תקשור מאת מיקי אלון חלק 2 – מדוע הצבת מטרות אינה עוד נכונה? ומה בכל זאת כן נכון במסגרת מיקוד? – מרקם הוצאה לאור

תקשור מאת מיקי אלון חלק 2 – מדוע הצבת מטרות אינה עוד נכונה? ומה בכל זאת כן נכון במסגרת מיקוד?

״יש ונמסר כי הצבת מטרות הינו כמו תהליך של האגו להיות כמו  מבקש לעצמו כמו לבסס עצמו להשיג לעצמו. ליצור לעצמו.

יש ונמסר כי כמו יש והצבת מטרות נועדה כמו לצורך מירכוז ויצירה של מסגרת אשר ממנה נוצר אותו חלק בתודעה אשר ידע לאן הוא הולך. ליצור כמו מעין מפת דרכים אשר כמו נועדה ליצור כמו סדר ואירגון ולהיות כמו נותנת לנשמות כמו מקום להבין כי מגיע להן וכמו יש והן מסוגלות ליצור. זה חיבר אותן עם התדר של היצירה והתדר של הזימון אשר כמו היו כל כך עוצמתיים עד כי כמו יש ויצרו כמעט כל דבר.

זה היה כל כך חשוב והכרחי עבור נשמות להיות כמו נעות עם הדבר ולהיות דוברות אותו עד כי כמו נהייה כמו חלק מהתרבות המערבית להיות כמו מציבים מטרות. אך במהלך האבולוציה האנושית, הצבת מטרות ויעדים כמו יצרה כמו קושי ומאבק פנימי כי פעמים רבות לא היתה הלימה בין הרצון והכמיהה לבין מה שהתחולל בתוככי הנשמה ואז נוצר קושי אשר גרם לפער גדול בין המצב המצוי לבין הרצון כביכול.

הרצון הקולקטיבי יצר כאוס גדול כי כמו הביא עימו תולדה של רצון להיות עושה לעצמו ומקום בו הרצון להיות מבקש עוד ועוד וליצור עוד ועוד ולרדוף אחר עוד ועוד עושר – וכמו אז להיות מרחיק עצמו מעצמו.

ההבנה הזו כמו חלחלה לתודעות שונות ביקום אשר כמו ביקשו להיות מתרחקות מאותו תדר אשר הלך והידרדר ויצר כאוס ביקום. כאוס אשר יצר מלחמות ומאבקים על סוגים שונים של מטרות כביכול. על סוגים שונים של דעות ומחשבות אשר כבלו נשמות לאידאות אשר כלל לא היו מחוברות ליקום או לאהבה או לאור האלוהי שבהן.

יש וזהו אותו תדר אשר עובר שינוי בעת זו וכמו מלמד כי הצבת מטרות אינה עוד הדבר כי כמו יש ומתוכה כמו עולה אותו הרצון של האגו ליצור ולעשות עוד ועוד וכמו למעשה מרחיק את הנשמות מתודעת האושר לתודעה של נפרדות מוחלטת ושל השוואתיות.

יש ונמסר כי כמו התודעה עוברת שינוי ויחד עימה עובר שינוי כל אותו חלק בנשמות אשר כמו עובד על הצבת מטרות. יש והן יכולות להיות טובות ונכונות אך כמו תמיד נשאלת השאלה מהיכן הן כמו מגיעות האם מגיעות מהמקום של האגו או מהמקום של התודעה של האהבה אשר כמו מבקשת חיבור למקור.

אין זה אומר כי לא צריכים אתם כמו להיות חיים חיים של שפע ועושר אך כמו אין זה כמו הדבר אחריו כל הווייתכם כמו משתוקקת. יש וזהו כמו מרחב של תודעה אשר שם את האדם כגוף פיזי במקום בו יש והוא שואף לחיבור בין הגוף הפיזי לאסטרלי ולמעשה לגלות התעוררות בחיים הפיזיים. זהו שינוי של מיקוד ושינוי של מגמה אשר עיקריה התחילו לפני זמן רב וכמו כעת כמו עושה דרכה במהירות הולכת וגדלה לקיומכם. לגדול ולצמוח ולהבין כי אתם ישויות של אור שנועדו להיות כמו מהלכים ביקומכם מתוך אותו מקור ולא מתוך המקור של הניפרדות.

צריך להבין כי מתוך זה בא השינוי שמתחולל כעת וכמו יש ונכון להיות מבינים כי על מנת ליצור את החיים הנכונים לכם והטובים לכם עליכם להיות כמו באהבה עם עצמכם. להבין כי אתם חלק מאותו יקום עוצמתי וכולכם ילדי האור. כולכם חלק מהאלוהי. כל החלקים שלכם אהובים בדיוק אותו דבר וכמו הכל הינו חלק ממארג של אהבה שיש ונועד עבורכם.

יש ונמסר כי ככל שאתם מאמינים כי אתם הניפרדות וכפועל יוצא מכך כמו חווים כאב עז, אתם נעים ממקום של לקדש את האגו ואת הצורך להשיג עוד ועוד. הלב הפועם כמו מתנגד אך כמו אתם סוגרים אותו וכמו מעניקים כמו הסברים ורוצים מדוע צריך כך ולא אחרת. זוהי תודעה של בלבול ותודעה של שנאה ותודעה אשר מקדשת נפרדות ומרוץ לעוד ועוד.

יקומכם עומד בפני שינוי, זהו שינוי עוצמתי אשר מבקש ותעצרו ותבחנו כל שהאמנתם בו ותבינו כי כמו נועד להיות מתערער. הכל מתפרק כעת. אין זה אומר כי תהיו לבדכם ותהיו בודדים, כי אם כך תוכלו להניח לעצמכם להתחבר עוד ועוד לאור ולהיות מתעוררים בחיים פיזיים כבר עכשיו. הבינו זאת בתוככם. בלא לתת לדעת להפריע לכם. היו האור הזה כי ילדי האור אתם. אהובים ומוגנים.

אהובים אתם ילדי האור״