לחיות מתוך שמחה – מרקם הוצאה לאור

לחיות מתוך שמחה

לחיות מתוך שמחה - מפתחות לעוצמה אישית ולהתמרה רוחנית
סאנאיה רומן מתקשרת את אורין
Living With Joy - Keys to Personal Power & Spiritual Transformation
Sanaya Roman Channel for Orin
פרטי ההוצאה:
מס' עמודים: 128
שנת הוצאה: בלועזית- 1986, בעברית- 1994
מחיר קטלוגי: 77 ₪
מחיר שלנו: 62 ₪
הוסף לסל

קלאסיקה בספרות העידן החדש. לחיות מתוך שמחה יחד עם שני הספרים הבאים בסדרה זו, ניתן לסאנאיה רומן על ידי אורין, ישות של אור והאהבה הקיימת במימד שאין בו זמן. מורה רוחני גבוה ואוהב זה, שכבר סייע למאות אלפי אנשים להגשים את הפוטנציאל שלהם, מציג בזה קורס שיטתי לצמיחה רוחנית שיעזור לנו לשנות את חיינו, לגלות את עוצמתנו האישית, ולעורר אותנו לאמת של מי שאנו.

הספר מנחה אותנו בעדינות לחיות חיים מספקים יותר ולהאמין שאנו ראויים לקבל את מה שאנו חפצים בו ללא מאבק. נלמד איך לאהוב ולהזין את עצמנו, לגלות את ייעודנו, ליצור פריצת דרך ולחיות בתכלית גבוהה. נלמד איך להקרין אהבה; לבוא מתוך חמלה, סובלנות וסליחה; לאחד את העצמיים הנפרדים שלנו ולהיות בשלום עם עצמנו ועם אחרים; לסמוך על הדרכתנו הפנימית; לשנות שלילי לחיובי, להכיר תודה ולהיפתח לקבל. נלמד איך להעלות את הרטט שלנו על-ידי הגברת יכולתנו לאהוב ולרכוש כבוד עצמי וערך עצמי, ליצור הרמוניה, איזון וביטחון, בהירות שלווה ושלום. אנחנו יכולים לחיות מתוך שמחה, הרמוניה ואהבה.

סאנאיה: "לכל מי שמבקש ממנו עצה, הוא תמיד ניגש באהבה. הוא פותח בפני האנשים נקודת-מבט חדשה, רחבה יותר, על חייהם וייעודם. הוא מצביע על אמונות שגרמו לעימותים, לכאב ולתסכול, ומציע תרגילים מעשיים שיפתחו פתח לאמונות חדשות. הוא תמיד מעודד אנשים להשתמש בכוח ההבחנה שלהם, להשתמש במידע שמתאים למצבם ולשחרר כל דבר שאינו מתאים להתנסות שלהם. הוא לעולם אינו אומר לאנשים מה עליהם לעשות, אם כי כאשר הם שואלים אותו, הוא מראה להם את האפשרויות שעומדות בפניהם. הוא עוזר לאנשים לגלות מהו הדבר החשוב בחייהם, כך שהחלטותיהם ישקפו את הנשמה ולא את האישיות."

אורין: "אני מפתח תפישת עולם ועוזר לשתול בארץ תבנית-מחשבה המונית חדשה, צורת מחשבה שתעזור לאנשים למצוא את כוחם, לגעת בלבם וליצור יותר אושר ושלווה בחייהם. אני רוצה לסייע לכל מי שמוכן לקבל את טובתו הגבוהה ולחיות בייעודו הגבוה. …אני רוצה לסייע לאנשים לגלות שהם יכולים ליצור שלווה ושמחה, ולהאמין בעצמם כישויות אוהבות."

המלצות

"הפגישה הראשונה שלי עם ישות האור אורין היתה באחת התקופות החשוכות בחיי. הייתי לאחר תאונת דרכים קשה, מיואשת מהקיום שלי, כשעיקר המחשבות שלי עסקו בשאלה של להיות או לא להיות?… נתקלתי באקראי (ולא במקרה) בספר "לחיות מתוך שמחה", הראשון מבין ספריה של סאנאיה רומן. בבת אחת אפפה אותי אנרגיה של רוך אינסופי וזרימה של אור שעוררה את הזיכרון התת-סיפי שלי, אך טרם ידעתי להגדיר מהיכן, ממתי ומהי אותה אנרגיה. התהליך שעברתי מאז ועד היום נתן לי לספוג ולהעמיק את הבנתי בכל מה שקשור לאיכות של ישות האור אורין. לאחר שעברתי סדנאות ישירות עם סאנאיה רומן, ומתוך ניסיוני בלימוד והעברה של החומר של אורין, אני מלאה בהכרת תודה עמוקה. אני רצון כי עוד רבים יחוו את אנרגיית הריפוי והאהבה הטהורה הזאת." -ליאורה כהן, מורה רוחנית, מטפלת ופסיכולוגית. בוגרת מרכז אורין (L.E.P) ומנחה סדנאות לתרגול ספרי אורין.

"אני אוהבת את הספר כיוון שהוא מתאר כיצד אני חשה לגבי דברים רבים." – וירג'יניה סאטיר, פסיכולוגית ומחנכת ידועה ברחבי העולם.

"'סדרת החיים על פני האדמה', הפותחת בספר 'לחיות מתוך שמחה', מתייחסת לטווח רחב מאוד של מצבי חיים מתוך חמלה והבנה למצב האנושי. מסריו של אורין שזורים בדוגמאות ובסיפורים שעוזרים לקורא לראות כיצד הם עובדים. כל פרק מסוכם על ידי תרגילים או מדיטציות, כך שיהיה ניתן ליישם את השיעור מייד.

המדיטציות עוזרות לפתוח ערוצים שבעזרתם יהיה ניתן לעכל את המסרים. המסרים בתורם, מחזקים את התנסות המדיטציות, וכך הם עובדים ביחד לבסס את השינוי.
השפה ברורה והקריאה קולחת. הכתיבה תמיד נשמעת חדשה, ולטעמי, זו הוכחה ברורה לעומקה הרוחני. כאשר קראתי מחדש קטעים לאחר כמה שבועות, הם נשמעו לי שונים לגמרי. כמובן שהם לא השתנו; אני השתניתי. כמה מההארות שקודם התקשיתי להבין, היו עתה מובנות מאליהן, ונוכחתי לראות עד כמה התרגילים היו חזקים. ושוב, כמובן אין זה מכיוון שהידע היה חדש, אלא מכיוון שהוא הוצג בפשטות כזאת שאפשרה לתפוס אותו ברמות רבות ושונות.
פשטות גדולה זו יחד עם הדרכה עקבית להגשמת הטוב הגבוה הם שהופכים את 'סדרת החיים על פני האדמה' לאור בעל עוצמה בכל נתיב צמיחה שאתם עשויים לפסוע בו." – Body Mind Spirit Magazine.

"לכל מי שרוצה לשפר את איכות חייו, זהו ספר חובה." – Body Mind Spirit Magazine.

תגובות

"אורין, בדרכו העדינה, כמו מורה סבלני, לוקח את ידך ומוביל אותך בדרך לחיים המבוססים על אהבה ושמחה. ואיזה מסע מענג, מרענן ומעורר מחשבה הוא זה! בסופו של דבר, מסע זה משנה את חיינו. אהבתי מאוד את הצעתו לקחת רק את מה שמהדהד עבורנו אישית, ולהניח את כל השאר, עיקרון שאני מרגישה כי הוא חשוב כאשר קוראים דברים שקשורים לנתיב צמיחה אישי. יחד עם זאת, מצאתי שכמעט כל מה שקראתי הדהד עם נטייתי הטבעית. קראו אותו בשל האור שהוא מאציל; חיו אותו למען השינויים החיוביים שהוא יכול לעורר; אהבו אותו עבור השמחה שכולנו יכולים לשתף ולהשתתף בה. מומלץ ביותר!"

"קראתי את הספר הזה לפני כמה שנים בעודי באוניברסיטה, ועלה במוחי שבכל שנות לימודי לא נתקלתי במשהו "חשוב" כמו הספר הזה. אף טקסט לא השתווה לו, לא הוסיף משמעות או עומק לחיי, או עזר לי לחיות מתוך יתר שלווה, שמחה, או חמלה. ספר זה מראה כמה חשוב לראות את כל המצבים בדרך גבוהה יותר ולמצוא בהם את הטוב, על חשיבות אהבת העצמי, כבוד עצמי, הערכה עצמית, הכרת טובה, תכלית גבוהה, איזון, וחופש. אלו הנושאים החשובים ביותר שניתן ללמוד בחיים ואף אחד מהם לא נלמד בבתי ספר

אם לא קראתם עוד מספריה של סאנאיה, זהו מקום טוב להתחיל בו. אני ממליץ בהערכה רבה על ספר זה כמו על שאר ספריה. הם אוצר גדול בתחום המטאפיסי. חבל שהיא לא מוכרת יותר בציבור שכן יש לה כה הרבה להציע. אני מעודד אתכם לצלול וליהנות!"

"לחיות מתוך שמחה יחד עם ספריה האחרים של סאנאיה רומן מעניקים ידע חיובי ובעל עוצמה שקל להבין וליישם בקצב האישי של כל אחד. הם גרמו לשינוי אמיתי בחיי ושיפרו באופן ניכר את נקודת הראייה, הנסיבות וההזדמנויות, ומערכות היחסים שלי עם אחרים. ספרים אלה מעניקים עצות מעשיות המכוונות לאמת ולחמלה אמיתיות. אין לי ספק שהן באות ממישהו מאוד חכם, ולא משנה באיזה מימד אתם מאמינים שהוא חי."

"עד כה נתתי 25 עותקים לחברים ולכל מי שנראה פתוח לחומר. אני בוחר בשמחה ואני אומר זאת לכולם. ספר עצמתי ביותר."

"זהו ספר עצמתי בעל אנרגיה גבוהה שעוזר לנו לממש במלואו את הפוטנציאל שלנו כישויות שמימיות על פני האדמה. הוא מדגיש העצמה עצמית והתייחסות בריאה לעצמי, ומאפשר לקורא לפתח תחושת זהות עצמית חזקה יותר ולהראות גם לאחרים כיצד לעשות זאת. זה ספר שתשמחו להתייחס אליו שוב מדי פעם, לפתוח אותו באופן אקראי כדי לקבל מסר מהעצמי הגבוה. ספר מצוין ומלא השראה."

"המסרים שבספר זה פשוט הצילו את חיי. מאז נערותי הייתי מדוכא ואפילו אובדני בכמה מקרים. כבוגר קיבלתי תרופות לטיפול בבעיה. הדבר שלמדתי מהספר הוא שבעצם סבלתי מרחמים עצמיים, והם אלו שהכניעו אותי. כל הדברים בהם התנסיתי באו מכיוון שהייתי צריך לחוות אותם, אך יש לי שליטה על ההתנסות שלי. הספר עזר לי להעריך את חיי מחדש ועורר אותי לשים את הגילוי העצמי בראש סולם העדיפויות שלי."

"את סאנאיה וספרי אורין פגשתי בפעם הראשונה לפני 10 שנים. התייחסתי לספרים כמעניינים ומעוררי תובנות, אך מכיוון שהייתי בתחילת דרכי הרוחנית, המשכתי לחקור גם בכיוונים אחרים. לאחר שנים חזרתי לספרים אלה, ולשמחתי מצאתי שהם היו אפילו יותר רלוונטיים מקודם. סדרת החיים על פני האדמה מתקדמת באופן סדור מההיבטים הבסיסיים ביותר של התפתחות רוחנית ועד לאמיתות העמוקות ביותר. אני יכולה לומר באופן החלטי שזה החומר הטוב ביותר שפגשתי בנושא ההתפתחות הרוחנית ! אמנם נהניתי גם מיצירות אחרות, אך מצאתי שספרים אלה מכילים את כל מה שאני צריכה לדעת. אני ממליצה בחום על כתביה של סאנאיה לכל מי שרוצה מבט ישיר אך עמוק שידריך אותו לגילוי זהותו האלוהית."