קטעים מתוך הספר – אהבת נשמה – מרקם הוצאה לאור

קטעים מתוך הספר – אהבת נשמה

המסע מתחיל

הקריאה בספר זה תיקח אתכם למסע רוחני של גילוי, הרפתקה וצמיחה. כינון קשר נשמה והתעוררות מרכזי הלב שלכם יכולים להיות אחד מהמסעות המתמירים החשובים ביותר שתעשו אי-פעם. ככל שתעוררו את מרכזי הלב שלכם, אתם מסוגלים לקבל מנשמתכם את כל מתנותיה: את הרוגע שלה, החוסן והצלילות שלה, שמחתה, עוצמתה, אורה וחזונה. אתם יכולים ללמוד לאהוב ולקבל את עצמכם ללא תנאי, כפי שנשמתכם אוהבת ומקבלת אתכם.

כאשר אתם מעוררים את מרכזי הלב שלכם, אתם תורמים לאנושות תרומה חשובה. אתם מוסיפים לרטט האהבה אשר יסייע לאחרים לעורר את מרכזי הלב שלהם. כל הבעיות העומדות בפני האנושות – רעב, מלחמה, עוני, פשע והרס סביבתי – תיפתרנה לאחר שדי בני אדם קשרו קשרי נשמה ועוררו את מרכזי הלב שלהם. בני אדם ישתפו אז פעולה, יתחלקו בעול, יפעלו במשותף לטובת השלם, ופתרונות יימצאו.

אני מציע לכם את המידע שבספר כמדריך במסע שיסייע לכם לחוות את כל האהבה שבלבכם ואשר מצפה להתגלות. כבמסעות רבים, ייתכן שרק אחרי שובכם תבינו מה רב עשיתם וכמה אתם שונים עתה משהייתם בצאתכם לדרך. המסע נפתח ומסתיים באהבה, שכן האהבה היא האנרגיה החזקה ביותר ביקום.     אורין


מבוא מאת אורין

ברכות מאורין! בקריאה זו אתם עושים יותר מאשר סתם לקרוא ספר; אתם נוטלים על עצמכם מסע של התמרה. אתם יוצאים להרפתקה מופלאה, שבה תפגשו את נשמתכם ותלמדו לאהוב כפי שהיא אוהבת. הרבה שינויים נפלאים ייתכנו כשאתם קוראים לאהבת נשמתכם ולתבונתה ונפתחים אליה. תזרעו זרעים של צמיחה והתפתחות שעשויים להיפתח שבועות וחודשים לאחר מכן. כמה זרעים עשויים לנבוט מיד, ואחרים עשויים ללבלב עם הזמן.

בחלקו הראשון של הספר, "התמזגות עם נשמתכם", אתם תצאו למסע אל מישור הנשמה, שם שוכנת נשמתכם. תקבלו מהוויות האור שידורים שיסייעו לכם לפגוש את נשמתכם ולהתמזג עמה. ככל שתגבר מודעותכם ליופיה של נשמתכם, כן תיווכחו לדעת עד כמה אתם מיוחדים, ייחודיים ומושלמים. תגלו כיצד לשאוב מן האהבה, האור, הרצון, העוצמה והנוכחות של נשמתכם, כדי לחולל בחייכם שינויים מופלאים ורבי עוצמה.

בחלק השני, "לעורר את מרכזי הלב", תתמזגו עם נשמתכם כדי לעורר את שלושת מרכזי הלב שלכם. המרכז הראשון ממוקם באזור שמסביב ללבכם הפיסי. אני מכנה אותו מרכז הלב הראשי או מרכז הלב. המרכז השני הוא לבו של מרכז הראש שלכם, והוא נמצא בקרבת אמצע הקדקוד. אני מכנה אותו מרכז הראש. מרכז הלב האחרון הוא מרכז מקלעת השמש שלכם, והוא נמצא ליד אזור הטבור. אני אקרא לו מרכז מקלעת השמש. כאשר כל שלושת מרכזי הלב הללו פועלים יחד, אתם מסוגלים לבטא אהבה נבונה ונרחבת, ששמה אהבת נשמה.

אהבת נשמה היא קרינה קבועה ועקבית של נוכחות האהבה האוניברסלית, שהיא תמצית מהותו של היקום. אהבת נשמה היא מצב שבו הווייתכם הינה חלק מן האחדות – מצב שבו אתם מתקבלים ובו אתם מקבלים, שבו אתם אהובים ובו אתם אוהבים, ושבו אתם מרגישים מחוברים לשלמות הגדולה אליה אתם שייכים תמיד.

כשאתם מעוררים את מרכזי הלב שלכם, אתם יכולים להשתמש באהבתכם המורחבת כדי לשנות את מערכות היחסים שלכם לטובה. אתם יכולים לאהוב בתבונת לב שמעצימה את האחרים. אתם יכולים לפעול מתוך אהבתה הרוגעת, השקטה והחומלת של נשמתכם; אתם כמהים לאהוב ומוותרים על סוג המחשבות, הרגשות וההתנהגויות שעומדים בדרכה של האהבה; אתם מרפים ממאבקי כוח, משחררים מחסומים לאהבה, ומבטאים אהבת נשמה ביתר עקביות.

בחלק השלישי, "יצירת מערכות יחסים כנשמה", תלמדו כיצד לאהוב כדרך הנשמה וכיצד ליצור מערכות יחסים כנשמה. תגלו איך לעבוד עם האהבה המגנטית של נשמתכם כדי למשוך חבר-נשמה. תחקרו כיצד למצוא ולממש את מטרותיה הגבוהות של כל מערכת יחסים. תלמדו כיצד לעבוד עם חוקי היקום למערכות יחסים, כדי ליצור את מערכות היחסים הרצויות לכם. תגלו דרכים חדשות לאהוב את עצמכם ואת האחרים. תתאחדו עם נשמתכם כדי לשנות במערכות היחסים שלכם את ההיבטים שאינם משרתים אתכם יותר. אולי תבחרו לשחרר לגמרי או לצמצם את מעורבותכם עם אנשים שאינם נענים לאהבה שלכם, ולמשוך אליכם אנשים שכן נענים לה. כל מערכות היחסים שלכם יכולות להעניק לכם אהבה ותמיכה. כולן יכולות להעשיר ולהזין אתכם.

בחלק הרביעי "לקבל ולהקרין אהבה", אתם תקראו אל "ההוויות הנשגבות" לחגיגה של אהבה. תמשכו את אהבתם לתוך מרכז הלב שלכם, ותהיו לאנושות כמגדלור של אהבה. אתם תיצרו מעגלי אהבה כדי לחיות בהרמוניה עם המשפחה והחברים שלכם ועם קבוצות בני אדם. תלמדו כיצד לעבוד עם מסטרים, עם הוויות אור, ועם הוויות גבוהות מוארות, כדי להקרין אהבה לאנושות. תחברו אליהם כדי לשלוח אהבה לבני אדם במצוקה, לילדים, ולממלכות אחרות, כגון צמחים, בעלי חיים והאדמה עצמה.

בטרם נמשיך, אולי תרצו לעצור לרגע, לעצום את העיניים וליצור איתי קשר פנימי. אני אשלח לכם אור ואהבה בשידור מיוחד, כדי להכין אתכם לעורר את מרכזי הלב שלכם. כל שעליכם לעשות הוא לבקש, ואז להיפתח לקבל את שידור האהבה שלי. בעת קליטת השידור, הצהירו על נכונותכם להכיר את נשמתכם ולאהוב כפי שהיא אוהבת.

אם רצונכם לקבל שידורים של אור, אנרגיה ואהבה, ממני ומכל הוויית אור אחרת, כל שעליכם לעשות הוא לבקש. בתחומנו אין זמן ואין חלל, ואנחנו ערים לכל מי שיוצר עמנו קשר. בכל עת שתחפצו לקבל את שידורי האור שלנו, הביעו בלבכם הסכמה לכך. אפשר שתחושו באנרגיה שלנו ברגעים כאלה, וייתכן שכלל לא תהיו מודעים לה. אנו נשלח לנשמה שלכם אור, בהכוונתה ובהסכמתה.

הבינו כי נשמתכם היא חלק מכם.

נשמות שוכנות במישור הנשמה. זהו מימד שמבחינת האור והרטט נמצא קרוב יותר אל האחדות, המקור, האל, האלה, כל היש, מאשר המישור הארצי. נשמתכם חדורה ברוח. "הרוח" היא אותה תודעה המפכה בנשמה ומפיחה בה חיים, ממש כשם שנשמתכם מפכה בכם ומפיחה בכם חיים. הנשמה מספקת לרוח את האמצעי שדרכו היא יכולה להגיע אליכם. הנשמה היא החוליה המחברת בין הרוח לבין האישיות שלכם.

הנשמה היא יותר מאשר שילוב של הגוף המנטלי, הגוף הרגשי והגוף הפיסי שלכם. היא התבונה המכוונת את בניית גופכם. היא מכילה את תמצית מהותכם בין תקופות חיים, ומכילה את הדפוסים שיצרו אתכם בתקופת חיים זו. יש לה איכויות של הכרה ושל מודעות שכלית; היא נבונה ויצירתית. היא מסוגלת למשוך אל עצמה חומר כדי לצור ממנו צורות בעולמכם הגשמי. היא שוכנת בממדים רוחניים גבוהים יותר ומביאה את האור והאנרגיה של ממדים אלה אליכם.

בכל פעם שאני מתייחס לנשמה שלכם, הבינו כי נשמתכם איננה נפרדת מכם. היא חלק מכם. כאשר אתם נוגעים בנשמה, אתם לומדים להכיר את עצמכם כנשמה. אתם מרחיבים את תודעתכם כדי לחוות את אורה הרב יותר של נשמתכם, את חכמתה המופלגת ואת אהבתה הגדולה.

הנשמה עשויה מאור והיא התגלמות האהבה. היא מסטר במישור המציאות שלה, מישור הנשמה. כדי לצמוח וכדי להגשים את תכליתה הגבוהה, על הנשמה להפוך למסטר במישור הפיסי שבו אתם שוכנים. כחלק מתכליתה, עליה ללמוד כיצד לשלוח אור לתוך אישיותכם, הכרתכם ורגשותיכם, כדי לכונן בכם בסיס איתן לאורה ולמקצביה הגבוהים. אישיותכם היא הנשמה שלכם כפי שהיא קיימת במישור הארצי, בעולם של צורה וחומר. דרגת התפתחותכם הרוחנית נקבעת לפי מידת השליטה שהשיגה נשמתכם במישור הארצי. השליטה של נשמתכם במישור הארצי נובעת מיכולתכם להתאחד עמה, לדעת מה הם יעדיה ומטרותיה ולבצע אותם.

כדי להגיע להארה, אי אפשר לשבת בחוסר מעש ולחכות שהנשמה תיצור איתכם קשר ותעשה למענכם את כל העבודה. נשמתכם שרויה במדיטציה עמוקה. מרבית תשומת לבה מופנית כלפי מעלה, לעבר מחוזות של רוח, של אור-אלים טהור, עד שאתם מוכנים למשוך את תשומת לבה אליכם. היא אמנם תמיד משדרת אליכם גלים של אנרגיית נשמה, אך עבודתה עמכם משתנה כשאתם מפתחים אליה מודעות. ניתן אז לעשות שימוש באנרגיות המעוררות, המטהרות והמתמירות שלה, כדי לצמוח מבחינה רוחנית.

עליכם מוטל למשוך אליכם את תשומת לבה של הנשמה. אתם עושים זאת כאשר אתם מרחיבים את תודעתכם ושואפים להיות העצמי הגבוה, וכשאתם שוקדים על צמיחה רוחנית ומעוררים את גוף האור שלכם. אתם מושכים אליכם את נשמתכם באמצעות הרצון והכוונה להעניק ממשות לחיים הפנימיים שלכם. כאשר אתם מתחברים עם נשמתכם במודע ומושכים אותה לתוך חייכם בהתמדה, הנשמה מתחילה להפנות אליכם יותר תשומת לב ואנרגיה. כשזה קורה, צמיחתכם הרוחנית מואצת במהירות. אתם פועלים מן המישור הארצי כלפי מעלה, ואילו נשמתכם פועלת ממישור הנשמה כלפי מטה. ככל שאתם מתמזגים עם נשמתכם, אתם יכולים לספוג את הידע הרוחני המצוי ב"גופה" ומסביבו. כך יחול שיפור בחיי היומיום שלכם. נשמתכם מכירה את התכנית האלוהית עבור האנושות ועבור כל החי; היא יודעת מהו התפקיד שעליכם למלא באותה התכנית.

כאשר נשמתכם שולחת את אורה מטה, היא חווה את עצמה דרך תודעתכם הארצית. ככל שאישיותכם לומדת להיענות לה יותר ויותר, כך מסוגלת הנשמה לבטא את עצמה דרככם ביתר הצלחה. נשמתכם מסוגלת למלא את תכליתה הגבוהה; להיות מסטר בעולם הצורה והחומר שבו אתם חיים ולהחדיר לתוכו את אורה. כאשר אתם מתמזגים עם נשמתכם ומקרינים את האנרגיה שלה בחיי היומיום, אתם נותנים לאנושות שירות רב ערך. אתם הופכים להיות מפיצים של אנרגיית נשמה. באמצעות קשרי נשמה, אתם יכולים להקרין אל האחרים אהבה, אור, יופי ושמחה.

בהמשך הקריאה ויצירת הקשר עם הנשמה שלכם, תקבלו הכוונה לקרוא לעזרתן של הוויות האור. הוויות אלה כוללות מסטרים, הוויות של אהבה, מלאכים, ואת "ההוויות המוארות". כל הוויות האור שאיתן תכוונו לעבוד נמצאות בדרגת התפתחות גבוהה מאוד. הן מסוגלות להופיע בפניכם כזכר או כנקבה, ובצורות רבות אחרות. אתם עשויים לחוש בהן כאור קורן או כבעלי חזות מלאכית. הן עשויות להיראות לכם כפניו או דמותו של אדם מוכר. הן השיגו דרגת שלמות כה גבוהה שאינן זקוקות עוד להיוולד בגוף ארצי.

הוויות האור יכולות לשכון בעולם הנשמות, שכן אין בעולם הפיסי דבר שימשוך אותן. חלק מתכליתן הוא לעמוד לרשות האנושות המתפתחת. הן אינן חפצות בהתמסרותכם, ומעדיפות תחת זאת כי תסייעו להן לאהוב את האנושות ולשרתה. הוויות האור עובדות עבור כוחות האור והטוב בלבד. הן מקיפות את האנושות בהילתן המגוננת.

לחיות כנשמה

לחיות כדרך הנשמה פירושו להתחיל לדמיין כי אתם אכן הנשמה שלכם. חשבו על כך ושאלו את עצמכם, "מה אני, בתור הנשמה שלי, הייתי עושה בתחום זה בחיים שלי? איזו פעולה אוכל לבצע אשר תשקף את המטרות והיעדים של נשמתי?" שאלו את נשמתכם, "איך אוכל להיפתח כדי לקבל ממך יותר אנרגיה ואהבה? כיצד אוכל לשרת אותך בהשגת מטרותייך? כיצד אוכל לעבוד איתך ביתר יעילות?" אף כי אולי לא תקבלו תשובות מפורטות, עצם העלאת השאלות הללו מושך להכרתכם מידע, שלאחר מכן יצוץ כתובנות והבנות חדשות.

אם אתם מוצאים את עצמכם שוכחים להתמזג עם נשמתכם, או שאתם חושבים עליה אך מתנגדים ליצור עמה קשר, המשיכו לעבוד עם תתי-האישיות שלכם. אולי יש בכם תת-אישיות שמרגישה שהיא תהיה מיותרת אם נשמתכם עושה את הכל. אולי היא מרגישה שהיא מסוגלת לעשות את הכל בעצמה, וכי אינה זקוקה לנשמתכם. תתי-האישיות זקוקות להיכלל במסע שלכם לחיות כנשמה. זוהי יוזמה משותפת לאישיותכם, על כל תתי-האישיות שלה, ולנשמה שלכם – אתם פונים מעלה ונשמתכם פונה מטה. ככל שאתם מפתחים את תתי-האישיות שלכם, הן מסוגלות לצאת איתכם אל המסע, לצמוח ולהתרחב, עד אשר גם בהן מתרחשת התמרה.

קבלו את האהבה שנשמתכם רוחשת לכם.