פשוט להיות – תקשור מאת מיקי אלון – מרקם הוצאה לאור

פשוט להיות – תקשור מאת מיקי אלון

״יש ונמסר כי כמו נועדתם להיות עושים עליית מדרגה. נועדתם ליתן לחייכם משמעות אשר הינה מן המשמעות של האור. להיות כמו חוברים חזרה לאותו מרחב של תודעה עמה התגלגלתם לחיים אלו ועמה נולדתם ושכחתם.

להיות כמו מבינים כי בתוך הכאוס נוצרת ונוצקת ישות חדשה. ישות של אור, מלאה בכל כך הרבה גלגולי חיים ותובנות חיים, אשר מניעה ומייצרת כמו את המיקוד למה שצריך. וכל שיש וצריך הינו כל כך פשוט. פשוט להיות. לא דבר מעבר לכך. פשוט להיות.

ההוויה המתעוררת בכם הינה כל כך מופלאה ומועצמת מכוח של בריאה אשר מבקש להיות מעניק לכם כוחות להיות עוברים לשלב הבא. נשמות רבות נעות להן בתוך ספירלה של מידע ושל אנרגיה, נעות כך שחשות כי משהו מתרחש וקורה סביב. זהו אותו תדר שיש וחדר ליקומכם וכמו עושה לעצמו מקום אט אט תוך כדי שיש ומבקש מכם להיות כמו שמים לב. ההתעוררות תקרה לה אך כמו יש והיא זקוקה לעזרתכם. להיות אתם מוכנים לעשות את הקפיצה לשלב הבא. לאותו לשלב אשר יהא מחובר לבריאה ולאותו כוח אשר כמו רוצה להעניק לכם כל כך הרבה.

יש ודעתם של רבים מהנשמות ביקומכם כמו נסבה אודות הצלחה ויוקרה וכמו עד כמה אחד הוא כזה והאחר הוא כזה. יש וכל זה הינו הבל הבלים. יש וזה טוב ויפה כל עוד אינו גורם לכם לריחוק מהאמת. מדוע חושבים אתם כי אם יהא ממון רב בכיסכם אזי תהיו כמו יוצאים מגדר הרגיל? תהיו מוצלחים וברי מזל? האם זוהי אמת והאם זהו המקום עבורכם? מרדף אחד האושר הינו נושא המעסיק רבים מכם. התחושה כי הריקנות קונה לה כמו מקום עמוק בתוככם יוצרת כמו בדידות ויוצרת תחושה של אין אונים פנימי. הבינו ילדי האור כי כל אלו הינם הבל הבלים. הכול כמו מצוי בתוככם. האושר מצוי בתוככם. הקושי הגדול שלכם הינו כי אתם כמו מפרשים אושר במונחים של אגו. אתם מפרשים אושר במונחים של כאוס פנימי. ככל שיהא לכם רכוש רב יותר או עבודה טובה יותר האם תהיו מאושרים?

יש ויודעים אתם כי לא. אך עדיין האשליה כמו מכסה על הכול ויוצרת מרחב של עומס אשר אינו מעניק לכם יכולת להיות משתחררים מאותה אשליה מזויפת.

היקום עובר שינוי. התודעה האנושית מתפתחת. השיבה הביתה כמו קוראת לכם. יותר ויותר נשמות מבינות את דברנו ומבינות כי המענה למבוקשם לאושר מצוי בתוכם. מצוי באותו מרחב של תודעה אשר אינו תלוי במה החברה אומרת או קובעת או מה נחשב טוב יותר או פחות טוב.

המרדף אחר האושר המזויף מייצר בכם קושי גדול ומייצר תעוקות פנימיות אשר גורמות לנשמות רבות להיות כמו הולכות לקצה וחוות כמו מצבי קיצון פנימיים. יש וזהו מצב דברים אשר דורש מכם להבין כי הלכתם בדרך זו זמן רב מאד וכמו כעת יש והיקום בא ואומר לכם כי הוא צועד עמכם ועומד עמכם וכמו רוצה כי תתעוררו. רוצה לסייע לכם ליצור אחרת בחייכם. ליצור מרחב של אהבה גדולה וגדושה אשר תהא מייצרת בכם אושר. החיבור מחדש לאני האמיתי שלכם שהינו אור טהור ומלא אהבה, שם האהבה מצויה. לשם כך אתם עושים עבודה של ניקוי. לשם כך אתם מתבוננים אודות הסיפורים והאשליות אשר עמן אתם מהלכים ומבינים כי הרגשות הגואים בכם הינם פעמים רבות פירושים והגדרות והם אלה שמייצרים העומס האמיתי.

הבינו ילדי האור כי האושר האמיתי מצוי באותו מרחב פנימי בו אתם מצויים כל העת. הוא עמכם. אתם פשוט צריכים להסיט את תשומת הלב פנימה, ליתן לעצמכם לקלף שכבות של זיוף ואשליה ולהיות מתמסרים לאור הגדול שיהא כמו יוצא מכם אט או ואז מהר יותר.

היקום מבקש לסייע. זהו עידן של התעוררות. בקשו וקבלו. היו מבקשים ונענים. היו בהודיה ליקום על כל החמלה שמעניק לכם כשאתם הולכים לאיבוד. הבינו כי הכוח האלוהי מצוי בכם והוא רוצה לצאת. אין האחר חכם מכם או יודע יותר מכם. אתם נשמות של אור. אתם האחד עם האלוהות. אתם הכול ואתם השלם. הבינו כי אין בדידות זולת פרשנות כי בודדים אתם. התחברו בליבכם לאותו כוח אשר מצוי בתוככם וכמו הדליקו את האור הזה. הציתו את האור הזה ואפשרו לו לבעור ולהיות כמו מייצר עבורכם את האושר אשר אתם כל כך מייחלים לו.

הבינו כי הכול סדור ומושלם כמות שהוא.

מבורכים ואהובים אתם ילדי האור״