היקום ההולוגרפי – המהפכה הרוחנית במדע – מרקם הוצאה לאור

היקום ההולוגרפי – המהפכה הרוחנית במדע

היקום ההולוגרפי - המהפכה הרוחנית במדע
מייקל טלבוט
The Holographic Universe
Michael Talbot
פרטי ההוצאה:
מס' עמודים: 295
שנת הוצאה: בלועזית- 1991, בעברית- 2001
מחיר קטלוגי: 99 ₪
מחיר שלנו: 89 ₪
הוסף לסל

היקום ההולוגרפי מציע השערה נועזת ומלאת השראה להבנת החומר, הרוח, והתופעות הנגזרות מהם: בקצה החומר ניצבת לא יותר ולא פחות מאשר התודעה; היקום הנגלה מגיח כולו מתוך רובד סמוי, שבו התודעה, הזמן והמרחב, העתיד והעבר, מאוחדים כמו בהולוגרמת ענק, שבה כל חלקיק מכיל את השלם כולו. תפיסה מהפכנית זו נשענת על עבודותיהם של פורצי הדרך: קרל פריברם, אחד הנוירו-פסיכולוגים הבולטים, ואחד הבכירים בימינו בפיזיקה קוונטית בוהם (דיוויד), בן טיפוחיו של איינשטיין ובן-שיחו של יידו קרישנמורטי.

מהי המציאות? מי אנו ומה ייעודנו בתוכה?

תשובות לשאלות אלה, המבוססות על ממצאי מחקריהם של מדענים מהמובילים בתחומם ושל ספרי הוגים מכל התקופות, ביניהם סוודנבורג ואליזבת קובלר רוס, נרקמות למודל מדעי-רוחני מהפכני, המסביר חידות בלתי פתורות בתחום חקר המוח והתודעה, חקר היקום ותורת הקוונטים, נסים רפואיים ונסים אחרים, ריפוי אנרגטי, ראייה רוחית, מצבי טרום מוות, מסעות חוץ גופיים, מציאות חלופית, ועוד:

– כל חלקיק ביקום מכיל את אינפורמציית היקום כולו.

– היקום הפיסי הוא אדווה על פני ים אנרגיה קוסמי המתקיים מעבר לזמן ולמרחב הידועים, והוא נוצר מתוך אינטראקציה בין תודעתנו לבין אותו ים סמוי.

– היקום אינו ממשי יותר או פחות מחלום משותף לאנושות כולה.

– היכולות הטמונות בנו הן, פשוטו כמשמעו, בלתי מוגבלות. יש ביכולת התודעה לרפא מחלות קשות, לחדור למסתרי העתיד והעבר ולחולל כמעט כל שינוי אפשרי במציאות הפיסית, כל זאת על ידי "הדהוד משמעויות" עם המציאות הסובבת אותנו.

הספר פותח חלון מדעי-תיעודי, אנושי ומרתק להתעוררות של כולנו מחלום העולם המנוכר, ה"אובייקטיבי" הנובע מהפרדה והבחנה, ל"חיבוריות" ולתפיסה הוליסטית מאוחדת. מתוך עולם המתפורר לנגד עינינו מסתמנת דרך חדשה לחיים מלאים של יצירה ומימוש, ביקום שאינו נמצא עוד מחוצה לנו, כפי שאנו איננו ניצבים מחוצה לו.

תובנות וגילויים אלו ואחרים מביא מייקל טלבוט, מהמבריקים שבסופרי המדע הפופולרי, בשפה פשוטה השווה לכל נפש ובאופן העשוי להתמיר את חיינו. טלבוט, שנפטר זמן קצר לאחר הוצאת הספר בארה"ב, ראה בו את גולת הכותרת של עבודתו וחייו.

נושאים נוספים: שלמותנועה, חלקיק אלמנטרי, פסיכוקינזיס, פרה-קוגניציה, סופר-הולוגרמה, פסיכופיזיקה, פסיכופיסיקה.