חקירות שדה המקור – מרקם הוצאה לאור

חקירות שדה המקור

חקירות שדה המקור
דיוויד וילקוק
The Source Field Investigations
David Wilcock
פרטי ההוצאה:
מס' עמודים: 448
שנת הוצאה: במקור 2011, בעברית 2015
מחיר קטלוגי: 92 ₪
מחיר שלנו: 79 ₪
הוסף לסל

האם המדע עומד לפני מהפכה?   רב מכר עולמי.

למרות האובייקטיביות לכאורה של המדע, המדענים דוחים מראש כל ממצא אמפירי, כל ניסוי או מחקר, אשר קוראים תיגר על הקונבנציות שלו. ולכן מדענים מכל העולם, אשר הצליחו בניסויים מבוקרים, לגלות למשל מקורות אנרגיה חופשית ובלתי מזהמת, תרופות פלא ללא תופעות לוואי או ממצאים המוכיחים התכנות של מסע בזמן – נרדפו על ידי הקהילה המדעית, נודו והוחרמו.

חקירות שדה המקור הוא ספר שבאומץ רב ובגאווה מאגד שורה רחבה של מחקרים ותצפיות כאלה, שמרחיבים את גבולות המדע הקונבנציונלי ומציגים פתרונות לשאלות עליהן המדע כשל מלענות.

מניין באנו? לאן פנינו מועדות? מאז שחר האנושות ניסינו למצוא את התשובות לשאלות אלה. אחרי שלושים שנות מחקר ייעודי הצליח דיוויד וילקוק לנסח תיאוריה בהירה ומקיפה שבמרכזה עומד שדה המקור, הצופן הגנטי של היקום.

שדה המקור מצליח לתת סוף סוף הסבר אמיתי לתופעות כגון החלמה פתאומית ממחלות חשוכות מרפא, טרנספורמציה של דנ"א, אנטי־גרביטציה, מדע התודעה, חורי תולעת, מסע בזמן, גיאומטריה מקודשת, תעלומות המרחב, האנרגיה, החומר, הזמן, הביולוגיה והתודעה, סודות הפירמידות, אנטי־גרביטציה, גיאומטריה קוואנטית, "נקודות מערבולת" טבעיות על פני כדור הארץ שבהן ספינות ומטוסים נעלמים, וניתוח הדרך שבה הגלקסיה שלנו מניעה את כל המחזורים השונים שאנו חווים, ומציג מודל חדשני ומזהיר של שדה אנרגיה גלקטית שמניע את האבולוציה הפיזית, הביולוגית והרוחנית שלנו.

וילקוק מראה כיצד הפתרון לסודות היקום היה מתחת לאפה של האנושות כל הזמן הזה. החל בנבואות שבטי המאיה דרך רמזים שנשתלו בפירמידות במצרים, ועד למחקרים פורצי דרך של סוכנות החלל האמריקאית ושל מדענים מברית המועצות לשעבר שבמשך שנים היו נתונים תחת חיסיון הצנזורה.

 

"להביע אי אמון בתופעות אלה, לסרב להאמין למקרים כה נפוצים שתומכים בתיאוריה זו בצורה כה יסודית, מצביע על אי יכולת להעריך ראיות באופן הולם."               כריסטופר לארסן, היסטוריון