קטעים מתוך הספר – להיפתח לתקשור – מרקם הוצאה לאור

קטעים מתוך הספר – להיפתח לתקשור

הקדמה – התקשור יכול לשנות את חייכם

ספר זה נושא מסר: התקשור הינו מיומנות שניתן ללמוד אותה. התקשור כרוך בהשגת מצב תודעה מורחב, המאפשר לכם להתחבר עם מדריך מרמה גבוהה , עם המקור או העצמי הגבוה שלכם. אינכם חייבים להיות מפותחים רוחנית או להיות בעלי כישורים על-חושיים כדי לתקשר; מה שדרוש הוא סבלנות, התמדה ותשוקה גדולה ליצור את הקשר.

אנו מעודדים אתכם להפוך להיות למתקשרים מודעים – מודעים לדברי המדריך שלכם. תלמדו כיצד להעלות את הרטט שלכם לחוש, לראות או לשמוע ברבדים הגבוהים של המדריכים, ולהעביר באופן מודע את המסרים. …

סאנאיה ודואין

 

ברוכים הבאים לתקשור – מהו תקשור?

אורין ודה-בן: ברוכים הבאים לתקשור! הפתיחה של התקשור שלכם לממלכות הגבוהות תאפשר לכם קפיצה אבולוציונית, כי התקשור הוא אמצעי בעל עוצמה לפתיחה רוחנית ולהתמרה מודעת. כאשר אתם מתקשרים אתם בונים גשר לממלכות הגבוהות – תודעה קבוצתית, תכליתית גבוהה, אוהבת ומטפחת, שפעמים נקראה אלוהים, כל-היש או ההכרה האוניברסלית.

בעזרת התקשור אתם יכולים להשיג גישה לכל הרעיונות, הידע והחכמה הידועים ואלה שעתידים להיות ידועים.

כאשר אתם "מתקשרים", אתם זוכים לגישה אל ממלכות גבוהות אלה באמצעות הקשר עם מדריך מרמה גבוהה או עם העצמי הגבוה שלכם, אשר מוריד את הרטט הגבוה של התדר הזה והופך אותו נגיש יותר עבורכם. התקשור כרוך בתפנית מודעת של התודעה ושל המרחב השכלי שלכם כדי להשיג מצב תודעה מורחב הקרוי "טראנס". כדי להיכנס למרחב הטראנס של התקשור עליכם יהיה ללמוד להתמקד, להשעות את המחשבות האישיות שלכם, ולהיכנס למצב של קבלה מהדרכה גבוהה. במצב מקבל זה אתם הופכים לכלי להאצלת אנרגיות גבוהות יותר, שאתם יכולים אז להשתמש בהם כדי ליצור טוב.

יש לכם יכולת מולדת להגיע לממלכות גבוהות אלה; אתם מתקשרים עמם ישירות ברגעי השראה, הדרכה פנימית ויצירתיות. עם זאת, אפשר שאינכם מסוגלים לגשת לממלכות אלה בקלות ובתכיפות שהייתם רוצים. מדריכים מסייעים לכם לפתח את מתנתכם הטבעית ליצור קשר עם הממלכות הגבוהות. הם עושים זאת על ידי כך שהם מחישים את האנרגיה שלכם, מספקים לכם הזדמנויות לצמוח בכיוונים חדשים, משמשים לכם מורים ומתורגמנים, ומראים לכם כיצד לעדן את יכולותיכם בכדי לנווט ברמות הגבוהות.

המדריך שלכם הוא חבר שתמיד נוכח, כדי לאהוב אתכם, לעודד אתכם ולתמוך בכם.

המדריך שלכם יעודד אתכם ויעזור לכם לגלות את הידיעה הפנימית שלכם. ככל שתמשיכו להתחבר עם המדריך שלכם, תכוננו קשר מתמיד חזק, פתוח ומעודן יותר עם הממלכות הגבוהות. יהיו לכם תובנות והתנסויות אינטואיטיביות של הדרכה פנימית או ידיעה תכופות ואמינות יותר, ככל שהרטט הגבוה יזרום ישירות דרך הכרתכם.

התקשור הוא פתח ליותר אהבה; הממלכות הגבוהות שופעות אהבה. תקשור הוא חיבור שיעורר אתכם, יעודד אתכם ויתמוך בכם. מטרתו של המדריך שלכם היא להפוך אתכם ליותר עצמאיים, בטוחים, ובעלי עוצמה. האיכויות שתמצאו במדריך שלכם הן האיכויות של מערכת יחסים מושלמת – אהבה מתמדת, הבנה מושלמת וחמלה ללא גבול.

תקשור יעניק לכם את המורה החכם שאתם מחפשים, כזה שבא מבפנים ולא מבחוץ.

התקשור יכול להעניק הבנה רחבה יותר, לעזור לכם למצוא תשובות לשאלות כמו, "מדוע אני כאן?", "מהי משמעות החיים?" תקשור הוא כמו טיפוס אל פסגת הר, ששם הנוף נפרש לרווחה. זוהי דרך לגלות יותר אודות טבע המציאות, ללמוד על עצמכם ועל אחרים, ולראות את חייכם מנקודת מבט חובקת; הוא יעזור לכם לגלות את המשמעות הרחבה יותר של המצבים שאתם נתונים בהם. המדריך שלכם יסייע לכם למצוא תשובות לכל דבר, החל מנושאים ארציים פשוטים ועד לשאלות הרוחניות המעוררות ביותר. אתם יכולים להשתמש בתקשור לשם ריפוי, הוראה, וכדי להרחיב את היצירתיות שלכם בכל תחומי חייכם. ככל שאתם בונים את הגשר אל הממלכות הגבוהות, יוכלו לעבור דרככם ידע גדול, חכמה רבה, המצאות, עבודות אמנות, פילוסופיה, שירה, ותגליות מכל הסוגים.

מה יעשה לכם התקשור, ומה הוא לא יעשה לכם

התקשור יסייע לכם להטביע את חותם השינוי שלכם בעולם. אין זה אומר שתחדלו מלהיאבק, אם עדיין אתם בוחרים להיאבק. זה כן אומר שאתם יכולים ללמוד דרכים לעשות דברים מתוך חוסר-מאמץ, אם כך תבחרו. אין זה אומר שכל הדברים פשוט יבואו אליכם, שאתם יכולים להירגע ולא לעשות מאומה. זה כן אומר שאתם יכולים לפתח תחושה ברורה יותר למה שאתם רוצים ליצור, ולמצוא דרכים קלות יותר לממשם. אם תישמעו לעצתו של המדריך שלכם, ואם תמשיכו לתקשר, שינויים יתחוללו בנטייה הרגשית שלכם, וכתוצאה מהם תיכנסו לעתים רחוקות יותר למצבים של דיכאון, חרדה ורגשות כבדים.

מדריכים מהרמות הגבוהות אינם משתלטים עליכם ואינם מטילים עליכם את מרותם.

תקשור לא יפתור את כל בעיותיכם. הוא רק ישנה אתכם בדרכים שבהם אתם רוצים להשתנות. אתם בסופו של דבר תיישמו את המילים והחכמה. אתם הם אלה שתנקטו בפעולה, תיישמו את העבודה ותוציאו אותה אל העולם. עדיין אתם תהיו האחראים על חייכם. תקשור אינו תרופת פלא או סופם של כל הדברים. התקשור, כפי שאמרנו, פשוט יאיץ את הזדמנויות הלימוד והצמיחה שלכם. אתם עשויים לגלות שאתם חווים מחדש ולבסוף מבהירים רבות מהפרשיות ומהסוגיות העתיקות של חייכם. אף כי אפשר שכמה מחוויות אלה לא תהיינה נוחות לכם בתחילה, הן בסופו של דבר יביאו לשמחה ולעוצמה מוגברות. היו פתוחים לשינויים הקטנים. תיווכחו שמאמציכם יישאו פרי מעבר לציפיותיכם. אתם עשויים לגלות שגם המאמץ הקל ביותר שתשקיעו ביישום ההכוונה של מדריך שלכם ובהכוונתכם שלכם יפיק שינויים גדולים ותגמולים משמעותיים. תגמולים אלה לא תמיד יבואו בצורה שאתם מצפים לה, לכן היו פתוחים להפתעות נעימות.

התקשור יעזור לכם ללמוד לאהוב את עצמכם יותר.

תקשור אינו ערובה לכך שאנשים יאהבו אתכם, והוא גם אינו מבטיח תהילה או אהדה ותמיכה. עם זאת, התקשור יאפשר לכם להבין את הזולת מתוך חמלה. תהיו מסוגלים להתבונן בעצמכם באופן אובייקטיבי, משוחררים מהאמונות הקדומות הרגילות שלכם; הדבר ילמד אתכם לאהוב את עצמכם יותר. תקשור יעזור להגביר ולהבהיר את נתיב הנשמה שלכם. כאשר תיישמו את הנתיב הגבוה שלכם, אתם אכן עשויים להתנסות בתהילה, בהכרה ובאהדה, אך לא תהיה לאלה החשיבות שהיתה להם קודם.

כיצד תדעו שאתם מוכנים?

אנשים שהופכים להיות ערוצים טובים, נהנים לחשוב בעבור עצמם, עצמאיים ואוהבים לשלוט בחייהם. האנשים שמפתחים מיומנות בתקשור בדרך כלל סקרנים ובעלי ראש פתוח. הם מודעים, רגישים ונמצאים בקשר עם רגשותיהם. הם אנשים הנהנים ללמוד ולהיפתח לכישורים חדשים ולידע חדש. אנשים העוסקים בתחום היצירה מכל הסוגים הם מתקשרים טבעיים – מחברים, הילרים, מטפלים, משוררים, מוסיקאים, אמנים, מתכננים, מעצבים ועוד. אנשים המתקשרים באים מכל שכבות החברה, מכל התחומים המקצועיים. האיכויות שהמדריכים מעריכים במתקשר הם מסירות, התלהבות והרצון להיות מתקשר. אלה מכם האינטליגנטיים או האינטואיטיביים, האוהבים לחשוב בעבור עצמכם, המעריכים אמת והמסוגלים להכיר בחכמה עליונה יצליחו מאוד בתקשור.

אנשים שמתקשרים מיטיבים לאנשים אחרים. הם גלויי-לב ומתייחסים לעבודתם ברצינות. הם מתלהבים מהמשימות שהם לוקחים על עצמם. הם בעלי דמיון מפותח ואוהבים לחלום בהקיץ ולרקום תכניות. נראה שהם מסוגלים להיות מודעים לצורכיהם של האחרים, ולהושיט עזרה לבני משפחתם ולחבריהם. במערכות יחסים הם לפעמים מתקשים להבדיל בין מציאות לפנטזיה כי תכופות הם רואים את הפוטנציאל של האדם ולא את מי שהוא במציאותו בהווה.

המדריכים הגבוהים ביותר באים אל אלה המעריכים את המידע שהם מעבירים ומשתמשים בו כמיטב יכולתם. אנו מעוניינים באנשים שהם בעלי עניין ברוחני, בעלי התמדה והתלהבות. כמדריכים מרמות גבוהות אנו כאן כדי להשאיר את חותם השינוי שלנו, לשרת את האנושות ולעבוד עמכם על יוזמות משותפות. אנו מתייחסים אל המחויבות שלנו כלפיכם ברצינות ונעשה כל מה שבכוחנו לסייע לכם. אנו מצפים שגם אתם תתייחסו ברצינות למחויבות שלכם ולעבודתכם. יש לנו הערכה רבה לאלה שמוכנים להעניק זמן ואנרגיה לעבודתנו המשותפת, שכן אלה הן המתנות היקרות ביותר שאתם יכולים להעניק לנו.

אל תטילו ספק ואל תהססו באשר ליכולתכם למשוך אליכם מדריך מרמה גבוהה, שהרי אנו רבים ואנו כאן לשרת אתכם. אנו נעשה את כל שביכולתנו לסייע לכם לפרוץ את המחסום אלינו, ברגע שבו תראו שאתם רוצים בכך. אנו מעוניינים להביא תודעה גבוהה יותר לאנושות, ואנו גם נביא תודעה גבוהה יותר אליכם.

אנשים שמתקשרים מדווחים כי הם חשים מקורקעים יותר, יציבים יותר, ובעלי שליטה גבוהה יותר על חייהם.

יש אנשים שמפחדים שכאשר ילמדו לתקשר הם "ייצאו רחוק מדי" או יאבדו את הקשר עם המציאות. הם אומרים לנו כי כבר עכשיו הם מתקשים לטפל בפרטים המעשיים של חייהם, והם זקוקים להיות מקורקעים יותר. ראינו שתקשור עזר לאנשים להרגיש מקורקעים יותר, ממורכזים יותר, והגביר את יכולתם לטפל ביעילות בחיי היומיום שלהם.

יש אנשים המפחדים כי אם יתחילו לתקשר או ליצור קשר עם מדריך, הם יאבדו את זהותם האישית או ש"ייבלעו" בעוצמת הנוכחות של המדריך. מדריכים מרמה גבוהה לעולם אינם מעוניינים להשתלט על חייכם. תקשור אינו כניעה לשליטה. המדריכים מנהלים חיים משל עצמם, וכוונתם היא לשרת אתכם בנתיבכם הרוחני. אתם תשמרו על הזהות העצמית שלכם, ואתם גם עשויים לגלות שתחושת העצמי שלכם התחזקה בהרבה. תהיו מסוגלים להציב גבולות ולהגדיר את התחומים האישיים שלכם ביתר קלות מאשר אי פעם בעבר. תיווכחו לראות שאתם בעלי עוצמה, מאוזנים, ובעלי יכולת חשיבה בהירה בפרק הזמן שתעבדו עמם.

שני התנאים הדרושים ליצור קשר עם מדריך מרמה גבוהה הם, ההשתוקקות שלכם וכוונתכם להשיג זאת.

התקשור מניב תמורה מידית בחייכם, אולם דרוש אימון כדי להגיע למיומנות בו. אלה שהופכים מיומנים הם אנשים המקדישים זמן קבוע להתחבר להדרכה. כשם שרוב האנשים אינם הופכים לפסנתרנים אמנים בפגישת לימוד אחת, כך רובם של אלה המפתחים ערוץ בהיר וחיבור טוב עם מדריכיהם מתאמנים באופן קבוע.

בסופו של דבר, רק אתם יכולים לדעת האם אתם מוכנים להתחבר לתקשור. היכנסו פנימה ושאלו, "האם יש לי תשוקה עמוקה לתקשר או להתחבר עם המדריך שלי? האם נראה שקיים בי דחף פנימי או קול פנימי המושך אותי בכיוון זה?" הקשיבו למסרים הפנימיים שלכם.

ייתכן שאתם מוכנים יותר ממה שנראה לכם

ההתוודעות למדריך שלכם מתרחשת בדרך כלל בשלבים. במהלך השלבים הראשונים אפשר שלא תהיו ערים במודע למדריך. ההדרכה עשויה לבוא בחלום. אולי תחלמו שאתם לומדים דבר כלשהו, או אולי תחלמו שמישהו מדבר אליכם ונותן לכם שיעורים והוראות. אפשר שאתם שואלים את עצמכם האם יש לכם מדריך או חושבים אודות מדריכים. אולי תימשכו לספרים מתוקשרים או תשוחחו על מדריכים.

יש אנשים שמתרחשים בחייהם אירועים מדהימים הגורמים להם להיפתח. קורה להם משהו שהם אינם יכולים להסבירו באופן רציונלי, כמו ידיעה מראש על אירוע שאחר כך מתברר כנכון, או חלום של ידיעה-מוקדמת, או ביקור במקום חדש שנראה מוכר ללא הסבר מתקבל על הדעת, או התנסות חוץ-גופית. אחרים מספרים על תחושה של היסחפות בתהליך מסוים – צירופי מקרים מתחילים להתרחש, דלתות נפתחות, ספרים מוצאים את דרכם אליהם. הם מתחילים לפגוש אנשים חדשים וכל תפישת המציאות שלהם מתחילה להשתנות. אפשר שכמה מאנשים אלה לא התעניינו קודם במדריכים. ואז, יום אחד הם קוראים משהו אודות מדריכים ותקשור, והנה זה מרגיש נכון ללמוד עוד בנושא. הם מרגישים שתחום זה יוכל לספק להם את התזוזה שהם שאפו לה בכל המסעות הקודמים שלהם.

המשאלה למדריך מביאה אותו אליכם.