הנתיב להתמרה עצמית – מרקם הוצאה לאור

הנתיב להתמרה עצמית

הנתיב להתמרה עצמית
אווה פיירקוס
The Pathwork of Self-Transformation
Eva Pierrakos Channel for “The Guide”
פרטי ההוצאה:
מס' עמודים: 223
שנת הוצאה: בלועזית- 1990, בעברית- 2000
מחיר קטלוגי: 87 ₪
מחיר שלנו: 70 ₪
הוסף לסל

פסיכולוגיה רוחנית. "הנתיב להתמרה-עצמית" הוא הספר הראשון מבין ארבעה שנערכו עד כה מתוך החומר המתוקשר של 'המדריך'  מורה רוח מהממדים הלא-נראים שלא מזדהה בשם אך הפך להיות מוכר בכינוי זה. החומר כולל כ-260 שיחות על המציאות הפסיכולוגית והרוחנית של האדם ופוטנציאל ההתפתחות שלה, והועבר במשך למעלה מ20- שנה על ידי המתקשרת אווה פיירקוס.

תורתו של המדריך, שנודעה בשם "נתיב ההתמרה" – The Pathwork, מתווה נתיב שלם לשינוי עצמי ולהגשמה עצמית רוחנית. זהו נתיב רוחני של טיהור-עצמי והתמרה בכל רמות התודעה. הוא כולל הבנה עמוקה ומדויקת של ההיבטים השליליים שבאישיות, פרי האמונות המבולבלות והסותרות שהודחקו, וייחודו בתהליך שמאפשר לפגוש היבטים אלה ולכוון אותם מחדש על פי תפיסת העצמי הגבוה.

בניגוד לפילוסופיות אידיאליסטיות רבות, "נתיב ההתמרה", כדרך פסיכולוגית רוחנית מקיפה, מתייצב מול השדים שלנו כמו מול המלאכים שלנו; מול רגשותינו האנושיים ומניעי האגו המסולפים שלנו כמו מול עוצמתנו השמימית. הוא מציע כלים שבאמצעותם אנו יכולים לקבל את עצמנו כפי שאנו, ומשם ללכת אל מעבר לעצמי הנמוך וליצירות ההרסניות שלנו, אשר חוסמים את התפתחותנו האישית והרוחנית. "נתיב ההתמרה" מציע דרך מעשית, מפורטת ומדויקת להגשים את זהותנו היצירתית העמוקה ביותר.

תחת ראשי פרקים כמו, "דימוי העצמי האידיאלי", "משמעות הרוע וההתעלות מעליו", "צמיחה רגשית ותפקידה", "צרכים אמיתיים ומדומים", ו-"המשמעות הרוחנית של משברים", ספר זה מאחד תובנות פסיכולוגיות נדירות עם חזון מלא השראה של הפוטנציאל האנושי, והוא השפיע עמוקות על מנהיגים רבים של העידן החדש. מומלץ בחום לעבודה פנימית מעמיקה.

המלצות

"מתנת "נתיב ההתמרה" של אווה פיירקוס ליוותה אותי במשך למעלה מ20- שנה. זהו התרגול הרוחני העמוק והיעיל ביותר שמצאתי, והוא עזר לי להגשים את חלומותיי. בכל פעם שאני קוראת בו, אני נדהמת מהעומק ומההיקף של החכמה והאהבה שהוא מלמד. זוהי דרך מעשית לאמת שתשנה את חייכם." – ברברה אן-ברנן, מרפאה אנרגטית ורואה רוחית, מחברת "ידי אור – מדריך לריפוי באמצעות שדה האנרגיה האנושי ".

"הייתי מציעה לקרוא ספר זה מתוך הנכונות להשקיע בהטמעה של דברי 'המדריך'. זו אינה קריאה 'קלה', אך זו בוודאי קריאה שמשרה אור. אני מוצאת שיש התאמה מלאה בין שיעורים אלה לבין הוראותיו של "עמנואל". איזו מתנה מופלאה לעולם מופלא." – פט רודגסט, מתקשרת ומחברת "ספרו של עמנואל – מדריך לחיים נינוחים ביקום".

"שורה של שינויים משמעותיים בחיי האישיים והמקצועיים הביאה אותי לקשר יומיומי ונגיש עם העולם שמעבר. המציאות של ישויות מדריכות ועוזרות הפכה לחלק משמעותי בחיי… במקביל התוודעתי לסדרת שיחות מדהימה בעומקה, שנקראת "הרצאות המדריך – נתיב ההתמרה". לאחר תקופה של עבודה אינטנסיבית ביני לבין עצמי, וביחד עם בת זוגתי, בעזרת המדריכים שלנו ובעזרת סדרת השיחות הנ"ל, הפך מושג האחריות בחיי ממושג המוגבל לתחומים מסוימים ולאנשים מסוימים למושג חובק כל. הספקות נעלמו. כל מה שאנו חווים בעולם הזה הוא יצירה בלבדית שלנו… החומר המוצג בספרי לקוח ממקורות רבים… אך ההקשר הרוחני הרחב ניתן בעזרת 'נתיב ההתמרה' ובעזרת ההדרכה". – אמתי מגד, מחבר "משפחה כן בוחרים – על משמעותה של בחירת הנשמה במשפחה".

מסע בנתיבו של המדריך, סקירה על הספר "הנתיב להתמרה עצמית" מאת: תמי לוביץ, "חיים אחרים", גיליון 50, נובמבר 2000.

"הנתיב שמציע המדריך הוא הצעה אמיתית לדרך שאפשר ללכת בה. הוא שופך אור על רגשות כמו פחד, כעס ואשמה. הוא מדבר על הצורך ללמוד לשאת את מצב האושר. וסוף סוף מצאתי מניפסט סדור שמסביר בפשטות את הנזק שב"חשיבה חיובית" או ליתר דיוק מאפשר לנו לחשוב באופן חיובי על הצדדים "האפלים"…
זהו ספר שכדאי להחזיק מתחת לבית השחי, ולעיין בו כשעננים מכסים את השביל שעליו אנחנו הולכים. הוא מסביר את החיים ואת מה שמתרחש בתוכם בצורה שנדמה כי נכנסת ישר לוורידים ומשם ללב. בספר יש חומר למחשבה, לעבודה וליישום שמספיק לחיים שלמים. ספר שמנתץ הרבה מיתוסים בתחום ההתפתחות הרוחנית, ובתמורה הוא מספק לנו אותנו, כמו שאנחנו, ככה.
העובדה שהספר הוא למעשה סדרה של הרצאות כמעט אינה מורגשת. יש הרגשה של משנה סדורה היטב, המניחה ביסודיות אבן על אבן, ויוצרת מבנה מוצק וברור. צריך אומץ כדי לשאוף חזק ולהכניס את הספר הזה לריאות, אבל אחרי שעושים את זה כבר אי אפשר בלי."

תגובות

"בניגוד לדעה הרווחת על חשיבה חיובית, המדריך מראה את הצד המחבל שלה – החדרת אמירות, שהנפש אולי מתנגדת להן, בגלל מסרים מוטבעים ואמונות שטרם יצאו לאור, דבר שעלול ליצור עימות נוסף; כל עוד לא ישחררו אותם ויטפלו במקור שלהם, הם יבחשו בתת מודע ויעשו נזק. מלבד סת, שום תקשור אחר לא התייחס לצד זה של חשיבה חיובית. זו אחת מני דוגמאות רבות לעומק הפסיכולוגי הרוחני המדהים של המדריך אשר לוקח אותנו למחוזות העמוקים ביותר בנפשנו."

"למדתי כל חומר מתוקשר ידוע ומוכר, והחומר שהשפיע עלי ביותר ושינה את חיי לעומק הוא של המדריך, החל בספר הנתיב להתמרה עצמית. צעד אחר צעד הובלתי אל מעמקי נפשי, למקומות שהיו סגורים לחלוטין ושלא שיערתי שהם קיימים, אבל הם התקיימו ותססו וקלקלו את התכניות המודעותשלי. וכשהם נפרשו על השולחן, על פי הנחיות מוגדרות ומדויקות של המדריך, הם החלו להיפרד ממני, ומה שנותר היה קרוב יותר למקום שבו נמצא הניצוץ האלוהי, מקור האושר, השמחה, היצירתיות והתבונה העצומה. לאחר עבודה של כמה שנים עם החומר הזה שדרגתי את חיי בכל תחום, בייחוד בתחום היצירתי."