קטעים מתוך הספר – יצירת כסף – מרקם הוצאה לאור

קטעים מתוך הספר – יצירת כסף

מוקדש לרוח השפע

השוכנת בכל אחד מכם.

יהי רצון שתכירו בגדולתכם

שתגלו את נתיבכם

ושתעניקו את התרומה שבאתם להעניק.

ברכות מאורין ודה-בן

שפע משמעו יותר מאשר בעלות על כמויות גדולות של דברים; שפע משמעו שהדברים בחייך מספקים אותך. כסף יכול להיות חלק מהשפע שלך; לכסף יש מקום בחייך. ככל שתשכלל את יכולת ההגשמה שלך, תלמד לבחור באופן מודע את מה שאתה רוצה ליצור, ואז למשכו אליך. מצבים וחפצים ייכנסו אל חייך בזמן שיתעורר בך הצורך אליהם. אתה יכול ללמוד לשלוט בכסף במקום שהכסף ישלוט בך. חלק משליטה זו משמעה שתוכל גם לאפשר למצבים ולחפצים לעזוב את חייך בהדרגה עדינה וקלה כאשר אינך זקוק להם יותר, ובכך לפנות מקום לדברים אחרים שישמשו אותך. תיווצר זרימה טבעית של כסף, של אנשים ושל דברים שנכנסים אל חייך ויוצאים מהם, ואלה ישרתו את תכליתך הגבוהה ויופיע בדיוק בזמן הנכון.

אנו עומדים על מפתנם של זמנים חדשים. האנושות מתעוררת למציאות שהיא מעבר לתודעה הרגילה, ואנשים יתנסו בפתיחה ובהעצמה של טבעם הגבוה. הימים שיבואו ימריצו אותך לבטא את העצמי הגבוה שלך (שמכונה גם נשמתך, החלק העמוק ביותר של הווייתך או האלוהים שבפנים) בכל דבר שאתה יוצר. תרצה שכל דבר בחייך ישקף את הערכים והאידיאלים הגבוהים שלך: מקום מגוריך, הדברים שאתה קונה, מערכות היחסים שלך, ואורח חייך. בדרך שבה אתה מרוויח ומוציא כסף תחפש לבטא את האיכויות הגבוהות יותר שלך: אהבה, רווחה, אושר, שלווה, חיות, ומודעות למי שאתה בעומק תוכך. זמנים חדשים אלה יביאו עמם יצירתיות עצומה ושטף של רעיונות חדשים.

משתנות הדרכים שבהן ניתן לעשות כסף ולהחזיק בו. כאשר תנהג על פי החוקים הרוחניים של כסף, הכסף והשפע יזרמו אליך בחופשיות, יהיה קל יותר להחזיק בהם, והם יעניקו לך יותר שמחה. אתה נוהג על פי החוקים הרוחניים של כסף, כאשר אתה עוסק בעבודת חייך, מכבד ומשרת את טובתך הגבוהה ואת טובתם הגבוהה של האחרים. אתה נוהג על פי החוקים הרוחניים כאשר אתה משתף פעולה עם האחרים במקום להתחרות בהם, והופך כל חילופים של אנרגיה וכסף למצב של הישג לכל מי שנוגע בדבר. אתה נוהג על פי החוקים הרוחניים של כסף כאשר הדרך שבה אתה מרוויח כסף, מוציא או משקיע אותו אינה פוגעת באדמה.

אתה יכול להתחבר לאנרגיות החדשות ולהיערך עם העצמי הגבוה שלך בכך שתפעל מתוך תחושותיך ותנוע עם הזרימה הנוכחת, בכך שתלמד מתי להיות כוח מניע ומתי להתמסר. אתה יכול להגביר את זרימת הכסף, החפצים והדברים שאתה רוצה אל חייך,כאשר תפעל מתוך יתר בהירות, שמחה, הרמוניה, ושלמות פנימית, ותיתן אמון בכך שכל דבר קורה לטובתך הגבוהה. ככל שתזהה את המצבים הישנים שאינם משרתים אותך עוד ותשחרר אותם, ככל שתיפתח להזדמנויות, למחשבות, לתפישות ולתחושת חדשות, כך תאפשר לאנרגיה הגבוהה של נשמתך לזרום דרכך. אז הכסף והשפע יזרמו אליך באופן טבעי ובקלות, ללא מאמץ או מאבק. הדברים שתיצור בדרך זו יכולים להביא לך צמיחה, התרחבות, התחדשות וחיוניות.

מציאת עבודת חייך ויצירתה תביא לך יותר שפע מאשר כל פעולה אחרת. עבודת חייך תהיה כרוכה בעשיית הדבר שאתה אוהב ובדרך כלשהי תעניק תרומה לטוב הגדול יותר של האנושות. הכסף יהיה תוצר לוואי של העיסוק במה שאתה אוהב, ויזרום אל חייך ללא מאמץ וללא התמקדות מיוחדת.

רבים מכם דוחים על הסף את נתיב היצירתיות, השמחה והחיות הגדולות ביותר שלכם, מתוך המחשבה שלא תהיו מסוגלים להרוויח בו מספיק כסף. ברצוננו לסייע לך להאמין שאתה יכול לקבל שפע של כסף מהעיסוק במה שאתה אוהב; אנו רוצים שתכיר בכך שאינך צריך להישאר לעבוד בתפקידים שאינם משרתים אותך. נסייע לך לבחור את הדרכים שבהן תוכל לעשות את המעבר מהמקום שאתה נמצא בו היום למקום שאתה רוצה להגיע אליו. הקדשנו חלק שלם בספר זה להראות לך כיצד ליצור את החזון של נתיבך וכיצד למשוך אליך את עבודת חייך. נראה לך טכניקות אנרגיה רבות להפעיל את נתיבך הגבוה.

כל אחד מכם אשר נקרא לספר זה נמצא על נתיב של צמיחה אישית מואצת ויש לכם דברים רבים להציע לאנושות, בין אם אתם מודעים לכך ובין אם לא. זהו הזמן להקשיב למסרים הפנימיים שלך ולגלות את העבודה המיוחדת שבאת לעשות. התחל להציע עבודה זו לעולם, שכן היא נדרשת ביותר. ככל שאתה משרת ומעצים את האחרים, מפתח את עבודת חייך, ועושה מה שאתה אוהב במקום לעשות מה שאתה חושב שיכניס לך כסף, תהפוך להיות מגנטי ביותר לכסף. זמנים חדשים אלה יעניקו לך הזדמנויות רבות לגלות ולהגשים את תכלית חייך, ויתמכו בכל מאמציך להוציא את עבודתך אל העולם. אפילו צעד קטן לקראת נתיבך הגבוה יביא עמו תוצאות ותגמולים שופעים.

אתה יכול ללמוד ליצור את מה שאתה רוצה באמצעות אנרגיה ומחשבה במקום באמצעות מאמץ פיסי, ולהפיק מכך תוצאות שיגיעו מעל ומעבר למה שיכולת ליצור בעזרת מאמץ פיסי בלבד. כאשר תבין כיצד עובדת אנרגיה, תוכל להתמקד רק באותן הפעולות שיביאו לך את התוצאות הטובות ביותר, ללא מאמץ מיותר. נלמד אותך כיצד למשוך אליך דברים באמצעות מצב הכרה רגוע וממוקד ובאמצעות העבודה עם אנרגיה ומגנוט. שיטות אלה הן בעלות עוצמה רבה והן אכן עובדות.

אין צורך שתושפע מהמצב הכלכלי או מנסיבות שנוצרו בידי אדם. אתה יכול ליצור את נסיבות השגשוג הכלכלי האישי שלך. אם אתה מוכן להקשיב להדרכתך הפנימית ולפעול על פיה, תצליח, ולא משנה מהו המצב הכלכלי השורר סביבך. אתה מקבל את כל ההדרכה שאתה זקוק לה כדי להיות בשפע ולספק את כל צרכיך בתקופות של שפל כלכלי. אם אנשים מאבדים את משרותיהם או מאבדים סכומים גדולים של כסף, זה רק משום שדברים אלה אינם לטובתם הגבוהה; מאורעות אלה ישנו את חייהם בדרך כלשהי לטובה. אם יש משהו שבאמת משרת את טובתך הגבוהה, הוא לא יילקח ממך.

רבים מכם מנסים ליישב את הרעיון של היותכם על נתיב רוחני עם נושא הכסף. תרצו שהכסף בחייכם ישקף את שלמותכם הפנימית, את החמלה שבלבכם ואת אהבתכם לאחרים. אתה יכול להיות בעל כסף ובה בעת להישמע לעקרונותיך הרוחניים. הכסף יבוא מהתכוונְנוּת לחכמת הנשמה שלך, משירות לאחרים ומהעלאת האנרגיה שסביבך לסדר ולהרמוניה גבוהים יותר. בסס את השגשוג שלך על הטוב שאתה יכול לתרום לעולם. מצב של עוני אינו מצב "גבוה" יותר, שכן לרוב דרוש כסף כדי להוציא לפועל את עבודת חייך. צמיחתך הרוחנית תרחיב את יכולתך להגשים שפע, ויכולתך להגשים שפע תסייע לך להוציא את עבודתך הרוחנית אל העולם.

כסף הוא כוח אדיר. הדרך שבה אתה מרוויח כסף, חוסך אותו ומוציא אותו, תקבע האם כסף זה יהיה או לא יהיה כוח שייצור טוב לך ולאחרים. חשוב לשאת מחשבות חדשות בנוגע לכסף שיעזרו לאנשים להשתמש בו ככוח לטוב על הפלנטה. הצורה באה בעקבות המחשבה; באמצעות טיפוח של מחשבות חדשות אתה יכול ליצור מציאות חדשה של כסף לך ולאחרים. כל אחד מכם יכול לפעול כתחנת שידור בעלת עוצמה, לשדר רעיונות חיוביים בנוגע לכסף ולתרום לחזון גבוה יותר של הכסף על פני כדור הארץ.

חבק במלואה את היכולת שלך ליצור, לחשוב בדרכים לא-מוגבלות, ולשאוף לכל דבר שאי-פעם רצית. הייה גמיש ופתוח ואפשר לחדש לבוא אליך. אתה יכול ללמוד לכבד ולהזין את עצמך, ולאפשר לעצמך לקבל יותר ממה שאי-פעם חשבת לאפשרי. אנו מזמינים אותך לשחק עמנו בממלכות הגבוהות ולדרוש את השפע שאתה כה ראוי לו. זו יכולה להיות תקופת הזמן המשמחת, המשגשגת והיצירתית ביותר של חייך.

להיות בשפע

בין אם אתה מודע לכך ובין אם לאו, עמוק בתוכך אתה רוצה לגדול, להגביר את החיוניות שלך, לממש את הפוטנציאל שלך ולהיות כל מה שאתה יכול להיות.

רוב בני האדם מחפשים חיים מלאי שמחה ואהבה, תחושת ביטחון וביטוי-עצמי יצירתי, פעילויות מהנות ומשמעותיות והערכה עצמית. ככל שמרכיבים אלו נוכחים בחייך, תרגיש יותר מסופק ותממש יותר מהפוטנציאל שלך. חלק חשוב בהגשמה הוא ללמוד ליצור רק את אותם הדברים שממלאים את הצרכים העמוקים ביותר שלך, והמשמשים כלים לסייע לך לצמוח וליצור את החיים הטובים ביותר האפשריים לך.

השאיפה ליצור את החדש, בין אם זה זוג נעליים, בית חדש או סכום כסף גדול, מתעוררת כאשר אתה מוכן לגדול ולממש יותר מהפוטנציאל שלך. רוב בני האדם חושבים שכסף ימלא צורך בחייהם, שהוא יאפשר להם לחוות הרגשה, איכות או מצב שאין להם בחייהם. אחרים חושבים שסכום גדול של כסף יעניק להם הרגשת חיות, שלווה, הערכה עצמית, שלום פנימי, אהבה, עוצמה או ביטחון. הם חושבים שהכסף ישחרר אותם מדאגות ויאפשר להם להירגע ולשחק, או לא לעשות את הדברים שאין ברצונם לעשות.

כסף וחפצים כשלעצמם לא ימלאו את הצרכים שלך באופן אוטומטי ולא יעניקו לך את ההרגשה שאתה מחפש. אם אתה חושב שכסף ייתן לך יותר שלווה פנימית, הרי שכניסתה של האיכות של שלווה פנימית לחייך היא המפתח שלך למגנט כסף אליך. כל מה שאתה חושב שכסף יביא לך – חיות, שלווה, הערכה עצמית – אלה האיכויות שעליך לפתח בעצמךכדי למשוך אליך יותר שפע וכסף. התייחס לכסף לא כאל משהו שאתה יוצר כדי למלא חסר כלשהו, אלא כאל כלי העוזר לך להגשים את הפוטנציאל שלך ולבטא את עצמך באופן מלא יותר.

אני חי ביקום של שפע. יש לי תמיד כל מה שאני צריך. 

עצור לרגע ושאל את עצמך, מה יכול הכסף לתת לך שאין לך היום? אלו צרכים ותשוקות עמוקים שלך יסופקו אם יהיה לך סכום כסף גדול? האם הוא ייתן לך יותר ביטחון, חופש מדאגות, חיים פשוטים יותר? האם תוכל להפסיק לעסוק בדברים שאינך אוהב? האם תהיה משוחרר מבעיות? האם יהיה לך החופש לעשות מה שאתה רוצה עם חייך? אלו איכויות או רגשות גבוהים יותר תוכל לטפח – שקט פנימי, אהבה, הערכה עצמית, אושר? אם לא מדובר בסכום כסף גדול, אלא בדבר מסוים, חפץ שעדיין אין לך – אלו צרכים יספק חפץ זה בחייך? אם אין דבר חומרי כלשהו שאתה רוצה, איזו איכות גבוהה או רגש היית רוצה לחוות בתדירות גבוהה יותר?

אתה יכול להתחיל לספק צרכים אלה כבר היום. אתה יכול לזכות בחיים מספקים ומלאי שמחה ולממש את הפוטנציאל הגדול יותר שלך ללא הדברים החומריים שאתה רוצה ליצור.המהות של כל דבר שמשרת את טובתך הגבוהה כבר נמצאת בהישג ידך. היקום אינו אומר שתקבל מה שטוב לך רק לאחר שיהיה לך מיליון דולר. היקום אומר שאתה יכול לממש את כל מה שיביא לטובתך הגבוהה עכשיו, היום. שאל את עצמך מהו זה שאתה רוצה שכסף ייתן לך, ואז חשוב על דרכים שבהן תוכל לממש את המהות של דברים אלה כבר עכשיו.

אני מקרין הערכה עצמית, שלווה פנימית, אהבה, רווחה ואושר. 

כאשר אתה מבטא את האיכויות הגבוהות שהיית רוצה שהכסף יביא לך, כאשר אתה מקרין אותן החוצה באמצעות המילים, הפעולות וההוויה שלך – אתה הופך להיות מגנטי לכסף ולחפצים המהווים ביטוי פיסי לרמת התודעה החדשה שלך. הפיתוח של כל איכות גבוהה, בין אם היא אהבה, שלווה פנימית, רווחה, אושר, אומץ, כוח אישי או הערכה עצמית, ישנה את התדר שלך ויאפשר לך להיות מגנטי לכל דבר התואם את התדר החדש שלך. תהפוך להיות מגנטי לא רק לכסף, אלא לכל הצורות שיכולות לעזור לך לבטא את רמת הצמיחה החדשה שלך. תמשוך אליך גם את הדברים שאתה יודע שאתה רוצה, וגם דברים שיבואו אליך לפני שתהיה מודע לכך שאתה צריך אותם. תמשוך אליך דברים שיהיו טובים לך יותר ממה שביקשת, וכל דבר סביבך יתאים למה שאתה.