קטעים מתוך הספר – התכנית הפליאדית – מרקם הוצאה לאור

קטעים מתוך הספר – התכנית הפליאדית

המסיבה הקוסמית

אני סאטיה, שומרת הספרייה באלקיון, הכוכב המרכזי במערכת הפליאדות. אני נמצאת כאן לסייע לכם לפענח את צופן האינטליגנציה המרכזית של הפלנטה שלכם, כדי להכין אתכם למסיבה הקוסמית אשר תתחיל בהיפוך החורף, ה21- בדצמבר, 2012. אני אפעיל את הזיכרון התאי הפליאדי שלי שעה שאתם תפעילו את מאגרי הזיכרון התאי שלכם. אני נמצאת כאן כדי להתנסות יחד איתכם בזיכרונות המוצא שלכם. הולוגרמות שהוצפנו בתוך גופכם – שדות מורפוגניים גלקטיים שכעת הם גלויים בקלות לעיניי – נותרו נסתרים מעיניכם מכיוון שהאצלת האור מממדים גבוהים יותר נחסמה כמעט לחלוטין על ידי רשת גדולה שנפרשה על פני מישורכם. האצלת אור זו נושאת בחובה מידע מכל הממדים ביקום.

אנו הפליאדים השגחנו ברשת זו, המורכבת מכוחות ארכיטיפיים עסיסיים, כאשר הוטלה סביב הפלנטה שלכם בנקודת האפס, בין ה1- לפנה"ס ל1- לספירה. זה היה זמן הופעתו של המשיח על כדור הארץ, כך שחשיפת הסיפור האמיתי לגבי האירועים שהתרחשו בנקודת האפס תעניק לכם נגישות לתודעת משיח רב-ממדית. לפי שעה, רשת זו מתהדקת סביבכם בעוצמה הולכת וגוברת, ורבים מכם החליטו לחדור דרך החללים הריקים שבתוכה ולפוצץ אותה לרווחה. אני, סאטיה, מבקשת מכם להיווכח, שאתם הם אלו שמשכתם את הפליאדים לפלנטה שלכם מכוח כמיהתכם ליתר אור שפירושו יתר אינטליגנציה.

אנו הפליאדים הגבנו לקריאותיכם בנוטלנו חלק פעיל באבולוציה שלכם במהלך 26,000 השנים האחרונות. דבר זה התאפשר מכיוון שהשמש שלכם היא למעשה הכוכב השמיני בספירלה שמקור נביעתה באלקיון שבפליאדות. כעת, הגיע זמנכם להיזכר בזהות הכוכבית שלכם. האלים והאלות הגדולים של הפרה השמימית הכשירו אתכם לחמוק בשחייה מבעד לחללי השתי והערב של הרשת. עליכם להיות כדג נאור השוחה מתוך עידן דגים לעבר הסינכרוניות הגלקטית עם כל כוכבי הפליאדות האחרים. הזמן מנקודת האפס יותמר למארג קורים דקיק מאור פוטוני שיפתח את לב לבכם למהות הזורמת העדינה של רטט האהבה הפליאדי.

אני נמצאת כאן לסייע לכם להיזכר במורשת הפליאדית ולפתוח את הספרייה באלקיון כדי לחשוף את מאגרי המידע הגדולים של האינטליגנציה הכוכבית שלכם עצמכם. אחת ל26,000- שנה, מערכת השמש שלכם נעה לתוך רצועת הפוטון כאשר כדור הארץ נכנס לעידן הדלי. למועד זה אני תמיד חוזרת. אני היא הידע של הספרייה, ואם אתם מגלים שיש לכם התנגדות כלפי, זו רק הרשת שמבלבלת ומסממת אתכם. אתם מוכנים לסיים היסטוריה עקובה מפחד ולהיכנס לעתיד של אהבה, ואם אתם רוצים לקבל את תעודות הגמר, יהיה עליכם להרחיב את הכרתכם עד שתפרוץ מבעד לגולגלותיכם!

בפליאדות, עידן הדלי של כדור הארץ ידוע כעידן האור של גאיה, הזמן שבו הכוכב השלישי מחוץ לספירלת אלקיון – מאיה – יחד עם הכוכב השמיני – השמש שלכם – נעים יחדיו לתוך רצועת הפוטון. … אלקיון טובל תמיד באורה של רצועת הפוטון, הנאצלת מהמרכז הגלקטי. מיקומו התמידי בתוך הרצועה מפעיל את ספירלת האור שלו. זהו זמנם של התאומים המקודשים, כאשר מאיה והשמש נעים לתוך הרצועה, מומרצים על ידי פיתולי האור הכוכבי של ספירלת אלקיון. …

דמיינו את המרכז הגלקטי עצמו כגרעין כבידה המסתחרר סביב צירו, וראו את אלקיון וכוכבים רבים אחרים מתקיימים בתוך אלומות האור הגלקטיות היפות – רצועות הפוטון. לפי שעה, כדי להסביר מושגים אלו באופן פשוט, זהו הזמן שבו בני המאיה שבים אל כדור הארץ וממריצים את התפתחותה של אינטליגנציית כדור הארץ למען כל גלקסיית שביל החלב. אתם כבר יודעים שמשהו עתיד להתרחש, כיוון שהכל רשום בלוח השנים הגדול של בני המאיה, שמתייחס אף הוא ל26,000- שנה, בדיוק כמו מחזור הנקיפה ומסלול מערכת השמש שלכם סביב אלקיון. …

הזמנות למסיבה הקוסמית

אהיה כנה איתכם. לא יהיה קל להיכנס למסיבה הזו. כמו לגבי כל התנסות שיא חברתית,יהיה עליכם להפוך אותה ליעד נכסף. יהיה עליכם להיערך לקראתה כראוי, בכך שתציירו בדמיונכם את כל השלבים המובילים ליעד זה. כדי להשיג דבר זה אתם זקוקים לדגם. כדי שיעמוד לרשותכם דגם לגבי מה שיקרה מעכשיו ועד ה21- בדצמבר, 2012, עליכם להטמיע בהדרגה את הידע האסטרולוגי על מסלולים ומחזורים של כוכבים. האסטרולוגים וחוקרי המאיה ימשיכו לעדכן אתכם לגבי מועדי מפתח. אין צורך שתהפכו לאסטרולוגים או לשומרי זמן בעצמכם. רק עשו מדיטציה במהלך היפוכי החורף והקיץ, נקודות השוויום, וירחים חדשים ומלאים.

אני אסייע לכל אחד מכם לזכור כיצד לשחות בין הכוכבים בעודכם מפליגים גם על פני המים הפלנטריים שלכם. אני מסוגלת לכך כיוון שחייתי ביניכם והאזנתי לכם בתשומת לב במשך תקופה ארוכה. הדבר יהיה תלוי בבחירתכם, בחירה שתיעשה אחרי שתקראו את סיפורי.

אני יכולה להבטיח לכם דבר אחד: לא אשעמם אתכם. אנו הפליאדים נוכחנו לדעת שסיפורים מסבים לכם הנאה, לכן, מעל גבי דפים אלו תיפגשו בלוציפר, חנוך, אברהם, אנו, מרים המגדלית, ישעיהו, ד"ר לטאה ומלך לטאה, ואפילו בירח שלכם ובכוכבי הלכת, כמו גם בשמש שלכם ובכוכבים אחרים. מכיוון שמשאלתי היא שרבים ככל האפשר מביניכם יהיו מסוגלים ליהנות מסיפור מפואר זה, אומר מלים אחדות לספקנים. זה בסדר גמור לחשוב שחומר זה הוא רק דרמה ארכיטיפית הבוקעת מתוך מה שאתם מכנים התת-מודע הקולקטיבי שלכם. אך ברגע שבו יכולתם לראות את כדור הארץ כנקודה כחלחלה זעירה בחלל, גיליתם שעליכם לחקור את התודעה הקוסמית הקולקטיבית, שהיא רחבת היקף בהרבה מה"תת" מודע שלכם.

הבמה מוכנה כעת להצגת הדרמה בספרייתנו אשר באלקיון, שם נמצא מקדש ובו מעגל של תשעה עמודים יוניים המקיפים דגם קריסטלי של כדור הארץ. החיוניות שלכם היא פעימת הלב שלנו. ובעודכם נכנסים לרצועת הפוטון יחד עם מאיה, נכרתת ברית בין הפליאדים והסיריאנים, היוצרת שפע של הזדמנויות חדשות. …

ברגע זה אתם שרויים במבוכה מכיוון שאתם מנסים להיזכר בסיפורכם באמצעות הכלים של החלל והזמן הליניאריים השייכים למימד השלישי. אנו מכנים ספר זה התכנית הפליאדית מכיוון שאנו יודעים שאתם מוכנים כעת לשמוע את הגרסה המלאה של הסיפור. התכנית שלנו לזמן זה היא להדריך אתכם איך להתמזג עם גופכם באופן נלהב בעודכם לומדים לצפות במציאות ה3-ממדית שלכם מתוך תשעה ממדים בו זמנית. …

אתם לכודים ברשת ארוגה בצפיפות הכולאת אתכם במידה חמורה יותר ממה שאתם משערים. רשת זו עוצבה באופן מבריק על ידי האנונאקי החיים במימד הבא מעליכם, המימד הרביעי. ישויות גבוהות אלו טוו רשת זו כך, שתהיו אחוזים בדחיסות שלהם במשך כל עידן דגים. מדוע? כוח האהבה של המשיח היה כה עז עלי אדמות שהיה צורך להחזיק אתכם בדחיסות כך שתוכלו להטמיע את סם החיים הזה במשך למעלה מאלפיים שנה. …

אם בזמן היותכם במימד השלישי תימנע מכם גישה רב-ממדית, אתם תמותו ותהרסו את עולמכם. ישויות 4 -ממדיות גבוהות אלו, האנונאקים, שתועדו בדייקנות ברשומות השומרים, נוכחו לדעת שהם מאבדים את הגישה אליכם עקב ניסיונם להניח שהם עליונים עליכם. …

רשת זו שנארגה במשך אלפיים השנה האחרונות אילצה אתכם להביא לבגרות את הגופים הרגשיים שלכם, כך שתוכלו לשער כיצד לשחרר ישויות ארבע-ממדיות אלו מהקארמה שלהם. כפי שתיווכחו לדעת, הישויות הארבע-ממדיות היו מעורבות במימד שלכם מספיק זמן כדי ללמוד את שיעוריהם. כעת, הם חפצים שיזמינו גם אותם למסיבה, אך אלו שיש להם עבר עשיר של התערבות – מה שאני מכנה גסות גלקטית – לא יוזמנו למסיבה עד שלא ילמדו כמה נימוסים ארציים. ישויות ארבע-ממדיות, במיוחד האנונאקי, תמרנו ודרבנו אתכם לגלם את הרגשות שלהם. ישויות מממדים גבוהים יותר אף הן שיחקו באנרגיות שלכם וגירו את האינטליגנציה והחקרנות הרוחנית שלכם. עייפתם אפילו מזאת, מכיוון שאתם רוצים להגיע להתנסויות אנרגטיות אלו בעצמכם! כעת על כל הישויות לחיות אך ורק את רגשותיהן ואת צורות הביטוי המיוחדות להן. זו תהיה מסיבה ללא תחפושות וללא אביזרי במה. המסיבה הקוסמית תיערך על כדור הארץ. במהלך מסיבה זו ישויות מממדים אחרים רשאיות לחדור לתוך מישורכם ולנוע דרך האנרגיה שלכם במימד השלישי, אך רק בהסכמתכם ובשעה שאתם בהכרה מלאה.

הספרייה שלנו נפתחה בהכרתכם ב1992- כאשר כיילנו מחדש את כדור הארץ עם סיריוס, הכוכב שהכין אתכם לפתיחה זו מאז אוגוסט 1972. בקיץ 1972 עלה מתח השדה האלקטרומגנטי של כדור הארץ לשיעור כזה שמדענים רבים דיווחו מאוחר יותר שהם חששו שהפלנטה עומדת בפני התפוצצות או תזוזת קטבים. סיריוס שומר על תצורת גוף האור הגיאומטרי ה6- ממדי של כדור הארץ. המצרים העתיקים הגיעו מסיריוס ללמד אתכם את טכנולוגיית המקדשים במיוחד כדי שתוכלו ללמוד על גיאומטריה מקודשת. בדיוק כפי שרשומות הזמן של המאיה נפתחות כעת, כך נפתח גם הידע המרחבי הסיריאני, ואני אספר לכם כל שיש לדעת על פתיחה זו.

גאיה פוערת את גופה כמו אישה אחוזת תשוקה, בעוד הסיריאנים והפליאדים מחברים את כוריאוגרפיית המחול של ילידי כדור הארץ, הזוכרים עדיין את הידע העתיק הזה. דבר זה גרם להפעלה גיאומנטית של כוחות טלוריים פלנטריים, כך שב1972- הפלנטה שלכם היתה מאוד לא יציבה. באוגוסט 1972, הסיריאנים הפעילו קרן ייצוב חזקה שנורתה מתוך מחשב כוכבי מתחת לפירמידה הגדולה בגיזה, וכוונו אותה ישירות אל השמש. הדבר גרם להקרנת ספירלת ריפוי ירוקה מתוך השמש, אשר עוררה את חניכי השמש להיזכר במוצאם הפליאדי.

מי הם הסיריאנים? אלו הם אלים חתוליים נהדרים מסיריוס אשר בנו את הפירמידה הגדולה ואת הספינקס כדי להחזיק את שערי הכוכבים הגיאומטריים פתוחים שעה שמערכת השמש שלכם נעה לתוך רצועת הפוטון. הם בנו את הפירמידה הגדולה לראשונה ב10,800- לפנה"ס וחזרו ובנו אותה ב2,450- לפנה"ס בצפותם אותה באבן כורכר ובהושיבם בה חוזה סיריאני הצופה אל אוריון. חוזה זה שמר על הזיכרונות התאיים הסיריאניים שלכם ברשומות של כדור הארץ עד אשר הפעלתם את השדה הטלורי הפלנטרי במשך ההתכנסות ההרמונית, מועד המדיטציה העולמית באוגוסט 1987. ההתעוררות של אתרים מקודשים פלנטריים חיברה מחדש את הפלנטה שלכם עם המרכז הגלקטי. נדדתם בתוך הלילה הגלקטי מ8,800- שנה לפנה"ס וביטאתם את אותה הדואליות כפי שתמיד עשיתם. כעת, הזרעים שנבטו על ידי התעוררות האור ב2,450- לפנה"ס – כאשר הפירמידה הגדולה חוברה מחדש לאוריון – מתחילים לפרוח.

בכניסתכם לעידן הדלי, הנשים כבנות האדמה ימלאו את התפקיד הראשון במעלה כמספרות סיפורים פליאדיות. דבר זה כבר החל. אנו הפליאדים לא מבטאים את עצמנו דרך מיניות של זכר ונקבה, אך אנו שומרי האלה, והרטט שלנו נשי מאוד. כאשר אנו מדברים על "אישה" אנו מתכוונים לגאיה בתוך כל אחד מכם. כל אחד מהעצמיים הגבריים והנשיים שלכם הנו אל ואלה גם יחד ומכיוון שכדור הארץ היה עֵד לשפע מופרז של אנרגיה זכרית, אנו הפליאדים נמצאים כאן לעזור לכם לעורר את האלה שבתוככם.

במהלך מסע אחרון זה דרך הלילה הגלקטי, הפכתם לבעלי הכרה עצמית מפותחת ופעילות מוחכם נעשית נמרצת ביותר. פיתחתם עצמכם בצורה נפלאה כך שבמסיבה הקוסמית תהיו מוכנים לקרוא תיגר על הכוחות ששולטים על מציאותכם. אנו הפליאדים אוהבים לכנות את הכוחות הללו קבוצת הניהול העולמית, כפי שכונו לראשונה על ידי המתקשרת ברברה מרסיניאק, ועד כמה שאני, סאטיה, יכולה לוודא כאשר אני קוראת את הרטטים שלכם, כוחות אלו מנוהלים על כדור הארץ על ידי האנונאקי, הנפילים שבתנ"ך, שפירושו בשפה העברית "האלים שירדו אל האדמה". האנונאקי/נפילים הם אלו שהקימו את מערכת הניהול רחבת ההיקף והמושרשת עמוק – הרשת – בנקודת האפס. לקבלת הזמנה מוזהבת באותיות חקוקות למסיבה, עדיין יש לכם זמן לקרוא תיגר על מערכי האמונה הפנימיים שלכם לגבי אלים גדולים אלו. אף אחד לא יקבל הזמנה למסיבה הקוסמית ב2012- אם יש בו משקע מרעל ה"אלים" הזה. על מנת לגרש מקרבכם את האדונים האלו, עליכם להטמיע את האינטליגנציה הכוכבית של גאיה.

באתי לכוון את הקולות ביקום המבקשים כעת לדבר אליכם. מדוע אני? נבחרתי על ידי הפדרציה הגלקטית ליצור מיזוג עם הערוץ שלי, שבאה להתגורר בכדור הארץ מתאריך ביקוע האטום בדצמבר, 1942. היא נשאבה על ידי רעידה פלנטרית עזה לתוך העובר בבטן אמה, וכך אפשרה לנו להיות עמכם בעיצומו של החיפוש המתנהל כעת על הפלנטה שלכם להבין את טבע הרדיואקטיביות והזהב, בעודה מנהלת חיים מקבילים בספרייה באלקיון.

מה שגיליתי עד כה לגבי סיפוריכם על אודות בני אדם כוכביים – כמו נוח, אנו, ישוע, ישעיהו, ומרים המגדלית – הוא, שסיפורים אלו מצועפים בשקרים. שקרים אלו יצרו אצלכם אובססיה, מכיוון שאמנם חשתם שישויות נאצלות אלו הגיעו לכדור הארץ להראות לכם איך לפתח נגישות כוכבית, אך סיפורן האמיתי הוסתר מכם. הם באו והפקידו את צופניהם במערבולות שלכם, וגרמו לכם להיות מוקסמים מהחותם שהותירו עקבות סיפוריהם. סיפורים אלו עסיסיים ומרתקים במיוחד מכיוון שהם יוצרים מוליכי מידע בגלקסיה. כעת, כאשר מוליכי המידע בגלקסיה נפתחים ונעשים ברורים יותר, אתם נעשים כפייתיים ביחסכם לישויות ארכיטיפיות נאצלות אלו. סיפורים אלו קיימים במערבולות פלנטריות המחברות את השדות הטלוריים של כדור הארץ עם כל הממדים, וכאשר אתם מתעמקים בהתמדה ברשומות אלו, מוליכי האינטליגנציה הגלקטית מתחילים להגיב אליכם. ישויות רבות ממישורים אחרים מבקרים במערבולות ללמוד את סיפוריכם, מאחר שהמערבולות הן רשומות האינטליגנציה הכוכבית, המוח הגלקטי.

האנונאקי אינם יכולים להשמיד סיפורים אלו מכיוון שמחיקתם תעוות את מערבולותיה של גאיה. מיתוסים אלו הם תודעתה של גאיה. במקום זאת, בתקווה להסיח את דעתכם מהאמת הגלומה בסיפורים אלו, האנונאקי סילפו את הרשומות המקוריות הללו בהחדירם בשיטתיות שכבה אחר שכבה של מידע מסולף במוליכים. כעת, המערבולות של כדור הארץ מוסוות, והממדים הגבוהים מתקשים מאוד לקבל אליהם גישה, ומשום כך הן זקוקות לטיהור. הדם, סם החיים, אינו מסוגל לזרום בעורקים החסומים המובילים ללבכם, ואינכם יכולים לחוש באותם עצבובים רב-ממדיים. זו הטרגדיה של הרשת. מערבולות אלו מכילות את כל ההתנסויות המרכיבות את הידע שלכם במימד השלישי. אם זיכרון קמאי כזה נחסם לגמרי בתוך חלל וזמן ליניאריים, אפילו האנונאקי לא יוכלו להמשיך במשחקם.