אהבה עצמית – תקשור מאת מיקי אלון – מרקם הוצאה לאור

אהבה עצמית – תקשור מאת מיקי אלון

״יש ונמסר כי כמו נעים אתם ביקומכם תוך שיש ואתם בוחנים את מיקומכם. עושים כמו מערכות יחסים על מנת למצוא מקומכם ולדעת היכן אתם ממוקמים. מגדירים ומקטלגים את עצמכם ואת האחרים, ועל פי זה אתם כמו קובעים ערככם.

יש ונמסר כי הינכם נעים כך כמו בכל אפיק ומגזר של חייכם, וכמו על פי כך אתם מחליטים מי אתם או מה אתם ובעיקר כמה מקום יש לכם ביקום.

היו מבינים כי כל זאת הינו אשליה, כי אין אתם כלל צריכים להיות מחליטים זאת על פי הנסיבות או האירועים של חייכם. אין זה קשור למערכות יחסים ולמה האחר חושב אודותיכם. הינכם אחד והמאורעות באים להיות מייצרים בכם כמיהה להיות מציתים את האור הגנוז בתוככם ולהדליקו להיות האור האלוהי שהינו אתם.

היו מבינים כי רבות מדובר ביקומכם על אהבה עצמית, אך אינכם באמת מבינים את משמעה. משמעה הינה להיות במרחב של אהבה עם עצמכם ואז עם היקום. להיות מבינים כי אתם ישות של אור, אשר אינה תלויה בדבר. יש ואתם ישות של אור שהיא אהבה. האהבה עצמית הינה כאשר אתם מכירים בכך ומקבלים את מקומכם ואינכם עסוקים בפרשנות או בקטלוג, כי אם באהבה. אתם לא עסוקים בהקטנה או בצמצום של ישותכם. אתם מקבלים את עצמכם על כל הרבדים המופלאים שלכם. כישויות שלמות בגוף פיזי מופלא.

הבנה זאת הינה עמוקה וכמו נדרש מכם להיות מבינים כי המאורעות יקרו עוד ועוד. לא תמיד תוכלו כמו לקבוע אותם, ובעיקר לא תוכלו, אך כמו תגובתכם תהא בשליטתכם. אתם האור. האהבה שאתם מעניקים לעצמכם כאשר אתם מחוברים לעצמי שלכם ומבינים כי אתם הכול. אין דבר שהינו פחות או מצומצם כי אם אתם הכול, משל תדעו כי אתם האהבה.

הבינו ילדי האור, זוהי עת שבה האהבה צריכה להיות מייצרת כמו מרחב אשר ישנה תודעות, ויפתח לבבות ויהא מניע את היקום. הבינו כי אתם מופלאים בדיוק כמו שאתם. אינכם צריכים להיות מה שהוא לא אתם. אתם הכול. הבינו, אתם שלמים ומשלמים כמות שאתם.

מי שפוגע בכם הינו רק תם. הפסיקו לצמצם, הפסיקו לכווץ. הפסיקו להיות עבדים של הפחד ושל האגו. הבינו כי אף אחד אינו קובע אם אתם אהובים או טובים מספיק. אתם ילדי האור ואין דבר שאינו אהוב בכם. היו זאת. הבינו כי האהבה העצמית הינה שאתם מקבלים את עצמכם. מכילים באהבה את עצמכם ומקבלים שאתם מושלמים בדיוק כמו שאתם. אתם האור. הבינו זאת. הבינו כי אתם ניצוץ אלוהי שרוצה להתעורר. הבינו כי מתוך כך תוכלו להיות אור לאחרים להיות נזכרים ומתעוררים לתודעה זאת.

היו מבינים כי האהבה שתעניקו לעצמכם תהא כל כך חשובה, כי תרפא בכם כמו תחלואים אשר סוחבים אתם עם עצמכם. הבינו כי הכול למענכם. כל אירוע וכל מקרה, כל מערכת יחסים – באה לשרת אתכם ולהעניק לכם מכל הטוב שיש ליקום ליתן לכם.

הבינו כי לאהוב את עצמכם הינו החלק המהותי החשוב ביותר. זוהי אהבה טהורה ועדינה. אהבה רכה ומכילה אשר יודעת ומזהה את עצמה. אינה צריכה דבר מלבד זאת ומשם יכולה להיות נותנת ומקבלת עוד ועוד. רובכם מסתובבים ביקום מתוך פצע של חוסר אהבה. אתם מבקשים אהבה בחוץ. מבקשים שהאחר יהא מגדיר אתכם או מרפא אתכם. זוהי טעותכם. אתם צריכים לאהוב את עצמכם ואז להשיל מכם את תחלואי החיים אשר אספתם ולהיות נעים בזרימה השוצפת של החיים לעבר מרחב של רוגע ושלווה. לעבר מרחב שיש ומקבל באהבה ומעניק בחדווה. הבינו כי משם יבוא עזרכם.

היו האור, היו האהבה ומשם תוכלו להיות מקרינים עוד ועוד לאחרים. פיתחו ליבכם להיות מכיל את כל השפע של היקום. הבינו כי הכול תלוי בכם. אתם האור.

היו ברוכים ילד האור.״