חזרה הביתה – תקשור מאת מיקי אלון, חלק שני – מרקם הוצאה לאור

חזרה הביתה – תקשור מאת מיקי אלון, חלק שני

יש ונמסר כי כמו מתוך אותו מרחב של שקט פנימי יתגלה אותו אור גדול שיהא כמו נכנס עוד ועוד וכמו עושה לעצמו מקום של עוד ועוד. להיות כמו מבינים כי כמו האור הגדול אשר אתם ילדי האור ביניכם חלק ממנו הינו כמו אותו מקור אשר רוצה להיות כמו נגלה לכם וכמו עושה עמכם כמו מקום של חבירה של היכרות ושל הטמעה. זהו אותו כוח אלוהי אשר כמו קיים בכל אחד מכם.

הפחד החשש והחרדה אשר כמו מתלבשים במלבושים שונים ומגוונים כמו יוצרים מרקם של חיים אשר כמו מרחיק כל אחד מכם מאותו מקור של אור שהינו אתם. מהי הדרך לחזור לשם שואלים אתם, אזי כמו הבינו ילדי האור כי הכול טמון בתוככם וכמו החיפוש הנואש אחרי אותו מקור ואחרי אותו אוצר פנימי כמו מצוי רק בתוככם. אתם כמו הורגלתם להיות מחפשים אותו מחוץ לכם וכמו הלכתם דרכים ארוכות ומסועפות לעבר אותו מרחב של בלבול ושל פחד וחרדה אשר כמו נגרמים בשל היותכם רחוקים מהבית שלכם.

הבית נמצא בתוככם. אתם מקשיבים ולומדים ומתערבבים עם כל כך הרבה ידע וכל כך הרבה מסרים והסחות דעת, עד כי כמו אינכם כלל יודעים מה עוד נכון לכם ומה לא. ביניכם כמו הולכים אחרי העדר במקרים רבים וחושבים כי משהו הינו טוב, כי הצלחה הינה לעשות יותר כסף ולשאוף ליותר. אך כמו האם זהו הבית? האם זהו אותו אושר אשר אתם כל כך שואפים אליו.

חיים אתם בתקופה אשר יש בה כל כך הרבה מערבולות וכל כך הרבה שינויים. התודעה משתנה וכמו נדרש מכם להיות משחררים את הדעת הישנה. להיות מבינים כי כמו יש והכל מצוי בתוככם. כל הידע וכל הדעת וכל האור אשר נדרש לכם כדי להיות עוזרים. צריך כי כמו תבינו כי הכול מצוי שם מחכה לכם.

התודעה עוברת שינוי. את זה רבים מכם כמו חשים בו וכמו מרגשים בנימי נשמתם כי כמו משהו משתנה. עדיין אינכם מבינים מהו הדבר. הסחות הדעת סביב וכמו גורמות לכאוס גדול והכל כמו נמצא כמו בבלגאן גדול בחוץ וכמו אז גם בפנים. החוץ אינו קובע את הפנים. זאת צריכים להיות מבינים אתם. החוץ הינו שיקוף של הפנים וכמו יש וזהו מה שיש ומתרחש בחייכם.

תגידו שיש מלחמות ומאבקים ויש צרכים של פרנסה וכמו להיות דואגים לכל מיני דברים. אזי אתם צודקים ואכן החיים בגוף פיזי יש להם כמו הרבה מאד צרכים והרבה מאד משימות להיות עושים והחיים כמו הינם כמו מסכת של דברים שיש ונדרש מכם בנשמות פיזיות, אך כמו מדוע להיות כמו מתרחקים מהמקור כדי לתרץ כל זה? מדוע להיות כמו מוסחים כך שתאבדו את הבית שלכם.

מדוע נעים אתם כך? כי כמו כך חונכתם. כך נקבע לכם על ידי כוחות חיצוניים אשר יש להם כמו מניעים נסתרים של יהירות ושל בצע כסף. מונעים אתם כעדר ללכת אחר מה שיש ונקבע לכם כי הוא טוב או רע. דעו כי כמו יש ואתם הרחקתם לכת והדרך הביתה היא הדבר. הבית הוא בתוככם. האנרגיה ביקומכם הולכת ומשתנה. הדברים עומדים בפני מפץ חדש. אתם נדרשים לעשות עמכם עבודה של ניקוי של התמרה ושל ריפוי פנימי.

נדרשים להיות מבינים כי כמו עם כל הטוב שנוצר לכם בעולם אשר הלך והתפתח כמו הרחקתם מעצכם, יותר מדי אינטרסים כמו ביקשו להיות כמו מנצלים את הכוח שלכם לטובתם וכמו גרמו לכם להיות כמו חושבים כי הצלחה ואושר הינם ממון רב וכמו להיות מפורסמים. דעו כי אין זה כך. זהו מתכון ברור לכאוס ומתכון ברור לכאב ולהחשכה פנימית ולהרבה מאד עצב ובדידות.

הנשמות ביקומכם כמו נעות כמו מתוך בדידות ונפרדות. יחד עם הקידמה הגיע תג המחיר של הנפרדות והבדידות. יש וזה כמו בא יחדיו עבורכם. דעו כי יכולים להיות יחדיו גם עם קידמה וכי לקידמה יש ערכים ויש כמו מן הטוב אך כמו צריך כי תבינו כי נדרש מכם להיות כמו עושים את אותו מקום מתוך אהבה ומתוך אמונה בעצמכם.

זוהי עת שיש וכל אחד צריך לעשות בדק בית. להיות כמו עושה ריפוי פנימי מתוך הבנה כי כמו חיים אתם בתוך סיפורים וכמו הסיפורים הללו כמו מרחיקים אתכם מהמהות שלכם מהבית. מרחיקים אתכם מהאמת של הווייתכם. להבין כי יש ומתרחשים דברים רבים בחייכם וכי כמו יהיו כמו מתרחשים אך כמו נועדו להיות כמו מסייעים לכם בחייכם ולא להיות כמו מהווים כמו את הדבר המרכזי. יש ואתם אינכם קורבן של נסיבות. אינכם מסכנים ואינכם כמו בבואה של הרוע שקיים ביקומכם. אתם ישויות של אור אשר כמו יש והמחשבות והאמונות והרשעים סביב אינם אתם. הם חלק מהסיפור שקיים סביבכם וכמו אלו נסיבות חיים אשר כמו יש והם שנותנים לכם את מתנתם כדי שתחזרו חזרה הביתה.

חיזרו לשם. הבינו כי הבית הוא אתם. הבינו כי הכול מצוי בתוככם. הבינו כי מתוך אותו בית פנימי יבוא כל השפע והאושר הגדול. הבינו כי ככל שתחזרו לשם כך תוכלו להאיר עוד ועוד את חייכם ואת יקומכם שכמו רוצה לסייע לכם להתאוורר לאור. הבינו זאת. הכול מצוי בתוככם.  יהיו אלו שיעזרו לכם והיעזרו בהם, אך כמו שימו לב לא ללכת אחר אלו אשר כל אשר רוצים הינו להיות כמו משרתים את האגו שלהם ואלו המבטיחים לכם כי הם יודעים הכול וכמו הם יצילו אתכם. אף אחד לא יציל אתכם ילדי האור. אתם אור ואין מה להציל. אתם הבית ואתם האור דעו כי מתוך זה כמו יהיו כמו יורדים מכם כל מיני לכלוכים אנרגטיים אשר כמו היו מתלבשים עליכם כאילו היו אתם. דעו כי זוהי תקופה של התעוררות ביקומכם ויותר ויותר נשמות יהיו כמו מגלות את יכולתן להדריך ולהראות לאחרים את הדרך. היו שם כמו באהבה ולהתמסרות כי כמו יש וזהו תקופה הכרחית לשינוי.

היו ברוכים ילדי האור ״