עצמה אישית דרך מודעות – מרקם הוצאה לאור

עצמה אישית דרך מודעות

עוצמה אישית דרך מודעות - מדריך לאנשים רגישים
סאנאיה רומן מתקשרת את אורין
Personal Power Through Awareness - A Guidebook for Sensitive People
Sanaya Roman Channel for Orin
פרטי ההוצאה:
מס' עמודים: 150
שנת הוצאה: בלועזית- 1986, בעברית- 1995
מחיר קטלוגי: 84 ₪
מחיר שלנו: 67 ₪
הוסף לסל

"אני מזמין אתכם לחקור יחד עמי את היקום שכה מוכר לכם. אנו נחזה בו מנקודת מבט שונה במקצת, בדרך שמאפשרת לו לעטות מימד נוסף… זהו מימד האנרגיה הקיים מסביבכם בכול. ספר זה יאפשר לכם לראות ביתר בהירות את עולם האנרגיה שאתם מתקיימים בו, להבין את מערכת האמונות, את תצורות-מחשבה של ההמון, ואת האנרגיות הטלפתיות שמשפיעות עליכם. זהו קורס שמטרתו להביא את הלא-מודע אל המודע, לרדת לעומק המסתורין של האנרגיות הלא-נראות בתוככם ומסביבכם." מתוך ההקדמה של אורין.

קלאסיקה בספרות העידן החדש. זהו קורס מואץ בחישת אנרגיות עדינות, שבעזרתן אנו יכולים לשנות את הדימוי העצמי שלנו, את מערכות היחסים שלנו ואת יכולתנו לאהוב ולהיות נאהבים. הוא מועבר בידי אורין, מורה מפותח ואוהב מעולם הרוח.

אין לנו יותר צורך להיות מושפעים ממצב רוחם ומשליליותם של אנשים אחרים. אנו יכולים לזהות מתי אנו מאמצים את האנרגיה של האחר ולשחרר אותה בקלות. אנו יכולים ללמוד להישאר מיוצבים ומאוזנים במרכז הפנימי שלנו, לדעת מי אנו, להגביר את האנרגיה החיובית מסביבנו ולעזור לרפא אחרים. אנו יכולים לשפר ולקדם את הדיאלוג הפנימי שלנו, להביא יותר אור אל חיינו, למצוא את האמת העמוקה ביותר שלנו ולחוות אהבה ללא תנאי.

הרגישות שלנו היא מתנה. נלמד להשתמש בה לשלוח ולקבל מסרים טלפתיים, להגביר את יכולותינו האינטואיטיביות ולהיפתח להדרכה גבוהה. אנו יכולים לעזוב את האנרגיות הדחוסות, שבהן הדברים מכאיבים, ולחיות באנרגיות הגבוהות, שם אנו יכולים להרגיש אוהבים, שלווים, ממוקדים וחיוביים.

המלצות

"עוצמה אישית דרך מודעות מביא תובנה מדויקת ביותר כיצד אנו יכולים לשפר את חיינו, ולהשפיע על חיי האחרים שאנו נוגעים בהם, על ידי מודעות למסרים שאנו שולחים ומקבלים מאחרים. נלמד כיצד לרפא כאב, הן רגשי והן קארמטי, כיצד להביא את החזון הגבוה ביותר שלנו מהתת-מודע למודע, וכיצד להתמיר השפעות מחבלות הרדומות בתוכנות שלנו. באופן אישי אני יודעת שעבודתה של סאנאיה רומן נושאת אמת ונובעת מיושר פנימי . זהו ספר קלאסי שיכול לשנות את חייכם מהיסוד." – ברברה רוז, מחברת Individual Power ו- If God Was Like Man.

תגובות

"זהו כלי חינוכי חשוב לכל מי שנמצא על הנתיב הרוחני. המחברת מלמדת שיטות חיוניות להתמודדות עם ניסיונות של המישור הארצי, כמו, הטיפול בכאב דרך הבחירה לצמוח, חישת אנרגיה ותקשורת טלפתית. הספר עוזר במיוחד לאלה שלפעמים מרגישים "לא במקום", שכאילו מכירים מציאות אחרת, שלווה יותר. הידע שמועבר מראה כיצד ליצור מציאות שלווה יותר כאן, במציאות שלנו. הוא יעזור לכם להאיר באור חדש מצבים, אנשים ומקומות שאתם פוגשים, ויעזור לכם להבחין בין מה שמשרת את הטוב הגבוה ביותר שלכם, ומה איננו משרת אותו."

"קראתי את הספר לפחות 15 פעמים. אם אתם רוצים לדעת על טלפתיה או האנרגיה של החיים וכיצד לרכוש עליה שליטה, זה הספר. הוא קל לקריאה ולתרגול. חובה למי שמתעניין במימד המטאפיסי של החיים."

"הייתי זקוקה לתשובות כיצד להתמודד עם הרגישות היוצאת דופן שלי לאנרגיות, וקיבלתי אותן כאן, בספרה של סאנאיה, לאחר שחיפשתי אותן זמן רב בספרים אחרים. היא מדברת אלינו, הקוראים, לא מעלינו ולא מסביבנו. היא מעוניינת לעזור לנו להכיר מי אנו ביקום הזה ומהן המתנות שניתנו לנו. תמצאו פה את כל מה שרציתם לדעת על האנרגיה שאתם מרגישים סביבכם, והרבה, הרבה יותר."