קטעים מתוך הספר – חוצן 101 – מרקם הוצאה לאור

קטעים מתוך הספר – חוצן 101

כמה מילים ממרכז הבקרה

מרכז הבקרה הוא הזרוע המבצעית של משלחת החוצנים לכדור הארץ. אנו מוציאים לפועל את החלטות מועצות הכוכבים, ומתווכים בין חברי המשלחת שבחרו לשרת בחיל-רגלים על פני האדמה לבין אלה המשרתים באחת מהאוגדות החוץ-ארציות הרבות שנמצאות כאן. תחת אחריותנו נתונות כל מערכות התקשורת הפועלות בין הכוחות האדירים שהתאספו בזירה הפלנטרית. משימתנו היא לסייע לכוכב ולתושביו להגיע לתודעה חדשה ולמציאות חדשה.

הצו העליון שקיבלנו הוא, לתאם את התנועות שהרוח מנחה. באנו להבטיח את ביצוע צו בית המשפט הרוחני העליון ולפזר את ערפילי המימד השליש, כדי לאפשר לאור לחדור. השגחנו על כתיבת מהדורה זו של מדריך ההוראות הקוסמי לפי בקשת המועצה הבינגלקטית, ועשינו זאת כי מתפקידנו לסייע לחברי המשלחת להשלים בהצלחה את משימותיהם הרבות והמגוונות. אנחנו עומדים לשירות הרוח.

מרכז הבקרה.

המשימה

את השליחות לכדור הארץ יזם הכוכב בעצמו. האדמה ביקשה זינוק בהתפתחות ומועצות הכוכבים אישרו זאת. לאורך אלף השנים שחלפו, התכוננה הארץ לבואנו. הגיעה העת לחדור למישור הארצי, כדי לתבוע את האדמה בשם כוחות האור, ולפתוח את דלתותיה לקהילת היקום בתוכו היא שוכנת.

אנו מברכים את המתנדבים מכל העולמות שבאו להשתתף במשימה, ומצדיעים להם. שאו את ברכתנו. וזכרו, יש לעיין במדריך לפני שאתם מגיעים לשם. למרות שאתם למודי ניסיון ועמדתם בהצלחה באינספור משימות במערכות-חיים בעלות תפקוד לקוי, היו זהירים על הכוכב הזה.

מילון בינכוכבי חדש

כיוון ששפת בני-אדם אינה מסוגלת להכיל מושגים הנמצאים מעבר למודעות הנוכחית הרעילה ורוויית הפחד, ומפני ששפתנו איננה שפת דיבור, מדריך שימושי זה מציג לפנינו מספר בעיות מעניינות. התרגום לשפה מדוברת קשה במיוחד, גם עקב ההיפוך האנרגטי שלכם המסלף כל משמעות הגיונית. למשל, כל אחד מאנשי כוכב זה מתעקש ביהירות להתכחש לעובדת היותו כל-יכול. אתם מכריזים על נפרדות מלאה מעצמכם, איש מרעהו ומהחיים עצמם, ומעמידים פנים שזוהי ענווה. זוהי היהירות בהתגלמותה.

יש להגדיר מחדש כמה מונחים לפני שתתחיל בקריאת המדריך.

מילים ברמה ב'

אור

המושג "אור" הוא מונח שלא הובן כהלכה. מעטים תופשים את משמעותו, ורבים משתמשים בו ללא מחשבה תחילה.

אור אמת הוא עוצר נשימה. הוא נמצא הרחק מעבר לתחומי העברית השימושית… עד שקשה לבטא את משמעותו האמיתית בשפתכם. הבה נאמר כך: כולכם קורבנות של תאורה עקיפה; הרומנטיקה שיצרתם בדרך זו, סר חינה; בעתיד ישטוף אתכם אור ישיר. כחברי המשלחת, מטרתכם המפורשת היא להתחבר אל זרם זה של מתח גבוה.

כשאתם משתמשים במילה "אור" היו מודעים למשמעותה. אור הוא הכוח בעזרתו תוכלו לחזור לזהותכם האמיתית; כל עוצמת הבריאה נמצאת באור; אור הוא החיים עצמם.

התמרה

אין לבלבל בין התמרה לבין שינוי-צורה. אלפי שנות שינוי עברו על העולם עד שהגיע לעמדת התמרה. עתה הושלם מחזור השינויים והחל מחזור ההתמרה.

התמרה היא שינוי גנטי במבנה התא של כל צורות החיים על כוכב זה. האדמה, שאף היא בעלת תודעה, הגיעה להחלטה, בחרה מסלול, והחלה לשנות מימד. בעקבותיה, כל החיים עלי אדמות מתכוננים למאורע זה דרך תהליך התמרה ברמה התאית. תהליך לידה זה יעביר את כוכבכם, על כל יושביו, אל המימד החמישי.

אינך יכול לבחור בהתמרה תאית מתוך עניין, כמו בריקודי עם. התמרה תאית מתרחשת עכשיו; בחרת בה לפני שהגעת לכאן, אחרת לא היית מגיע לכאן. למרות שאין לך ברירה גנטית בעניין זה, עדיין יש לך רצון חופשי. תוכל לסייע לתהליך מרצונך ולהיתמר עם שאר הכוכב, או להתנגד לתהליך…. מרכז הבקרה מציע שתחשוב פעמיים לפני שתתנגד.

תבונה

תבונה אמיתית נמדדת ביכולת לפעול בתיאום עם מקור הבריאה. תבונה אמיתית היא נאמנות לאור וקבלת החיים באהבה, ולא הפגנה של יכולת התכחשות.

בכוונתנו לסייע לכם להשתחרר מהתכחשויות, כדי שתוכלו סוף סוף לחשוב בבהירות. אנו כמהים לעזור לכם להתעלות מעל דפוסי המחשבה המופרעים שלכם; וזהו גם ייפוי הכוח שקיבלנו: לסייע לכם להפוך לצורת חיים בעלת תבונה אמיתית.

בריאה תוך שיתוף פעולה

קשה להסביר לכם את משמעות הביטוי, כיוון שאינכם מודעים לתפקידכם ב"בריאה" ואינכם יודעים דבר אודות "שיתוף-פעולה"…

כל עוד יישארו יושבי כוכב זה חסרי אונים נוכח המציאות, ונפרדים זה מזה בכוונה תחילה, הרי שלא יוכלו להיות שותפים לבריאה גם אם הרעיון נושא חן בעיניהם.

מדוע אנו מנסים להסביר מושג שאין בידיכם כלים להבינו? כיוון שזהו הבסיס והתוכן של המשימה כולה. אנו כאן כדי לסייע לכם להכיר בעוצמתכם. אנו כאן כדי לעזור לכם להשתלט על המצב. אנו עומדים על מפתנכם, וקוראים לכם לעזוב את שקר הנפרדות האנושית ולאמץ חיים חדשים ומלהיבים. ברגע שתעשו את הצעד הראשון, נלווה אתכם כבני ברית לאורך כל הדרך. אז נוכל לתרום לכם את שירותינו, ומתוך שמחה גדולה נעזור בבניית עולם מופלא, עולם מלא-אור. בשלב זה תבינו לבסוף, כי בריאה תוך שיתוף פעולה היא פעולה אדירה, נותנת-חיים ונושאת אור, הנעשית בין כוחות שווים, הפועלים בעוצמה, מתוך יושר ושלמות המתואמים עם האמת. וכאן למרבה הצער הגענו למילה אחרת שאינכם מבינים.

אמת

אמת מטבעה היא אור. פחד מטבעו אינו יכול להיות חשוף לאור מבלי לגווע ולמות. הדבר הפך לשאלה פשוטה של הישרדות. פחד היה לאדון הפלנטה, והוא שולט באנשיה ובכל אשר להם במשך שנים רבות. הפחד אינו מעוניין לוותר על רכושו, כיוון שהוא צורת-חיים טפילית שאיננה מסוגלת לחיות בנפרד מכוח החיים שלכם.

מציאות

קשה להגדיר מילה זו שכן המציאות איננה קיימת. כוונתנו, שאין מציאות אחת ויחידה, כאן או בכל מקום אחר. ישנן מציאויות שונות כמספר האנשים היוצרים אותן, והמציאות העולמית אינה אלא הסכמה קבוצתית באשר לכמה נקודות שוליות. מכאן ואילך, כל איש ואישה יוצרים את המציאות של עצמם.

מציאות חייך אינה אלא חיזיון אור-קולי המראה היכן נמצאת תשומת לבך. היקום מניח שאתה מרכז את תשומת לבך בדברים שאתה רוצה, והוא מספק לך אותם בנדיבות. אם הייתם מבינים זאת כראוי, לעולם לא הייתם מכריזים בפזיזות על "מלחמה בסמים" – אלא אם בכוונתכם ליצור יותר סמים. … בעזרת עיקרון זה אתם מעצימים את כל הדברים שאתם מתנגדים להם, וזוהי גם הסיבה שאין אפשרות לנצח במלחמה. … במקום להתנגד לסמים, היו מוקסמים מן החופש, וההתמכרויות שלכם ייעלמו מאליהן כדי לספק את העיסוק החדש…

הגיע הזמן שתשתמש בכוחותיך בתבונה ותיצור מציאויות המייצגות את ערכך. תוכל לעשות זאת על ידי שינוי השדר שאתה מעביר ליקום בנוגע ל"מה מציאותי" עבורך. תוכל לבצע זאת דרך ההתמקדות שלך ועל ידי שינוי הזהות שאתה משדר בהתנהגותך. אם לא תעשה שינוי יסודי זה, תמשיך לשדר את אותן הבקשות הישנות ליקום, שיגיב בשלווה ובאהבה באותן תשובות ישנות ורעילות.

המשימה

תפקידים – מבט כללי

עם השלמת תהליך ההתעוררות, ואפילו לפני כן, עליכם להתייצב בעמדותיכם. לכל אחד מכם תפקיד שונה; אין באפשרותנו לתאר כל תפקיד בפרוטרוט, שכן מוטלות עליכם משימות מגוונות, המתאימות למהותו של כל אחד מכם. לפיכך, עליכם לגלות את מטרתכם האמיתית מתוך פנימיותכם. כאשר תחוש הדהוד במעמקי ישותך, תדע שאתה עוסק בעבודתך האמיתית. ואם חייך זורמים בקלות ובחן, גם זהו סימן מובהק לכך שאתה ממלא את תפקידך האמיתי.

להלן כמה הנחיות כלליות לגבי המשימה. בכוונה לא הזכרנו נושאים העלולים לסכן את ביטחונך; די בחומר הכלול בחלק זה של המדריך, כדי להעיר בך זיכרונות לגבי תחומים שאינם מוזכרים בו. הייה ער לעובדה שמדובר כאן בעבודת צוות; ומשום שלכל אחד תפקיד שונה, הרי שכל אחד מכם חיוני. מרכז הבקרה מסתמך על כושרו ובקיאותו של כל אחד מכם כדי להגשים את יעדי המשימה. יישר כוחכם.

לוחם הקשת בענן

לוחם הקשת בענן הוא לוחם של הרוח, וכל אחד מחברי המשלחת הוא לוחם הקשת-בענן. בהגשימם את חזון האינדיאנים של אמריקה, התאספו עכשיו כוחות בין-ממדיים ובין-גלקטיים על כוכב זה, כדי לגאול אותו בשם הרוח.

האינדיאנים הם שליחי המימד החמישי, ומצוידים ב"קו פרטי' משלהם לאמת רוחנית. כפי שהתנבאו רבים מהשבטים, חוזרת עכשיו נשמה כבירה לכדור הארץ, כדי לרוממו מהנמק והייאוש ולהעבירו אל מחוז חדש ונשגב, בו מושלת רוח האהבה. בחזון האינדיאני, ממחישה "הקשת בענן" שהאירוע הינו כלל עולמי ואינו מוגבל לשבט אחד, לאומה אחת או לגזע מסוים. למען האמת הרחבה יותר, אין האירוע מוגבל אפילו לכוכב זה. כל עולמות האור שלחו נציגים העוזרים לחצוב את הדרך לתקופת החירות והחיים. הקשת בענן, אותה הם מייצגים, נמצאת הרבה מעבר לקשת האור הנראית לאנשי כוכב זה, וצבעיה עשירים ועזים הרבה יותר משיכול היה אורו המוצל של כדור הארץ לחשוף עד עתה.

פתרון בעיות שכיחות

תסביך המשיח

ישנן מלכודות מסוימות שהיינו רוצים כי תימנע מהן כשאתה מתעורר. הגרועה שבהן היא תסביך המשיח. בטרם ניצבים חברי המשלחת איתן על רגליהם הרב-ממדיות, עשוי תסביך זה לשבות אותם בקסמיו. מרכז הבקרה מעוניין להקדיש רגעים אחדים כדי להפיג את הקסם.

להיות משיח ולחשוב שאתה משיח הם שני דברים שונים. אם אתה רק חושב שאתה משיח, אזי תנהג כפי שאתה משער שמשיח היה נוהג, כלומר תנסה להציל מישהו.

שיהיה ברור לחלוטין: מטרת המשימה איננה "להציל" אף אחד. תושבי כוכב זה, עד האחרון שבהם, בקיאים בחומר ושולטים בו. אפילו החייזרים מגלים שליטה יוצאת מן הכלל בחייזרות. כל מי שנמצא על כדור הארץ מכיר את המשחק וכולם כבר בחרו את דרכם. אם אדם בוחר להיות מומחה מוגבל, זוהי זכותו ואין לקחת אותה ממנו. מטרת המשימה אינה לחסוך מאנשים את זכות הבחירה. ואם חברי צוות הקרקע מטיפים בלהט משיחי תוך ניסיון לחסוך מאנשים את רצונם החופשי, הם אינם פועלים על פי הנחיה כלשהי ממרכז הבקרה, ולא קיבלו לכך היתר כלשהו מהמועצות.

סיוע

זריקת עידוד

מרכז הבקרה מודע לכך שרבים מכם עייפים ומיואשים מהמשימה. אנו יודעים שמנקודת מבטכם הנוכחית, המצב נראה עגום ביותר. אין זה תענוג גדול לראות ריקבון פושט בעולם, שיגעון שולט ביד רמה, התכחשויות משתוללות, בני אדם מתנפלים זה על זה, בעוד היערות והאוקיינוסים גוועים.

נסו לזכור שלמרות היותכם מעטים מול רבים על כוכב זה, הרי שייכים אתם למשפחה אדירה שמספר חבריה גדול מכל קבוצה אחרת ביתר חלקי היקום. היו מתואמים עם מורשתכם, זכרו את זכות הבכורה שלכם, וביטחו בגורלכם/ייעודכם. ילדי הכוכבים אתם, מזרע האור, והמציאות שלכם נעלה ביותר. הנזק והשחיתות שסביבכם אינם אלא ריקוד הפרידה של העולם הישן, ואילו תיקון כוכב זה הינו הגשמתו הסופית של הניצחון הנמצא כבר בידינו.