הולון ההתעלות – מסר פלנטרי מה-האתורים / דרך תום קניון 28.1.09 – מרקם הוצאה לאור

הולון ההתעלות – מסר פלנטרי מה-האתורים / דרך תום קניון 28.1.09

אתם עומדים להיכנס לתקופה נפיצה ביותר, מלאה בפוטנציאל יוצא מגדר הרגיל אך גם זרועה בסיכונים.

במרץ 2008 אמרנו שהציר המגנטי של כדור הארץ עובר טלטלות ושינוי, כלומר משנה את התצורה שלו. המדע שלכם גילה לאחרונה שזו אכן המציאות.

במונחים הפשוטים ביותר, ניתן לומר שיש פִרצה במגנטו-ספרה, אותה הרצועה סביב כדור הארץאשר מגנה עליו מפני סערות ורוחות השמש (מגנטו-ספרה = אזור באטמוספרה שקיימות בותופעות הנגרמות או המושפעות מהשדה המגנטי של כדור הארץ). פרצה זו היא חלק ממחזור שמתרחש באופן טבעי אך היקפה ועוצמתה של פתיחה זו היא גדולה מאוד. היא מאפשרת ותאפשר לכמויות גדולות של פלסמה מהשמש להיכנס לתחום כדוה"א. הדבר יעלה את כמות סערות המגנטיות, הפרעות בתקשורת האלקטרומגנטיות, הפרעות במעגלים הביו-חשמליים (כמו מערכות העצבים האנושיות) ושינויי אקלים. התוצאות של הפרצה הזאת וההטענה המוגברת שבמגנטו-ספירה יעלו במשך השנים הספורות הבאות.

המיקוד שלנו בתקשורת הזאת אינה בהשפעה השלילית של הפרצה, אלא בהשפעותיה החיוביות על אלה שיהיו מוכנים. [מוכנים למה? תראו בהמשך.]

גוף האנרגיה העדין שלכם שנודע במצרים העתיקה כגוף ה-קא, ונודע כגוף האתרי בפי היוגים, רגיש ביותר ומושפע מפלזמה שמשית. עלייה בזרימה ובאיכות של זרמים סולאריים תעלה את קצב הרטט של גוף הקא. זוהי הזדמנות מיטיבה ומאוד מבשרת טובות עבור אלה שמשתמשים במודע בתהליך ההתעלות שלהם. הבה נבהיר את מושג ההתעלות כי יש לו תפישות ומשמעויות שונות.

במילה התעלות כוונתנו פשוט לתנועה מעלה בתודעה. אינכם הולכים לשום מקום. אינכם עוזבים מקום. אך נקודת המבט שלכם, התפישה שלכם, משתנה באופן רדיקלי. אתם מתחילים לראות מבעד ה"מאיה" או האשליה של העולם הזה, הנוצרת בעקבות ריקוד החלקיקים התת-אטומיים לתוך תצורה שאתם מכנים – חומר. באמצעות תהליך ההתעלות אתם מבינים שאתם הנכם היוצרים של ההתנסות שלכם במה שאתם מכנים "העולם". זה לא אומר שאתם עוזבים את העולם הזה, אלא שאתם מתעלים מעליו – בעוד שאתם עדיין חלק ממנו, שכן, אתם מתבוננים דרך עדשת התפישה שהחיים הם סרט שאתם מקרינים.

אתם יכולים לומר שאתם ניצבים בפני צומת דרכים. ככל שהזרמים הסולאריים נכנסים למגנטו-ספרה שלכם, גוף הקא של כל בני האנוש יעלה ברטטיו. אלא שעבור חלק מבני האדם, זה יוביל להפרעה ולהתפרקות, בעוד שעבור אחרים הוא יוביל להתעלות – תנועה מעלה בתודעה ובתדר.

דברינו אלה מכוונים במיוחד לאותם האנשים שבחרו בספירלה מעלה. האתגר שלכם בימים אלה היא לאפשר את הפעלת גוף הקא ובכך להעלות אתכם, בו בזמן שאתם רואים שרבים סביבכם עושים את דרך הספירלה מטה. במהותו, שינוי זה תלוי ברטט יחד עם ציפייה ואמונה. האיחוד בין שלושת אלה מוליד את הדחף היצירתי ליעוד חדש.

למה כוונתנו?

דרושה אנרגיה עצומה כדי להתעלות מעל ולשנות מן היסוד תנאי שלילי או מגבלה שנאכפו עליכם. הופנטתם באופן קולקטיבי לנקודת מבט על המציאות שהיא מקובעת, מוגבלת ודומה מאוד למאסר. כשהאדם רואה מבעד לשקרים ולמניפולציות, אמנם העולם כבר לא ייראה כפי שהוא נראה קודם, אך עצם המודעות לשקרים עדיין לא משחררת משקרים. יש להם חיים משלהם ונטייה להמשיך את עצמם. דרושה אנרגיה חדשה – קצב רטט מוגבר – כדי להתגבר על הנירפוּת והאינרציה המוטבעים במגבלות התרבותיות שלכם. זוהי מתנת הזרמים הסולאריים – פלזמה שמשית הזורמת ותזרום בכמויות מוגברות לתוך המגנטו-ספרה – והם יעלו את קצב הרטט של גוף הקא.

אך כאן טמון הפיצול ביעוד שלכם. עבור אלה מכם שרואים, או לפחות מתחילים לראות, מבעד לשקרים ולמגבלות שנכפו עליכם, ואשר עושים את הבחירה לנוע מעלה לתוך תהליך ההתעלות, הפעלה זו של גוף הקא תהיה נס מפליא ויפהפה, שכן חייכם יזכו בכוח להתעלות מעל למגבלות שלכם בדרכים שלא היו זמינות עד כה. זה יהיה כאילו היקום עצמו מצטרף אליכם בריקוד החופש שלכם.

אולם עבור אלו שאינם בוחרים בעלייה של תודעתם – אלה שבוחרים להישאר במאסר של המגבלות שלהם, אלה שמחפשים להאשים אחרים במצוקותיהם, אלה שמתעקשים להמשיך ולחיות בעולם של קונפליקטים – התגברות זאת בגוף הקא שלהם לא תהיה ברכה; היא תיחווה כקללה. זאת משום שיהיה עליהם לעבוד קשה מאוד כדי לשמור על הדברים שיישארו כפי שהם.

בו בזמן שמארג המציאויות הישנות שלכם נפרם, גם המציאויות החדשות נארגות. זהו אכן מצב מוזר. ואנו מבקשים להבהיר ולהדגיש שיש בכם את הכוח והיכולת המולדים לארוג מציאויות חדשות עבור עצמכם, חירויות חדשות להכרה ולרוח, בלי קשר למה שמתרחש סביבכם.

מנקודת המבט שלנו, אנו רואים שהמצב הזה מחריף במהלך השנים הבאות. היינו מתארים זאת כמצב דואלי שבו רבים מכם יתעלו, כלומר ינועו מעלה, בעוד אחרים ינועו לכיוון של התפרקות, פרימה. מצבים אלה יהיו תוצאה ישירה של בחירה אישית.

זוהי נקודה חשובה מאוד לדעתנו, ואנו רוצים להבהיר אותה היטב. על כל אחד מכם מוטלת האחריות לבחור את המחשבות והיצירות שאתם משתוקקים אליהם. אחדים מכם יבחרו בחופש – משום שאינכם יכולים יותר לחיות במוגבלות – השקרים יהיו פשוט יותר מדי מכבידים. אחרים יבחרו במאסר – שכן הפחד מהחופש ומהאחריות על בחירה אישית יהיו יותר ממה שיוכלו לשאת.

זהו הפיצול בנתיב להארה.

ככל שהמציאויות שלכם מתמוססות ובו-בזמן נוצרות-מחדש, ובזה אנו מתכוונים לאתגרים הכלכליים והאקולוגיים שאתם עומדים בפניהם, אחדים מכם יתנסו בזמנים קשים מאוד. אך אל לכם לשכוח שאתם הם היוצרים של חייכם, ואתם יכולים ליצור אותם מחדש בכל רגע, ולא משנה מה הנסיבות. אלה שמתמרנים אתכם עושים זאת על ידי פחד והנצחה של מגבלות תרבותיות – הנצחת האמונה שחייכם תלויים בגורמים חיצוניים כלשהם.

מה שתגלו בתהליך ההתעלות הוא, שגורמים חיצוניים אלו הם למעשה ההקרנה מהתודעה העמוקה ביותר שלכם. הם הבהובים על מסך קולנוע, ואתם יכולים לשנות אותם בהרף עין כאשר אתם משנים אותם מהמקור ולא מהתוצאה, כי המקור הוא ההכרה שלכם עצמכם. המסתורין שבו זה מתרחש מתגלה לכם בתהליך ההתעלות, באותו האופן הטבעי שבו פרח הסחלב פותח את פריחתו. ידע זה טבוע בטבע עצמו, והוא מתגלה לכם מעצמו כשאתם על הנתיב מעלה. בתקשורות קודמות אמרנו שמפתח אחד הוא מה שאתם מכנים הערכה והכרת תודה. מצבי רגש אלה הם חותם וביטוי לכוחות היצירתיים שברשותכם. המשמעות של דברים אלה תתחוור לכם כאשר אתם נכנסים לתהליך ההתעלות.

בתקשורות שיבואו אנו מתכוונים לדון בפיזיקה הבין-ממדית של הערכה וכיצד היא משפיעה על המציאות החיצונית שלכם. אבל בינתיים, ברצוננו לתת לכם כלי שאנו מרגישים כי יסייע לכם בתקופה זו של שנים אחדות, בעוד הזרמים הסולאריים נכנסים לאטמוספרה שלכם ומתחילים להפעיל את גוף הקא שלכם.

יש כמה נקודות יסוד שהיינו רוצים להבהיר לפני שניתן את הטכניקה:

1. נקודת היסוד הראשונה היא שכדי ששיטה זו תעבוד, אתם חייבים להחליט לנוע מעלה בתודעה. ההתכוונות לגבי גוף הקא שלכם תשפיע על התוצאה.

2. עליכם להיות במצב הרגשי של הערכה כשאתם מבצעים את השיטה הזאת, משום שהערכה היא החותם לסוג זה של מציאות.

3. יש להיות ערים לכך ש"הולון ההתעלות" מבוסס על קשר בין ה-קא – גופכם האתרי – לבין היבט גבוה שלכם מבחינה ממדית, שנודע בפי המצרים הקדומים כגוף ה-בא. ה-בא שוכן במקום בתודעה שהוא מחוץ לזמן ולמרחב כפי שאתם מכירים אותם.

נקודת הכניסה שלו היא מעל לראש, במקום שבו כפות ידיכם היו נפגשות אם הייתם מרימים אותן ומפגישים אותן מעל לראש. היבט בין-ממדי זה, ה-בא, רגיש מאוד לאיכות של הערכה. מה-באאתם מקבלים את האנרגיה שמחזקת את ה-קא ומכינה אותו לשטף הזרמים הסולאריים.

שיטה זו נקראת "הולון ההתעלות". כמו שני ההולונים שנתנו קודם – הולון האיזון והולון הריפוי, גם הולון ההתעלות מבוסס על צורה גיאומטרית. צורות גיאומטריות מנתבות אנרגיה לזרום בדרכים מסוימות.

הולון ההתעלות מבוסס על צורת דיסק. אתם נכנסים לתוך דיסק. חלקו העליון של הדיסק מתואם עם מיקום ה-בא, שהוא כפי שנאמר היכן שכפות ידיכם יבואו במגע אם תרימו את ידיכם מעל לראש. החלק התחתון של הדיסק יהיה בסיס עמוד השדרה שלכם אם הייתם יושבים בישיבה מזרחית. אם אתם עושים את זה בעמידה או בישיבה על כיסא כי אז רגליכם יהיו בתחתית הדיסק. כלומר, קו האמצע שעובר דרך הראש, דרך הגוף ודרך מרכז השורש הוא הציר המרכזי האנכי של הדיסק.

אתם מסחררים את הדיסק בדמיון סביב הציר המרכזי הזה. עבור רוב האנשים, הכיוון הטבעי לסחרור יהיה כיוון ימין, אבל זה יכול להיות לשמאל – מה שמרגיש נכון זהו הכיוון הנכון לכם. הגודל או הקוטר של הדיסק אינו חשוב. גם לא חשוב צבע הדיסק בדמיון. אבל, אם אתם ויזואליים, אנו מציעים לנסות להפוך אותו ללבן. תנועה זו של הדיסק, הסחרור, בעולם הדמיון שלכם יוצרת מערבולת.

מרגע שאתם מתחילים את סחרור הדיסק, יש להסב את תשומת הלב ל-בא מעל לראש,ולשלוח אליו את רגש ההערכה. תהיה תגובה כלשהי שבאה מהנשמה השמימית, ה-בא.

בנקודה זו, אתם מעבירים את מודעותכם לבסיס עמוד השדרה, למרכז השורש, כי זו הרמה שמושכת את האנרגיה השמימית אל תוך גוף ה-קא. ואז, למשך 5 עד 10 דקות, אתם פשוט יושבים בתוך הדיסק, מאפשרים לו להסתחרר, כשתשומת הלב שלכם נתונה בו-זמנית גם ל-בא שמעל ראשכם וגם לבסיס עמוד השדרה, צ'אקרת השורש. תתעורר זרימה של אנרגיה מה-בא דרך הגוף ולמטה אל מרכז השורש. לעתים זו תהיה תחושה קלה בלבד, לעתים זה יהיה כמו או לייזר או עמוד של אש או זרימה חזקה.

ככל שהאנרגיה יורדת מה-בא למרכז השורש, היא מקרינה אל תוך גוף ה-קא וממריצה אותו. אפשר לעשות זאת כמה פעמים שרוצים. אנו ממליצים לפחות פעם ביום. עם זאת יש לשים לב, שאם עושים את זה לעתים תכופות מדי או למשך זמן ארוך מדי, אתם עשויים להתנסות ב"תגובת ריפוי". הדבר נגרם על ידי אנרגיות גבוהות שזורמות מה-קא אל תוך האיברים הפיזיים של הגוף וממריצים אותם לשחרר שליליות, רעלנים וחומר שלילי נוסף שמונע את הביטוי החופשי של כוח החיים.

ככל שגוף ה-קא יומרץ לאורך זמן, הוא יוכל להכיל חלקיקים מהזרימה הסולארית, דבר שיאיץ מאוד את תהליך ההתעלות שלכם.

זוהי השיטה הבסיסית. כפי שהצענו, פעם ביום למשך 5 עד 10 דקות הוא כל מה שנדרש, בתנאי שההתכוונות שלכם היא באופן ברור לנוע מעלה בתודעה.

* * *

עתה ברצוננו להסב את תשומת-הלב לשירות פלנטרי ולשחרור אנרגטי שאנו קוראים לו השילוש הגדול. במהלך סוף השבוע הראשון באפריל (3-5 לאפריל 2009) אנו קוראים לאספה בסיאטל, וושינגטון, שבה נשתמש בהולון ההתעלות בקשר לשלושה מרכזים – מקדשי קול – שייסדנו פיזית בניו-מקסיקו, קוסטה-ריקה ונפאל. האיחוד של אלה יהיה למטרת הגברת אור ההארה.

לפני אירוע זה, באמצע מרץ, נוציא תקשור נוסף, מסר פלנטרי, עם הוראות עבור אלה שירצו להצטרף אלינו באופן אנרגטי כדי להשתתף בשירות הפלנטרי הזה.

מנקודת המבט של מסורות החניכה ושל מסתרי מצרים, הציביליזציה שלכם נמצאת בחניכה של עמית [Ammit], שהיא למעשה המעבר מרדיפה אחר כוח, אל התמקדות באהבה ואל ההבנות הגבוהות שבאות מהצ'אקרות הגבוהות. זהו המאבק בין אלה שרוצים להנציח את הקונפליקט העולמי – כדי להשיג ולקיים כוח בידיהם – לבין אלה שרוצים לחיות חיי שיתוף-פעולה – עם ההבנה שכל החיים מקושרים.

מטרת האספה הזאת כפולה: א. להגביר את השליטה בהולון ההתעלות וללמוד כיצד לנצל את הזרמים הסולאריים למען התעלות אישית, ו-ב. לשחרר אל תוך האטמוספרה הרגשית של כדור הארץ הארה רוחנית שתועיל לכל החיים ותטה את המאזניים לכיוון שיתוף פעולה בניגוד לקונפליקט.

הערות מתום קניון בנוגע להולון ההתעלות:

במרץ 24, 2008, ההאתורים הוציאו מסר פלנטרי תחת הכותרת – השדה המגנטי של כדור הארץ, ובו הם אמרו ששדה זה עובר סטייה ושינוי. ראו:
http://tomkenyon.com/earths-magnetic-field/

בדצמבר 2008 נאסא הודיעה שפרויקט Themis איתר פרצה מאסיבית בשדה המגנטי של כדור הארץ, ושבעתיד הקרוב זה יאפשר לכמויות גדולות של פלאזמה סולארית להיכנס למגנטו-ספרה של כדור הארץ. המגנטו-ספרה מגינה על כדור הארץ מסערות-שמש ומהרוח הסולארית (פלזמה). אולם, בשל הפרצה, מדענים משערים התגברות בסערות המגנטיות במהלך השנים הבאות. סערות כאלה משפיעות תכופות על התקשורת האלקטרונית, דבר שעשוי להיות "מעניין" בתרבות שתלויה יותר ויותר על צורות אלה של תקשורת (כמו האינטרנט).

יש כמה דברים שברצוני להדגיש במסר של ההאתורים. הבולט ביניהם הוא האמירה שעלייה בפלאזמה שבמגנטו-ספרה תגרום לעלייה בקצב הרטט של גוף ה-קא.

ה-קא

גוף ה-קא היה ידוע ונוצל על ידי האלכימאים המצרים הקדומים. לפעמים הוא נקרא הכפיל-האתרי או הכפיל- הרוחני. הוא בעל גודל וצורה כמו הגוף הפיזי אבל הוא גוף אנרגטי. הוא עשוי ברובו מאנרגיה. יש לו מסה קטנה מאוד. עשיתי ניסויים עם ה-קא במשך למעלה מעשרים שנה ונראה שהוא מראה מכלול של יכולות מעניינות. כמה מאלה קשורות לעצם טבעו בכך שהוא מגיב לחוקי הקוואנטום ולא לחוקי הפיסיקה הניוטונית. הדבר כמובן פותח דלת לסדרה של תופעות בלתי-שגרתיות.

התעלות

על פי הידע האלכימי של מצרים העתיקה, ה-קא חיוני לתהליך ההתעלות. כפי שה-האתורים מבהירים במסר שלהם, התעלות עוסקת בתנועה מעלה בתודעה – התרחבות התודעה. לא מדובר בעזיבת העולם או בללכת לאיזשהו מקום אחר. כשהאדם נמצא בתהליך ההתעלות, הוא בו-זמנית גם חי בעולם וגם מתעלה על העולם.

התעלות לעומת התפרקות

נקודה נוספת שמצאתי לחשובה היא שאנו נכנסים לתקופה שיש בה פוטנציאל הן להתעלות והן להתפרקות. המתח שנובע מהליכה אל מעבר למגבלות הטבועות בנו באופן תרבותי יכולה תכופות להיות מתישה עבור רובנו. והחדשות אכן מתעדות סיפורים של אנשים שמתנהגים כאילו איבדו את שפיותם. היום, בשעה שאני כותב דברים אלה, קראתי על אדם ואשתו ששניהם איבדו את מקום עבודתם וכתוצאה, החליטו להרוג את עצמם ואת חמשת ילדיהם …

אני חושש שחוסר-איזון מנטלי כזה יהיה בעלייה, וההאתורים מדרבנים אותנו להבין שיש לנו הן את היכולת והן את האחריות לחיות בכיוון מעלה – התעלות – גם אם אלה שמסביבנו הולכים בכיוון התפרקות.

הולון ההתעלות

הכלי הבסיסי או הטכנולוגיה הפנימית שההאתורים מציעים לתקופה הזאת היא סוג מסוים של הולון שמחזק את ה-קא לעמוד בפני הלחצים האנרגטיים הגוברים ומסייע לנו בתהליך ההתעלות.

לאלה מכם שרעיון ההולון חדש להם, אני מציע לפתוח את האתר שלנו ולהקיש על המסרים שעוסקים הן בהולון האיזון והן בהולון הריפוי. שתי הצורות הגיאומטריות האלה הן מאוד מועילות ודי קלות לביצוע.
http://tomkenyon.com/earth-changes-holons/
http://tomkenyon.com/managing-subtle-energy-during-earth-changes

הולון ההתעלות הוא במעט יותר מורכב משני האחרים. זאת משום שיש לתאם בו צורה גיאומטרית (הדיסק), את סחרורו, עם מצב רגשי ועם כיוון של זרימה אנרגטית לתוך ה-קא.

תנועת הסחרור יוצרת מערבולת אנרגטית ברמות העדינות ומסייעת לתנועה של אנרגיות גבוהות מה-בא אל תוך ה-קא. ברגע שאתם חשים כי הדיסק המדומיין מסתחרר, אתם מוכנים לצעד הבא.

העבירו את תשומת-לבכם לנקודת ה-בא – מעל לראשכם, בראש הדיסק. כוונו רגשות שלהערכה והכרת-תודה ל-בא, כי אלה פותחים את השער לזרימת אנרגיות גבוהות. מה שגורם לכך הם עצם הרגשות של ההערכה או הכרת-התודה, ולא המחשבה עליהם.

תוך כדי ההרגשה הזאת, תתחילו לחוש כתגובה בתנועה מטה של אנרגיה מה-בא. זה יכול לקחת כמה רגעים, או יותר אם אתם חדשים לחישת אנרגיות עדינות. כשהדבר קורה, העבירו את תשומת לבכם לשורש עמוד השדרה.

האנרגיה הולכת בעקבות המודעות. כאשר אתם מעבירים את תשומת לבכם לשורש עמוד השדרה, זרימת האנרגיה מה-בא תנוע מטה למרכז השורש ושם תעוגן אל תוך גוף ה-קא. בשלב זה, כל שעליכם לעשות הוא לנוח בתוך הדיסק המסתחרר, בשעה שתשומת לבכם תהיה נתונה גם לנקודת ה-בא מעל לראשכם וגם למרכז השורש בתחתית עמוד השדרה. הרשו לעצמכם לחוש ולהרגיש את תנועת האנרגיה הגבוהה אל תוך השורש ומשם החוצה לתוך גוף ה-קא. אם מחשבתכם נודדת או מפריעה למשך זמן ארוך מדי, זרימת האנרגיה תפסיק. במקרה כזה, שלחו מחדש רגשות של הערכה למעלה ל-בא וחזרו על התהליך.

זרימת האנרגיה – ככל שהאנרגיה הגבוהה מה-בא ממשיכה לזרום, חשוב להבין שזרימה זו היא שמזינה את גוף ה-קא. מרכז השורש משמש לעגן את האנרגיה, אך האנרגיה עצמה נעה בצורות שונות דרך ה-קא – מחזקת, מחדשת ומעלה את קצב הרטט של גוף ה-קא. מניסיוני האישי, הזרימה שונה בהתאם למצב מערכת האנרגיה שלי, מצב הרוח שלי והזמן שבו אני עושה את המדיטציה.

לפעמים הזרימה מאוד עדינה, בקושי ניתן להבחין בה. בזמנים אחרים היא כמו קרן לייזר חזקה של אנרגיית אור פועם לתוך השורש ואז לתוך גוף ה-קא כולו. לפעמים היא בצורת עמוד אש אתרי מתערבל שנשפך מטה מתוך ה-בא אל תוך השורש ומשם פועם אנרגיה ואור לכל גוף ה-קא. ולפעמים זהו זרם דק של אור נוזלי זהוב שיורד מה-בא. בכל המקרים יש לי תחושות פיזיות ברורות של התגברות, אבל בדרגות משתנות. אני מניח שכל מי שיתרגל את זה יחווה את ההתנסות האופיינית לו.

למרבה ההפתעה, הניסיון שלי מראה שתרגול של 5 עד 10 דקות, כפי שההאתורים מציעים, הוא כל מה שדרוש כדי לטעון את גוף ה-קא. לפעמים אני חווה גם התנסות נפלאה שבה האנרגיה השמימית עולה על גדותיה מגוף ה-קא אל תוך הגוף הפיסי שלי וטוענת את איבריי הפנימיים בכוח-חיים. ההצעה שלי היא להתחיל ב-5 דקות, לראות מה קורה ולמצוא את הטווח שנוח לכם.

שימוש במוזיקה: ניסיתי לבצע את המדיטציה הזאת בשקט וגם עם מוזיקה הבנויה כדי להעמיק מצבים בלתי-שגרתיים. לעתים אני מעדיף לעשות את המדיטציה בשקט ולהקשיב לקולות הפנימיים שהאנרגיות הנעות יוצרות ללא הפרעה חיצונית. פעמים אחרות אני משמיע מוזיקה שתומכת בהתנסות באופן עדין.

מחשבות לסיום – אם ה-האתורים חוזים נכון שפעילות פלאזמתית מוגברת במגנטו-ספרה תטען ותפעיל את גוף ה-קא שלנו, הרי שנכונו לנו כמה שנים מעניינות. חרף האתגרים האדירים העומדים בפנינו מכיוונים כה רבים, תקופה זו היא גם הזדמנות גדולה – הזדמנות לאבולוציה רוחנית חסרת תקדים. אני עומד בפני העתיד הן בחשש והן בתחושת התלהבות כמוה לא הרגשתי קודם. אני מאחל לכם שהנתיב שבחרתם לעבור בו את התקופה הזו תוביל אתכם מעלה. לו יהי וימיכם יתמלאו באור גדול, חיים וצחוק.

תום קניון

http://tomkenyon.com/toms-observations/#holon

כל הזכויות שמורות לתום קניון

Contact: office@tomkenyon.com