עשרים מפתחות הזמן של גלי המאיה – מרקם הוצאה לאור

עשרים מפתחות הזמן של גלי המאיה

עשרים מפתחות הזמן של גלי המאיה
טליה טוקר
The 20 Time Key of Mayan Waves
Talia Toker
פרטי ההוצאה:
מס' עמודים: 128
שנת הוצאה: 2019
מחיר קטלוגי: 78₪
מחיר שלנו: 70₪
הוסף לסל

עשרים מפתחות הזמן של גלי המאיה מסכם עשרים שנות מחקר של טליה טוקר, חוקרת תרבות המאיה ושם דבר בתחום זה. לוח הצ'ולקין המפורסם, זה שהסתיים ב-2012, מביא עמו סודות רבים ודרך חיים הנוגעת בכל רבדי החיים, כמו אז, גם כיום. הספר מתאר את המתנות שמביא עמו כל סמל מבין עשרים הסמלים שבלוח, ויחד עם סיפורה האישי המרתק השזור בין הדברים, הוא מביא את הקורא להיות נוכח ברגע הזה.

זהו ספר עצמתי מאוד, וכמו שהוא קדום, כך הוא חדשני.

ומה אם אין זמן? כלומר, לא ההוא שאנו מונים בשניות ובשעות, בימים ובשנים?
מה אם הדברים אינם נעים ברצף לינארי, אלא מתקיימים במקביל?
ואם המפתחות לפענוח קוד המנסח את תמצית הקיום האנושי טמונים ברגע הזה – הקטן, הפשוט, היומיומי? אולי יש רק רגע אחד לאהוב בו? והוא השער שדרכו יש לעבור כדי להפוך ליצירת מופת?

עשרים מפתחות הזמן של גלי המאיה מייצגים נושאי מהות המשותפים לכל בני האדם. בחכמתו העתיקה והפשוטה מוביל אותנו לוח הצ׳ולקין ונותן לנו סימנים לפענוח מפת האוצר של ההכרה האנושית. דרכה נדע להכיר ולרפא את עצמנו, ליהנות מנחת הרגעים הקטנים שתמיד ישנם ולחיות מתוך ידיעה וקִרבה בתדר הנוכחות.

 

טליה טוקר, בן אדם, אומנית וחוקרת זמן, מהלכת בינות סלעי החיים ושרה את גלי הכוכבים, מסכמת בדפים אלה יותר מעשרים שנות העמקה בתורת העל- זמניות של בני המאיה. מחקרה המקיף מכיל גילויים מרתקים בדבר התודעה האנושית, ונוגע בְּערכים ובפִרטי חיים המשותפים לכולנו. את חוויותיה האישיות היא פורטת לעינינו בגילוי לב, כשֶקף הנפרש על פני הלוח, אשר מתנועתו נובעת זרימתה ואיכויותיו מסמנות את קורותיה.