קטעים מתוך הספר – המרכבה – מרקם הוצאה לאור

קטעים מתוך הספר – המרכבה

הקדמה

הסיפור שהוא [בוב פריסל] מספר הוא אחד מרבים והוא גם אחת הגרסאות הרבות של אחד הסיפורים הרבים. זהו סיפור שאותו אנו חיים, וזהו סיפור שאותו אנו משנים בצורה כה עמוקה, שהוא נעשה בלתי מוכר אפילו שעה שהוא נחשף באופן מוחלט וחד משמעי כפי שהוא. זו הסיבה שבגללה דבר אינו אמיתי ובכל זאת אותו ה"דבר" הוא קרוב לוודאי פני הדברים כפי שהם. כל מי שלא עמד על טיבו של פרדוקס בסיסי זה של מצבנו, תקוע בכלא מיתולוגי כזה או אחר. …

המעבר המודע אל מימד הרטט הבא הוא הדבר שניתן ואף חובה להתנסות בו ולחיותו אם ברצוננו לשרוד במאה ה 21-. הפלנטה שלנו, בין אם אנו ערים לכך או לא, כבר נמצאת עמוק בתהליך ההתמרה. תהליך ההתעלות מתחיל כאשר האדם נזכר בשדה האנרגיה הגבישית שלו. קיים שדה אנרגיה הסובב את הגוף עד חמישים וחמישה רגל, גיאומטרי וקריסטלי בטבעו. זיכרון השדה הזה מעורר סדרת ציורים מטאפיסיים שהם העתקי אור של 44 הכרומוסומים 2+ בכל תא בגוף, במיוחד בבלוטת האצטרובל. דבר זה יעורר את הייעוד הנעלה יותר של בלוטת האצטרובל והוא, לאפשר לצורת נשימה עתיקה ונשכחת להתחדש. …

נשימה זו היא המפתח לתודעה גבוהה יותר ולתרגום ממדי. על ידי נשימה פשוטה, בדרך שונה ממה שאנו נושמים כעת, ייפתח בפנינו עולם חדש, פשוטו כמשמעו. נשימה זו תאפשר לנו ליצור מגע עם העצמי הגבוה כך שהדרכה אמינה וצלולה תוכל להתקבל מבפנים. דבר זה יעניק לנו הגנה שאין דומה לה בזמן הימצאותנו בתהליך ההתעלות. הוא גם יספק לנו אמצעי לרפא את עצמנו, ומאוחר יותר, לרפא אחרים. נשימה זו תאפשר לנו לזכור מי אנו ואת הקשר האינטימי שלנו עם אלוהים.

התורה עצמה מגיעה מאלפא ואומגה, המסדר של מלכיצדקותות המצרי (האטלנטי) הידוע גם כהרמס של היוונים, בן אלמוות אשר חי בתוך גוף פיסי על כדור הארץ עד לפני מספר חודשים. סדנת הווידאו מועברת על ידי דרונבלו מלכיצדק.

מדוע עכשיו?

… מלכיצדק אומר שלפלנטה שלנו שתי תנועות חיוניות. הראשונה, מוכרת מזה אלף שנה, היא תזוזת ציר הפלנטה הידועה בשם מהלך נקודת השיוויום. השנייה, היא התנודה העדינה שבה הבחינו רק לאחרונה. אנו, והכוונה לכל מערכת השמש, מסתחררים בחלל בדרך המצביעה שאנו קשורים לדבר מה. אסטרונומים שהבחינו בכך החלו לחפש אחר הגוף הנוסף. בתחילה נעשה חישוב שהצביע על אזור מסוים במערכת מסוימת, ואז מוקד לקבוצת כוכבים. לפני ארבע או חמש שנים (1990) אותר כוכב מסוים – סיריוס A. אנו נעים בחלל יחד עם סיריוס A בספירלה הזהה לסליל הלולייני של מולקולת הדנ"א. לנו ולסיריוס יש גורל משותף. בשעה שאנו נעים יחדיו, התודעה מתפתחת בדרך דומה מאוד לאופן שבו פורשים הגנים והכרומוזומים במולקולת הדנ"א את מסריהם ממקומות מוגדרים בדייקנות. יש זמני מפתח שבהם דברים מסוימים יכולים להתחולל, כאשר "גנטית" מתקיימות היערכויות חיוניות בין סיריוס לכדור הארץ ושאר היקום. היערכות אחת מסוימת כזו מתרחשת כעת.

אנו נמצאים כעת בדיוק בנקודת השינוי שממנה אנו מתחילים לנוע חזרה לעבר מרכז הגלקסיה ומתחילים להתעורר. השינוי הממשמש ובא הוא בהיפוך 180 מעלות לשינוי האחרון. זו הסיבה מדוע אנו מתקרבים בין השאר להתפוצצות אוכלוסין והרס הסביבה שלנו.

על פי תות, אותו אציג מאוחר יותר, שיעור תזוזת הקטבים של כדור הארץ נמצא ביחס ישר לרמת התודעה של הפלנטה ולמידת השינוי שיתחולל בתודעה. כלומר, קיים יחס מתמטי בין התודעה לדרגת תזוזת הקטבים. דרך אחרת להתבונן בזה היא, שנפילתנו הקוסמית לתוך שינה והיקיצה ממנה מקבילות למחזור היום והלילה של סיבוב ה- 24 שעות של כדור הארץ סביב צירו. מרבית היצורים בחצי הכדור הנמצאים בחושך במשך הלילה ישנים ובמשך היום מרביתם ערים. כך הדבר גם במחזור מהלך נקודת השיוויום. במשך תקופת הזמן שבה הפלנטה שקועה בתרדמה, הצד הזכרי משתלט כדי להגן עלינו. זוהי תמיד אישה אשר מובילה אותנו חזרה אל תוך האור. על פי דרונבלו דבר זה כבר התרחש. אישה לקחה את העניינים לידיה באחד מימי פברואר, שנת 1989. …

ממדים

כל מישורי הממדים של עולם זה נמצאים כאן ועכשיו, והם מקושרים יחדיו. ההבדל היחידי בין עולמות ממדיים הוא באורכי הגל שלהם. אורך גל הוא המפתח לכל היקום. אנו חיים בתוך מציאות הנוצרת אך ורק מאורכי גל. אורך הגל של עולמנו התלת-ממדי הוא 7.23 ס"מ. אורך הגל הממוצע של כל האובייקטים במימד זה, אם היינו מודדים אותם, מגיע ל- 7.23 ס"מ.

ממדים נבדלים זה מזה על פי אורך גל, בדיוק באותו האופן שבו נבדלים תווים בסולם מוסיקלי. כל תו בסולם נשמע שונה בגלל אורך הגל שלו. בפסנתר יש שמונה קלידים לבנים וחמישה שחורים, שיחד מעניקים למנגן את הסולם הכרומטי. התו השלושה-עשר הוא למעשה התו הראשון של האוקטבה הבאה, ואוקטבות אלה חוזרות על עצמן בשני הכיוונים. בין כל תו לבא אחריו יש שתים-עשרה נקודות הרמוניות, הולוגרפיות; במונחים ממדיים אלו הם הצלילים העיליים. הדבר דומה להחלפת ערוצים במכשיר הטלוויזיה. כאשר אתה בוחר בערוצים השונים, אתה למעשה מתכוונן לאורכי גל שונים.

בין הממדים, כמו בין שני תווים, יש רִיק. בין שתי אוקטבות יש ריק גדול יותר, חומה גדולה, אם תרצו. כל מימד נבדל ממשנהו גם בסיבוב של 90 מעלות. אם היינו מסוגלים לשנות אורכי גל ולבצע בד בבד סיבוב של 90 מעלות, היינו נעלמים מעולם זה ומופיעים מחדש במימד אחר אליו התכווננו. התמונות שהיינו רואים דרך עינינו היו משתנות על פי אורכי הגל של העולם אליו נכנסנו. בפלנטה זו יש עולמות רבים; כולם נמצאים כאן, אך התודעה שלנו מכווננת אל אורך גל מסוים. ובינתיים, אנו קיימים כפשוטו בכל מישורי הממדים, כאשר בכל מישור ומישור התנסותנו שונה לחלוטין.

… המפתח להבנת התנועה ממישור ממדי אחד למשנהו מתחיל באיתור שדה אלקטרומגנטי המעוצב בצורה של כוכב טטרהדרון [מגן דוד תלת-ממדי]. שדה זה נמצא סביב גופנו.

המרכבה

כל כוכב טטרהדרון מורכב משני טטרהדרונים שלובים יחד באופן המזכיר מגן דויד, אך תלת-ממדי. שני הטטרהדרונים השלובים מייצגים את האנרגיה הנקבית והזכרית באיזון מושלם. כוכב טטרהדרון מצוי סביב כל דבר, לא רק סביב גופנו.

קיים גם ערוץ או צינור החוצה את גופנו לאורכו. הוא מחבר את קדקודי השדה של כוכב הטטרהדרון. הלימוד איך לנשום דרך צינור זה, יחד עם סיבוב השדות, יוצר את המרכבה, כלי הרכב לעלייה בממדים.

יש לנו גוף פיסי, גוף מנטלי וגוף רגשי ולכל אחד מהם ייצוג של צורת כוכב טטרהדרון. אלו הם שלושה שדות זהים המונחים זה על גבי זה, וההבדל היחידי ביניהם הוא שרק ייצוג הגוף הפיסי נייח – הוא אינו מסתובב. המרכבה נוצרת על ידי שדות אנרגיה הנעים בכיוון הופכי זה לזה. שדה הטטרהדרון המנטלי, חשמלי בטבעו וזכרי, נע לשמאל. שדה הטטרהדרון הרגשי, מגנטי בטבעו ונקבי, נע לימין. חיבורם של המוח, הלב והגוף הפיסי בשיעור גיאומטרי מסוים ובתאוצה קריטית הם שיוצרים את המרכבה.

דרונבלו

מיהו בדיוק דרונבלו מלכיצדק? הרשו לי לספר לכם אודות סב-סב-סב-סבו של דרונבלו, מכייווינדה מלכיצדק. מכייווינדה הוא האיש אשר מונה מטעם המרכז הגלאקטי ללוות אותנו. הוא היה כאן מהרגע הראשון שבו נבראנו.

האחווה הגדולה הלבנה ומה שאתם עשויים לכנות האחווה הגדולה השחורה הם שני גופי מודעות המנוגדים זה לזה בכל דרך שניתן לשער. מכייווינדה שייך לאחווה הגדולה הלבנה. האחווה הגדולה הלבנה עושה כל שביכולתה לקדם את האבולוציה, בעוד שהאחווה הגדולה השחורה עושה כל שביכולתה להחדיר פחד ולעכב את האבולוציה.

עוצמתן של שתי האחוות נוטות לאזן זו את זו, כך שהאבולוציה שלנו תתנהל בדיוק בתזמון הנכון. מזווית ראייה גבוהה יותר – מהמימד הרביעי או מעליו – הן תודעה מאוחדת. שתי האחוות הן היבטים שונים של האחד הפועלים יחדיו בהרמוניה. רק מכיוון שאנו נמצאים כאן למטה המודעות מקוטבת, הדבר נתפש אצלנו במושגי טוב ורע. הרע מסוגל לבצע מעשים אכזריים ומתועבים בצורה מדהימה, אך במישור המודעות המאוחדת, אלו הם רק שיעורים.

בעקבות המאורעות המדהימים שהתרחשו בשנת 1972 (אקדיש לכך פרק מיוחד מאוחר יותר), האחווה הגדולה השחורה, שדרך אגב, ידעה על העומד להתרחש, גייסה ארבעה חברים נוספים ממערכת הכוכבים אוריון, בעוד שהאחווה הגדולה הלבנה שלחה, בתגובה לכך, ארבעה משלה. דרונבלו היה אחד מהארבעה. הוא נבחר בזכות ניסיונו הממושך במסדר מלכיצדק במישור המימד השלושה-עשר. לא הייתה לו כמעט שום מודעות מקוטבת והוא נשלח לכאן משום כך, בגלל התום שלו.

דרונבלו הגיע כמי שמכונה walk-in . אדם אחר נולד וחי בגוף זה, עד אשר דרונבלו היה מוכן להשתמש בו. אותו האדם עבר אימונים מסוימים והדרכה שדרונבלו יכול היה להשתמש בהם מאוחר יותר. כל זה נעשה בהסכמה מראש. ליטול לעצמך גוף של אדם אחר בכל דרך אחרת היא עבירה על החוק האוניברסלי ברמה הגבוהה ביותר. האדם שהותיר את גופו לדרונבלו קיבל בתמורה משהו מיוחד במינו. דרונבלו לא הוסיף מה היה הדבר.

דרונבלו מסוגל לזכור כמעט כל רגע מהמעבר דרך מישורי הממדים במסעו לכאן, מהשלושה-עשר כל הדרך למטה אל המימד השלישי. אולם הוא חסם במתכוון את זיכרונותיו מהמימד השלוש-עשרה. אין כל דרך שבה תוכל להתקיים כאן במימד השלישי ולשמור זיכרון מלא כיצד נראה המימד השלוש-עשרה. …

מבוא לגיאומטריה המקודשת

… הגיאומטריה המקודשת היא המבנה המורפוגני מאחורי המציאות עצמה, המונח גם בתשתית המתמטיקה. מרבית הפיסיקאים והמתמטיקאים חשים שמספרים הם השפה הראשונית של המציאות, אך לאמיתו של דבר, הצורה, היא זו שממנה נובעים כל חוקי הפיסיקה.

תות הציג את הגיאומטריה המקודשת כסמל המציאות בכל רחבי היקום. לעתים היא מכונה "שפת האור" ולעתים "שפת הדממה". למעשה, הגיאומטריה המקודשת היא אכן שפה, שפה שעל-ידה נברא הכל. מכל הצורות שתות הראה לדרונבלו, "פרח החיים" היא העילאית ביותר. הוא אמר שכל מה שנברא אי-פעם וכל מה שקיים עכשיו הושג באמצעות תבנית זו. פרח החיים מכיל את הכל. לא קיים ולא יתקיים דבר ביקום שאינו מוצג בדימוי זה -כל השפות, כל חוקי הפיסיקה, כל צורות החיים הביולוגיות – כולל כל אחד מאיתנו באופן אינדיווידואלי. …

פראנה

דרונבלו אומר שכאשר חלה תזוזת הקטבים בפעם האחרונה בשנת 10,500 לפנה"ס, ורמת התודעה שלנו נפלה, הפסקנו לנשום בדרך העתיקה שבה נשמנו זמן כה רב. התחלנו לנשום בדרך שאנו עושים זאת כיום, שהיא מאוד יוצאת דופן. אין כמעט אף אחד ביקום הנושם בדרך זו.

היום, כאשר אנו נושמים, אנו מכניסים לתוכנו שני דברים: אוויר ופראנה. פראנה היא אנרגיית החיות עצמה, החיונית לקיומנו יותר מאשר אוויר. פראנה אינה מצויה רק באוויר, היא מצויה בכל מקום; היא קיימת אפילו בחלל ריק. פראנה קיימת כשדה אנרגיה המקושר לרוח בצורה כה הדוקה, שהרוח אינה יכולה להתקיים בלעדיו. …

אנו אמורים לנשום באופן הבא: כאשר האוויר נכנס דרך האף, הפראנה נכנסת דרך הקודקוד – כלומר, מה שהיה הנקודה הרכה בקודקוד הראש. בו-זמנית אנו מכניסים את הפראנה דרך הפרינאום (חיץ הנקביים). צינור הפראנה החוצה את גופנו הוא בקוטר 5 ס"מ וממשיך כ- 20 ס"מ מעל הראש ו- 20 ס"מ מתחת לרגליים. הוא מתחבר עם הרשת הגבישית שמסביב לגוף. הפראנה מגיעה אפוא מלמעלה ומלמטה ונפגשת באחת הצ'אקרות. הצ'אקרה שבה הפראנה נפגשת תלויה במקום שאליו אנו "מכווננים" מבחינה נפשית, רגשית וממדית. זהו מדע מדויק לחלוטין.

אחרי שהקטבים התחלפו, הפסקנו לנשום בדרך זו והתחלנו להכניס את הפראנה יחד עם האוויר שאנו נושמים. …