גלקטית אחת, וניתן להגיע אליו בקלות מגלקסיות אחרות. כדור הארץ נמצא בקרבתם של מבואות רבים, כלומר בסמוך לדרכים המהירות המיועדות לאפשר לאנרגיות לעבור בתחום המרחב שלכם. …

 קיימות משפחות תודעה, המתקבצות יחדיו בהתאם לאבולוציה, לכוונות ולתכנית מסוימת. משפחת האור, שאליה אתם שייכים, מגיעה משושלת תודעה אשר כזו. מיהם האור? למי שייך האור? מה נמצא מעבר לו? חושו שאלות אלה למשך מספר רגעים, ואז תבינו שבתוך המחשבה האנושית שלכם אתם תמיד יוצרים מיתוס, סיפור קטן, או אגדה על מה שלדעתכם מתחולל ביקום. הגרסה שלכם היא צרה וזעירה לאור מה שקיים, ולכן אנו מבקשים מכם לבדוק את האפשרות להכניס שינויים אדירים בסיפורים שלכם, ולדמיין גרסאות גדולות יותר של הקיום.

משפחת האור היא אוסף של ישויות שמוטבע בהן הצופן להביא מידע לפלנטה זו. הקודים הוצפנו בכל אחד מן הפרטים. מרגע שאתם מסוגלים לשאול שאלות ולראות מעבר לפירושים העכשוויים של המציאות, אתם מקבלים הנחיות כיצד ליצור תצורות מחשבה שיציתו את הצפנים הנמצאים באחרים. אנחנו קבוצה אחת של אנרגיות שמציתה צופני תודעה אנושיים בשלב מסוים בהתפתחות הפלנטרית. תהליך זה יתפתח ככל שאתם מתפתחים, ותהיה כמות עצומה של הוראות שיבואו מאינספור מורים אשר יופיעו כדי לסייע לכם. …

 משפחת האור פועלת כגורם מייצב לתפניות הממדים, ובניה משמשים כנשאים של תדר המיועד לעורר אנשים רבים. חלק מכם עלול להיבהל מאפשרויות אלה, וגם זה בסדר גמור. כל אחד מכם יקבל ידע חדש ושינויים כמידת יכולתו. אתם מקודדים באפשרות הזו, וההחלטה באם להיענות לשינוי אם לאו, נתונה לבחירתכם החופשית. אתם יכולים לסבור שאתם מסוגלים או לא מסוגלים לעשות זאת, והדבר מבוסס על רצונכם החופשי. תהליך החניכה, שהתרחש על פני האדמה ברבים מבתי-הספר ללימוד הנסתר באלפי השנים האחרונות, ממחיש יפה את הנקודה שלנו. בני משפחת האור דחקו עצמם מבעד לחוקי המציאות של המימד השלישי – אל מימד אחר, אפשר לומר – באמצעות חשיפת הקידוד שבתוכם. …

אנו עומדים לחלוק עמכם כמה מושגים שידחפו אתכם אל מעבר לאופן שבו אתם מגדירים את עצמכם. רבים מן הדברים שאנו מציעים לכם הם מדהימים ומעוררי מחשבה. מדוע אנו עושים זאת? מדוע אנו רוצים להדהים אתכם? ובכן, אם נוכל לזעזע את השקפותיכם הנוכחיות על המציאות, נוכל אולי לגרום לכם לתפוש מציאויות אחרות, ובכוונתנו להדהים אתכם לכלל צלילות הדעת! כל כך ננעלתם על התבניות שמייצרת תודעת ההמון, שנדרשים מאמצים עליונים ונחישות רבה כדי לגרום לכם לפסוע אל מחוץ למערכת האמונות הנוכחית שלכם. האמונות הנוכחיות שלכם מבוססות על מה שאתם מכנים זמן קווי [ליניארי], ועל ידיעה מוגבלת של המאורעות ההיסטוריים. …

 אחד ההיבטים המסעירים ביותר של השהות על פני האדמה כרגע, הוא ציודו של הדנ"א שלכם בכלים חדשים. קרניים קוסמיות מקודדות אור, כמו למשל פוטונים, החלו להגיע אל האדמה, ולחולל שינויים והיערכות מחודשת בגוף האנושי. הנתונים שהתפזרו, אשר הכילו את ההיסטוריה והמודעות של הספרייה החיה, מתארגנים עתה מחדש. נחשול האור הגלקטי, כפי שהוא התבטא במהלך הצמידויות הגדולות שבין אורנוס ונפטון בשנת 1993, הביא עירוי חדש של קרניים קוסמיות לפלנטה, ויצר אפשרות ליצירת קווצה שלישית פוטנציאלית של דנ"א בקרב ההמונים. סלילים או קווצות חדשות של דנ"א נמצאים עתה בתהליך של התגבשות, כאשר הסיבים מקודדי האור נדחפים לאגד עצמם ביחד מחדש. אנרגיות אלקטרו-מגנטיות מן הבורא הראשוני מושכות ואוספות את הנתונים המפוזרים בתוך גופכם. אנחנו כאן כדי להתבונן בתהליך הזה שאתם עוברים, כדי לעזור לכם, וגם כדי לפתח את עצמנו.

במהלך ההתאגדות וההיערכות מחדש, אתם תבנו מערכת עצבים מתקדמת יותר שתסייע לנתונים חדשים לחדור לתודעתכם. אתם תעוררו תאי מוח רבים שהיו רדומים, ותתחילו להשתמש במלוא גופכם הגשמי, לא רק באחוז המצומצם שבעזרתו תפקדתם עד כה.

הסכמתם לשאת אור ולהחזיר אור לפלנטה זו. הזיכרון שלכם יהיה חייב להיפתח ככל שתתחילו למלא את גופכם באור. אתם חייבים להתפתח ככל שהדנ"א שלכם מתפתח, ולהיות לגרסה הרב-ממדית של עצמכם, להשתרע על רבדים רבים של המציאות. תארו לעצמכם שאתם מוקפים בספירלה של שתים-עשרה קווצות שונות של דנ"א. לסליל הכפול יש שתי קווצות. ציירו בדמיונכם שתים-עשרה קווצות שכולן אחוזות זו בזו. אתם יכולים לדמיין אותן כשישה זוגות, למרות שאין זו בהכרח הדרך שבה הן משתלבות. השתעשעו בהדמיות. ראו בדמיונכם שמחוץ לגופכם יוצאות דרכים ראשיות משתים-עשרה הצ'אקרות שלכם. אתם חיים בתוך רשת של אנרגיה סמויה מן העין. שתים-עשרה קווצות הדנ"א משמשות כחוליות קישור לרשת זו באמצעות שתים-עשרה הצ'אקרות, הפועלות כפתחי אנרגיה אל תוך גופכם ומחברות אתכם לכוח החיות של הקיום. באמצעות פתיחתם והפעלתם של שערי אנרגיה אלו, תוכלו להכיר את עצמכם. …

 אנו, כבני הפליאדות, הננו ניסוי של אדוני המשחק. אדוני המשחק הם נטולי צורה, ועם זאת הם יכולים להופיע בכסות ולהפיח את עצמם בצורות רבות ושונות. הסרטים אודיסיאה בחלל 2001 ו2010- חשפו והמחישו את המושג "אדוני המשחק", כשהם מראים את ההשפעות שמאחרי הקלעים על צורות-חיים מסוימות. זוהי אנלוגיה טובה; אך אל תיתקעו בה.

אדוני המשחק הם ממירי-צורה נטולי-צורה בלתי-מוגבלים. הם יכולים לעטות כל דמות שיבחרו, שכן הם יכולים לנוע בינות לצלילים ולצורות במרחב, ונמצאים מעבר להם. אדוני המשחק בוראים בתודעתם את כלל תבניות-האב של תרבויות, ואז הם פותחים שערים כדי להחדיר, כפשוטו, תרבויות לתוך מישור האדמה. לאחר מכן הם מאפשרים לתרבויות אלו להתפתח ולצמוח, להזריע תקופות אחרות ולהשפיע עליהן. בזמן הזה יש על פני האדמה אתרים מקודשים ותרבויות שאתם סבורים שנכחדו, וכי לעולם שוב לא יהיה לכם קשר עמן. בזמן ההתעוררות הגדולה והתפנית בתודעה, ישובו תרבויות אלה לחיים, וכולן יפעלו בו-זמנית, משום שתבנית-האב שלהן תופעל מחדש ותתמגנט שוב אל מישור רב-ממדי זה שנפתח.

אדוני המשחק מייצרים את תבניות-האב של תרבויות. וכאן בא החלק המפתיע. כאשר אדוני המשחק יוצרים תבנית-אב עבור מציאות כלשהי, יש לה גרסאות שונות והיא מוצאת את ביטויה בעולמות רבים ובמציאויות שונות. חלק מתפקידם של אדוני המשחק הוא לתפעל את כל המציאויות האלה בו-זמנית, וללמוד מכל גרסה וגרסה של תבנית-אב זו. הדבר דומה לתפירת שכמיות. החייט תופר שכמייה אחת ועולה בו הרעיון לייצר ממנה מאות גרסאות נוספות, כך שיתאימו לצרכיו של כל אחד ושיענו על המהות הנחוצה בשכמייה עצמה. זוהי הדרך שבה עובדים אדוני המשחק. וכך, כאשר אדוני המשחק יוצרים תבנית-אב, ועמה לשון ושיטה להתמיר אותה אל הפלנטה, תבנית-האב אינה מעוגנת רק במישור מציאות אחד, אלא במישורים רבים.